quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef Chancard het volgende:
Super Mario Galaxy
quote:Op maandag 26 november 2007 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
Marx?
Nee, zoek hem een oorlog later.quote:Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Montgomery?
quote:Op maandag 26 november 2007 12:53 schreef PhysicsRules het volgende:
McArthur
Weer een reden om er meer over te gaan lezen dus.quote:Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef BenjaminFranklin het volgende:
patton? ik heb t opgezocht en had geeeen ideeeeeeee dat het die kerel was
De naam kwam me niet eens bekend voor. Ik ben zeer geschiedenis fan van WO 1 WO 2, maar had geen idee dat die kerel bestond.
Waar naar toe?quote:Op maandag 26 november 2007 13:04 schreef PhysicsRules het volgende:
vraag is onderweg
met geldquote:Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Laat ik wat duidelijker zijn. Noem vier manieren om een hypotheek af te lossen.
Ik wil er nog één horen. Een beleggingshypotheek en spaarhypotheek zijn namelijk hetzelfde: je bouwt kapitaal op om uiteindelijk af te lossen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:17 schreef RoofingBurner het volgende:
beleggingshypotheek
aflossingsvrije-hypotheek
annuïteitenhypotheek
spaarhypotheek
Zeker gezien de kritiek van PR op het antwoord van RB vond ik dat ook.quote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Hoe kun je met een aflossingsvrije hypotheek een hypotheek aflossen?
Niet aflossenquote:Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Laat ik wat duidelijker zijn. Noem vier manieren om een hypotheek af te lossen.
Je betaalt de gehele looptijd alleen maar rente en aan het eind staat er een bedrag open dat je moet voldoen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Hoe kun je met een aflossingsvrije hypotheek een hypotheek aflossen?
Er is geen vastgestelde looptijd, dus het bedrag staat "gewoon" de hele tijd open en je kan het, afgezien van enkele clausules, op enig moment terugbetalen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je betaalt de gehele looptijd alleen maar rente en aan het eind staat er een bedrag open dat je moet voldoen.
Hoe je dat doet is jouw probleem, maar dat is niet de vraag...
Bijvoorbeeld...quote:Op maandag 26 november 2007 13:36 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Er is geen vastgestelde looptijd, dus het bedrag staat "gewoon" de hele tijd open en je kan het, afgezien van enkele clausules, op enig moment terugbetalen.
Dat is nummer 4. Sorry, RB, mooie voorzet, toch.quote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef MadMaster het volgende:
Lineare hypotheek
Bij een aflossingsvrije hypotheek is het sparen je eigen verantwoordelijkheid. Bij een spaar of beleggingshypotheek bouw je expliciet kapitaal op dat je aan de hypotheeknemer verpand.quote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zeker gezien de kritiek van PR op het antwoord van RB vond ik dat ook.
Dit is alleen een naam, je betaalt elke maand alleen rente, geen aflossing.
Wat dacht je van de (over)waarde van je huis als onderdeel van de restschuld...quote:Op maandag 26 november 2007 13:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Bij een aflossingsvrije hypotheek is het sparen je eigen verantwoordelijkheid. Bij een spaar of beleggingshypotheek bouw je expliciet kapitaal op dat je aan de hypotheeknemer verpand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |