Ik heb het boek niet gelezen, maar veel interessants over gehoord. Het thema is in ieder geval enorm aansprekend ( voor mij althans ). De soundtrack is tevens Eddie Vedder's solo debuut, dus dat kan ook niet verkeerd gaan.quote:plot
INTO THE WILD is based on a true story and the bestselling book by Jon Krakauer. After graduating from Emory University in 1992, top student and athlete Christopher McCandless (Hirsch) abandons his possessions, gave his entire $24,000 savings account to charity and hitchhiked to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters that shape his life.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 04:39 schreef keukenterrorist het volgende:
Het geheel doet bij tot mijn grote spijt een geemancipeerd verantwoord, desalniettemin, zwaar op de maag liggend kutgevoel toekomen. Waar de charismatische frontman van Joy Division nog een behoorlijk zware artistieke bolus wist te leggen in het groene gras van decadente grachtengordel bladen als Oor en Aloha, des te meer deze man, althans het geslacht waar dit troosteloze zwarte paginaatje van onneerlandsche trots ook voor door mogen gaan, een uitermate foute manier heeft om zijn talentloosheid ten tonele te spreiden. Hetgeen ook mijn muzikale aambeien niet mag bekoren, waar ik vind dat iets dat ooit geconsumeerd is, tevens aan de achterkant van het muzikale spectrum, onaangekeken, als een net gelegde drol, doorgespoeld mag worden.
David Kleikop
ik blijf trachten niet in de literaire valkuil van vpro's avondland te vallen, noch de profetische voorzienigheid van ene Giel Beelen te verloochen, in het duistere pad dat laatstgenoemde geeffend heeft voor al de lijken en draken van toonladderende doe het zelf dooddoeners en blindgangers van middelmatigheid. Iets wat heden ten dagen hot shit moge zijn, zal in de einddagen van de popmuziek waarlijk een speldeprik blijken tegenover de levensreddende bloedtransfusie die onze rots in de branding, leo blokhuis, ons doet voorhouden, zeg maar het peentje voor de illegale cd brandende ezel. Maar dan weer, muziek is te subjectief om het te laten recenseren door elitaire voormalige kinderen-voor-kinderen producers.quote:
Hoe en waar heb je m gezien? Ik wil m ook zien!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:14 schreef santax het volgende:
Het was al weer een poos geleden dat ik echt even een traantje moest pinken bij een film. Erg goede en mooie film. Die je een waargebeurd verhaal laat zien op een erg neutrale manier. Hij laat de kijker zijn eigen mening vormen. Knappe film. Aanrader voor iedereen die nog een pot Ben & Jerry's heeft staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een topfilm, maar het neemt toch wat van de mystiek weg.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ja speelt hij nu ook erin? Vind de soundtrack die hij heeft gemaakt voor de film wel fijn om te horen; hard sun, society, long nights, rise en guaranteedquote:Eddie Vedder
Jezus ga je alleen daarvoor na een film?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:29 schreef liesell het volgende:
Ik vind het een mooie film, alleen vind ik de hoofdrolspeler niet knap / aantrekkelijk, dat nam de pret van het kijken een beetje weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |