abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:12:47 #101
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61607236
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:39 schreef the_mind het volgende:
Ik vond het een zeer mooie film. Wat me opvalt is dat iedereen er wat anders uit haalt. Het boek vond ik overigens ook indrukwekkend. Ik denk trouwens niet dat McCandless een domme kneus was. Hij was wel goed voorbereid (in Krakauer's boek komt dat duidelijker naar voren dan in de film), maar blijkbaar net niet goed genoeg. Als iemand nog tips heeft voor soortgelijke films hoor ik het graag.
Toevallig gister het boek uit de kast van een vriendin gegrist... ben benieuwd.

Over die tips kom ik later op terug... (je bedoeld films over survivallen, op jezelf aangewezen zijn in de wilde natuur etc...?)
Wat je vindt, ...
pi_61608319
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:12 schreef Da_Ripper het volgende:

Leuk! Laat weten wat je er van vindt.
quote:
Over die tips kom ik later op terug... (je bedoeld films over survivallen, op jezelf aangewezen zijn in de wilde natuur etc...?)
Ja, films over overleven in de natuur. Liefst gebaseerd op waar gebeurde verhalen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:10:05 #103
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61608663
Grizzly Man. http://www.imdb.com/title/tt0427312/
Zelfde principe: Iemand die van de maatschappij wil ontsnappen door alleen in de natuur te leven. Maar er achter komt dat de natuur hard en meedogenloos is.
pi_61609893
Thanks Lonewolf2003!
pi_61610673
Vond het enorm inspirerend.. iedereen zou eigenlijk in zijn leven zou zo op zoektocht moeten gaan naar de ware zin in zijn of haar leven. (en naar zichzelf) geweldig. Dan worden ze tenmiste bewust wat echt belangrijk is.Ga hem nog een keer kijken! (en eddie vedder is mijn held, wat een stem)
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:41:18 #106
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61611806
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:44 schreef Marenneke het volgende:
Vond het enorm inspirerend.. iedereen zou eigenlijk in zijn leven zou zo op zoektocht moeten gaan naar de ware zin in zijn of haar leven. (en naar zichzelf) geweldig. Dan worden ze tenmiste bewust wat echt belangrijk is.Ga hem nog een keer kijken! (en eddie vedder is mijn held, wat een stem)
Volgens mij was die niet zozeer op zoek naar de ware zin van zijn leven maar was die op de vlucht voor de nare gebeurtenissen in zijn jeugd.
Die ervaringen zou hij niet gehad hebben indien zijn ouders minder materialistisch waren geweest dus keerde hij zich tegen hetgeen dat hem in zijn jeugd op een zo negatieve manier parten heeft gespeeld.....

maar that's my thought , ieder mens zal er een eigen "boodschap" uithalen die vaak terug te leiden is aan zijn/haar manier van in het leven staan.
Dat alleen al maakt die film waanzinnig
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61612537
topfilm inderdaad... de tragedie van een door een opvoeding verknipt kind, die pas als hij bijna doodgaat zijn vlucht van het ouderlijk gezin gaat inzien...
pi_61613784
Het jammerlijke is dat een slimme jongen op zo'n 'sullige' manier aan z'n einde moet komen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 14 september 2008 @ 09:03:05 #109
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61615442
Zeker een goede film. Denk wel dat het typisch zo'n film is die in de bioscoop nog meer indruk maakt dan op DVD.
  zondag 14 september 2008 @ 09:10:27 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61615482
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:54 schreef the_mind het volgende:

[..]

Leuk! Laat weten wat je er van vindt.
[..]

Ja, films over overleven in de natuur. Liefst gebaseerd op waar gebeurde verhalen.
Krakauer haalt ook andere voorbeelden aan in z'n boek. Misschien zit daar nog iets leuks tussen? .

nvm. Je bedoelde films, geen boeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_61615594
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Het jammerlijke is dat een slimme jongen op zo'n 'sullige' manier aan z'n einde moet komen.
IQ zegt weinig over of je verstandige keuzes maakt.
  zondag 14 september 2008 @ 09:35:10 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61615607
quote:
Op zondag 14 september 2008 09:32 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

IQ zegt weinig over of je verstandige keuzes maakt.
Het is anders nog lang goed gegaan. De manier waarop hij (vermoedelijk) aan z'n einde is gekomen was gewoon stomme pech.
Niet meer actief op Fok!
pi_61618897
quote:
Op zondag 14 september 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is anders nog lang goed gegaan. De manier waarop hij (vermoedelijk) aan z'n einde is gekomen was gewoon stomme pech.
Pech? Ja, pech was het zeker, maar als je zo'n risicovol en impulsief leven leidt, heb je een grotere kans om meer pech met meer consequenties tegen te komen dan mensen die minder risico's leven.
Het is tragisch beslist, maar wel iets waar je volgens mij rekening mee kunt houden.
  zondag 14 september 2008 @ 14:16:00 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61619752
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:32 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Pech? Ja, pech was het zeker, maar als je zo'n risicovol en impulsief leven leidt, heb je een grotere kans om meer pech met meer consequenties tegen te komen dan mensen die minder risico's leven.
Het is tragisch beslist, maar wel iets waar je volgens mij rekening mee kunt houden.
Ja! Kom op mensen, allemaal niet meer de straat op. Lekker blijven zitten thuis, want anders kom je risico's tegen. Jammer alleen dat je in de 6e week een stomme struikel maakt en van de trap af dondert. 3 weken later word je er gevonden... Maar wel risicoloos geleefd!

Om even aan te geven dat KonnieKipke het aardig onzinnig stelt in zijn vorige post.
  zondag 14 september 2008 @ 14:25:33 #115
28033 Pek
je moet wat
pi_61619978
Pech?

Een ervaren alpinist die wordt overvallen door een lawine en van een berg stort, dat is pech ja. Maar iemand die, niet gehinderd door enige kennis of voorbereiding, feitelijk zelfmoord pleegt door zijn eigen onvermogen heeft toch weinig met pech te maken.

Dat een schrijver er vervolgens wat romantische dingetjes bijverzint om het nog wat betekenis te geven en het wat dragelijker te maken, verandert niets aan de nutteloosheid van zijn dood.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_61620496
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja! Kom op mensen, allemaal niet meer de straat op. Lekker blijven zitten thuis, want anders kom je risico's tegen. Jammer alleen dat je in de 6e week een stomme struikel maakt en van de trap af dondert. 3 weken later word je er gevonden... Maar wel risicoloos geleefd!

Om even aan te geven dat KonnieKipke het aardig onzinnig stelt in zijn vorige post.
Onzinnig? Over appels en peren vergelijken.. Als je moedwillig het risico neemt in de natuur te leven, jezelf in een rivier te storten en jezelf bedienen van allerlei bessen waar je maar een boekje over hebt gelezen (half dan ), dan neem je gewoon meer risico's dan gemiddeld. De kans op pech, of op een slechte afloop is dan beduidend groter.
Daarbij; deze manier van leven is volgens mij een afzetten tegen zijn ouders, waar hij later in de film volgens mij achterkomt, maar dan is de tragedie al geschied.
pi_61620965
Hoe kan je een dood nu nutteloos noemen? Het heeft bijna niets met elkaar te maken. Wat is een nuttige dood? Onnodig is denk ik een beter woord.

Of het pech is of niet is een kwestie van definitie, maar hij nam wel de nodige voorbereidingen om risico's uit de weg te gaan (boek lezen etc). Dat hij dan zo'n vergissing maakt op een kritiek punt, mja, dat leunt toch wel ietwat tegen pech aan imo. Maar goed je kan alsnog zeggen dat zijn manier van leven gepaard gaat met grote risico's en dat het daardoor eerder logisch dan ongelukkig is om erdoor aan je einde te komen.

Het doet in ieder geval niets af aan de film. De film maakte het begrijpelijk dat de jongen de keuzes maakte die hij maakte. Of je ze zelf ook zou maken, is een ander verhaal.
quote:
Daarbij; deze manier van leven is volgens mij een afzetten tegen zijn ouders, waar hij later in de film volgens mij achterkomt, maar dan is de tragedie al geschied.
Ik vond, dat de film het thema van het zich afzetten tegen zijn ouders nogal slecht behandelde. Het was moeilijk om die 'link' echt te begrijpen imo. Veel duidelijker naar voren kwam het idee van het zich af willen zetten tegen de huidige maatschappij, tegen materialisme enz. In hoeverre dat gemotiveerd werd door zijn jeugd en zijn ouders, werd matig uitgelegd vond ik.

[ Bericht 17% gewijzigd door Off-ShoRe op 14-09-2008 15:15:50 ]
Ik doe hier niet aan mee.
  zondag 14 september 2008 @ 22:34:32 #118
28033 Pek
je moet wat
pi_61632898
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:10 schreef Off-ShoRe het volgende:
Dat hij dan zo'n vergissing maakt op een kritiek punt, mja, dat leunt toch wel ietwat tegen pech aan imo.
Maar hij heeft zichzelf niet vergifitgd door iets verkeerds te eten. Dat is slechts een aanname van de schrijver geweest en gebaseerd op 1 regel uit het journaal, want zowel "potato seed" (in het boek) als "sweet pea" (de film) zijn niet giftig.
quote:
As far back as 1997, Dr. Thomas Clausen—the biochemist at the University of Alaska, Fairbanks, who examined the wild potato plant (Hedysarum alpinum) for Jon Krakauer—concluded after exhaustive testing that no part of H. alpinum is toxic. Neither the roots nor the seeds. Accordingly, McCandless could not have poisoned himself in the way suggested by Krakauer in his 1996 book Into the Wild, and in every subsequent reprinting of the book over the next decade. Likewise, Dr. Clausen’s analysis of the wild sweet pea (Hedysarum mackenzii)—given as the cause of Chris’s death in the current Sean Penn film—has also turned up no toxic compounds, and there is not a single account in modern medical literature of anyone ever being poisoned by this species of plant.
Er zijn ook geen bewijzen voor gevonden tijdens de autopsie, doodsoorzaak is gewoon verhongering.
quote:
When we spoke with the Alaskan medical examiner who conducted the Chris McCandless autopsy, and asked him if he thought Chris might have been poisoned…he said no, not at all, and that he believed McCandless simply starved to death.
Het wordt nu neergezet alsof het mis ging door een klein foutje of pech en dat is dus gewoon niet waar, de hele onderneming was een aaneenschakeling van fouten. Je gaat niet voor niets na amper 4 maanden al kapot, dan heb je echt niet veel gegeten. Waarom het mooier/romantischer maken dan het is? Het verhaal op zich is al krachtig genoeg. Door het zo te presenteren is de kans alleen maar groter dat copycats dezelfde stunt willen uithalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pek op 15-09-2008 03:30:25 ]
  donderdag 18 september 2008 @ 18:08:56 #119
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61736395
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Had 'm gewoon daar laten ligge, maar heb hem nu hier voor me liggen (int engels):
Chapter One
April 27th, 1992
Greetings from Fairbanks! This is the last you shall hear from me Wayne. Arrived here 2 days ago. It was very difficult to cath rides in the Yukon Territory. But I finally got here.
Please return all mail I receive to the sender. It might be a very long time before I return South. If this adventrue proves fatal and you don't ever hear from me again I want you to know you're a great man. I now walk into the wild. Alex.

Postcard received by Wayne Westerberg.
quote:
khad na het zien van de film ook de behoefte om meerdere survival films te zien. Kwam langs deze pagina maar het viel best tegen. Kheb The Hunted nog gekeken maar die vond ik maar zozo .
Moet de Grizzly Man ook nog zien...
Wat je vindt, ...
pi_61773818
Into the wild is een van de betere films die ik in tijden gezien heb!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_61774919
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Moet de Grizzly Man ook nog zien...
die heb ik de afgelopen maanden 2x gezien, das de beste film voor mij dit jaar

was extra interessant omdat ik zelf grizzly;s gezien heb
pi_61776512
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 04:49 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik ook
Ook in Blijdorp?
pi_62022424
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 04:49 schreef WooZ het volgende:

[..]

die heb ik de afgelopen maanden 2x gezien, das de beste film voor mij dit jaar

Ik ook, zo'n anderhalve maand geleden en 30 km van de plek waar Grizzly Man is omgekomen. Geweldige ervaring om met klein vliegtuigje op het strand te landen en dan tussen de grizzlies te lopen (op een gegeven moment 8 om ons heen), eentje kwam zelfs tot op 4 meter afstand. filmpje:

Binnenkort Grizzly Man nog maar eens kijken, onze gids en andere mensen die ik gesproken heb vonden het allemaal z'n eigen schuld, hij ging een grens over in de manier hoe hij met de beren omging. Er schijnt nu een Nederlander te zijn die op Kodiak Island een blokhut heeft gebouwd tussen de beren en de beren zelfs door de hut laat lopen Men gaat er vanuit dat dat niet lang goed zal gaan

Laatst ook eindelijk Into the Wild kunnen zien, wat een geweldige film en niet alleen vanwege het geweldige Alaska. Je wordt echt meegezogen in zijn reis versterkt door de mooie beelden en soundtrack. Absolute top film!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 03:42:46 #124
28033 Pek
je moet wat
pi_62041695
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:

survival films
Je kunt veel over de film zeggen, maar met "survival" heeft het toch weinig te maken
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:53:43 #125
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62046735
Survival is idd niet waar de film over gaat

Heb trouwens gister die Grizzly Man gekeken, maar 'beste film' heul niet. Vond het eerlijk gezegd maar een josti, schoot ook een paar keer oprecht in de lach tijdens de film.
Ik zie wel overeenkomsten met die Alex uit 'Into the Wild' - als in het naïef omgaan met natuur.
Wat je vindt, ...
pi_62046935
^^

Eensch!

Hoewel ik het wel een goede docu vond...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:24:32 #127
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62047369
idd 'goed' als in; ze hebben al die uren aan beeldmateriaal leuk aan/ in elkaar ge-edit ...
Wat je vindt, ...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:29:09 #128
227671 Cith
Of Scotland
pi_62047480
quote:
Death's a fierce meadowlark: but to die having made
Something more equal to centuries
Than muscle and bone, is mostly to shed weakness.
The mountains are dead stone, the people
Admire or hate their stature, their insolent quietness,
The mountains are not softened or troubled
And a few dead men's thoughts have the same temper.
C = X...
PM me voor 100 EUR! (en dat is serieus, probeer maar! :P )
pi_62047535
En ook goed in de zin dat die gast zo 'naïef' omgaat met natuur, dat maakt de docu ook wel intrigerend. Plus het feit dat hij die naïviteit - of de liefde voor beren, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt - met de dood heeft moeten bekopen geeft ook wel een extra lading aan het geheel.
Last.fm
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:38:42 #130
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62047676
Dat gevoel van naïefiteit kwam ook pas naar voren toen ze die kerel interviewde met de donkere bril bij de vliegtuigjes. Van te voren merkte ik niets van enige 'dislike' bij de hoofdpersonen. Maar nu de hele docu te hebben gezien, is mijn view op deze matter toch ook enigszins zo.
Ik vond de beelden die hij gemaakt had wel apart en indrukwekkend om te zien, maar zijn gedrag met de beren werd gaandeweg steeds irritanter.
IMO was het gewoon nog een kind, deed me denken aan MJ rond kleuters
Wat je vindt, ...
pi_62048079
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat gevoel van naïefiteit kwam ook pas naar voren toen ze die kerel interviewde met de donkere bril bij de vliegtuigjes. Van te voren merkte ik niets van enige 'dislike' bij de hoofdpersonen. Maar nu de hele docu te hebben gezien, is mijn view op deze matter toch ook enigszins zo.
Ik vond de beelden die hij gemaakt had wel apart en indrukwekkend om te zien, maar zijn gedrag met de beren werd gaandeweg steeds irritanter.
Voelde geen 'dislike' voor de hoofdpersoon toen ik die docu zag. Is wel alweer een half jaartje geleden
quote:
IMO was het gewoon nog een kind, deed me denken aan MJ rond kleuters
Last.fm
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:55:44 #132
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_62417475
Ik heb de film gezien en vond 'm in 1 woord geweldig!

Alleen nu vroeg ik mij af hoe de soort muziek heet van het liedje die Alex samen met dat meisje zong op dat podium?
Of weet iemand misschien hoe dat nummer heet en wie die geschreven heeft?

Ik vind het altijd heerlijk als mensen mooie muziek kunnen maken met alleen maar een gitaartje en hun eigen stem
Nothing is what it seems
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:20:31 #133
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62418339
Van imdb:
quote:
Angel from Montgomery"
Written by John Prine
Performed by Kristen Stewart & Emile Hirsch
die bedoel je, denk ik?
Dat is typisch folk, singer/songwriter muziek in de trant van Joan Beaz, Bob Dylan etc.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:14:20 #134
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_62443141
Ik heb Into the Wild een tijdje terug gezien, erg gave film!
Ook de muziek van Eddie Vedder is erg goed!
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
pi_62789191
Ik heb 'm vandaag gekocht, en dat zegt heel veel voor een consuminderaar als ik die al 6 á 7 jaar alles download.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:47:23 #136
28033 Pek
je moet wat
pi_62795248
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:54:53 #137
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62795597
In het boek lees je trouwens ook dat McCandless veel meer avonturen heeft beleefd aangezien hij al maanden door Amerika zwierf alvorens hij naar Alaska ging. Nou laat een film het boek bijna nooit goed tot zijn recht komen en ik begrijp ook wel dat ze zich alleen maar op het Alaska-avontuur hebben gefocused, maar ik zou graag ook van de hoofdstukken daarvoor een film willen zien
Wat je vindt, ...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:19:44 #138
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62803214
Je ziet in de film toch juist heel wat van zijn avonturen in Amerika? .
The Most Incredible, Baby
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:23:39 #139
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62803287
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Da_Ripper het volgende:
In het boek lees je trouwens ook dat McCandless veel meer avonturen heeft beleefd aangezien hij al maanden door Amerika zwierf alvorens hij naar Alaska ging. Nou laat een film het boek bijna nooit goed tot zijn recht komen en ik begrijp ook wel dat ze zich alleen maar op het Alaska-avontuur hebben gefocused, maar ik zou graag ook van de hoofdstukken daarvoor een film willen zien
hmmz....zo veel laten ze in de film niet weg hoor, van die 'avonturen'...ze gaan er wel wat kort overheen hier en daar, maar verder valt het reuze mee...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:44:36 #140
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62809895
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:23 schreef Abbadon het volgende:
hmmz....zo veel laten ze in de film niet weg hoor, van die 'avonturen'...ze gaan er wel wat kort overheen hier en daar, maar verder valt het reuze mee...
Misschien toch nog een keer kijken nadat het boek uit is maar ik herinner me zo niet veel van een cano-tocht in mexico, zijn lievelings-auto geditched in de woestijn, de tijd die hij op een soort hippie-bijeenkomst woont, de vriendschappen m/v ...
Wat je vindt, ...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:52:22 #141
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62810135
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Misschien toch nog een keer kijken nadat het boek uit is maar ik herinner me zo niet veel van een cano-tocht in mexico, zijn lievelings-auto geditched in de woestijn, de tijd die hij op een soort hippie-bijeenkomst woont, de vriendschappen m/v ...
Dan moet je zeker nog maar een keer de film kijken. Want dat zit er toch echt allemaal in de film.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:53:08 #142
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62811961
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

zit allemaal in de film zelfs dat hoofdstuk met die vage stenen in die indiase tempel, waar hij met z'n zweep en die vrouw en dat jongetje...je weet wel, met die gang met al die insecten enzo...

....

...sorry, da's weer een andere film
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_62812782
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:54 schreef the_mind het volgende:

Ga dan ook eens kijken naar touching the void, de film over het bizarre overlevingsverhaal van Joe Simpson, een Engelse klimmer die in Zuid Amerika van een berg viel en zn been brak. Ook zeer indrukwekkend, en met prachtige beelden van de Peruaanse Cordillera Blanca.
(ook die film is trouwens een boekverfilming)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:27:32 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62812975
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Wekkor het volgende:
Ik heb Into the Wild een tijdje terug gezien, erg gave film!
Ook de muziek van Eddie Vedder is erg goed!
* Viking84 pakt nano en gaat naar 'Into the wild soundtrack' .
Niet meer actief op Fok!
pi_63524473
Wat een geweldige film!!!!

Kan geen minpuntje ontdekken aan deze film.
En nog waargebeurd ook, fijn dat zulke mensen bestaan hebben en misschien nog steeds bestaan.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:46:58 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63524533
ik heb hem nog niet gezien.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:00:12 #147
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65963271
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef w8jij17 het volgende:
Ik heb 'm vandaag gekocht, en dat zegt heel veel voor een consuminderaar als ik die al 6 á 7 jaar alles download.
Ik ook

Geweldige film
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 27 april 2009 @ 11:26:58 #148
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68417323
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 01:32 schreef golfer het volgende:
Mooie film, qua cinematografie van Penn en beelden.
Ook goed geacteerd.
Soms en slik-momentje, maar wel qua verhaal wat langdradig en voorspelbaar.
Mooiste rol, wat mij betreft, die oude man: Mr. Friend.
Helemaal mee eens, brok in m'n keel op het moment dat Mr. Franz vraagt of hij Alex mag adopteren als z'n kleinzoon.
Maar de andere karakters mochten er ook zeker wezen, de twee hippies, Kristen Stewart.

Alleen Vince Vaughn, tjah...

En dan lees je 15 minuten na de film dit op Wiki:
"There was a hand-operated tram that crossed the river 1/4 of a mile away from where he fell in. McCandless was unaware of this because the only navigational aid he possessed was a tattered road map he had found at a gas station, and he had left on the dashboard of Jim Gallien's truck."

pfff...
pi_68432510
Lijkt Mrs. Franz wel in je avatar, Kleffe_Dop

Ik zal het hier wel eens eerder gezegd hebben, maar ik kan er niet over uit. Dit is gewoon de meest inspirerende film die ik ooit gezien heb.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:20:40 #150
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_69755672
Ik heb boek bij de bieb gehaald!

Helaas wel de Nederlandse vertaling.. maar toch

En dan te bedenken dat ik nooit een boek lees!!
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')