Zijn we het toch nog een beetje eensquote:
Maar als 26 jarige is het makkelijker om een 16 jarige te manipuleren en dingen te laten doen die ze eigenlijk niet wil dan als 18 jarige. Daar ligt ook het cruciale punt een 16 jarige staat intellectueel niet gelijk aan een 25 jarige.quote:Op zondag 25 november 2007 14:23 schreef Addict89 het volgende:
En je denkt dat ik dat niet weet? Of dat een jongen van 16/17/18 niet alleen maar aan een ding denkt?
Ik vraag me toch echt af of 16 jarigen niet willen neuken... Dat is het probleem dan ook niet.quote:Op zondag 25 november 2007 14:34 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Maar als 26 jarige is het makkelijker om een 16 jarige te manipuleren en dingen te laten doen die ze eigenlijk niet wil dan als 18 jarige. Daar ligt ook het cruciale punt een 16 jarige staat intellectueel niet gelijk aan een 25 jarige.
Maar met wie, wanneer en na hoe lang in de relatie... dit kun je als beetje man snel forceren bij een meisje.quote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik vraag me toch echt af of 16 jarigen niet willen neuken... Dat is het probleem dan ook niet.
quote:Joss Stone noemt ex een psycho en verkrachter
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Telegraaf
Gepubliceerd: zondag 25 november 2007 @ 14:42
De Britse soul en R&B zangeres Joss Stone heeft hard uitgehaald naar haar ex-vriend Beau Dozier. Ze ging met hem toe ze 16 was, Beau was toen 24. ''Hij was 24 en wist een meisje van 16 te verleiden. Als je het wettelijk bekijkt, heeft hij me gewoon verkracht'', aldus Stone.
Stone, die buiten zangeres ook actief is als actrice en songwriter, vindt het achteraf gezien vreemd dat hij met haar naar bed wilde. ''Maar op het moment zelf was ik verliefd en keek ik tegen hem op, omdat hij ouder was.''
Verder noemt ze Beau een rare kwibus. ''Echt een weirdo. Ik was altijd een beetje bang voor hem. Hij is niet echt een stabiel persoon, he scared the shit out of me.''
'Wettelijk gezien gewoon verkracht'
ach in volendam zijn ze soms zo dom nog nietquote:Ik wilde gaan maar zag je staan
Ik ken je leeftijd maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleedt
Ik heb met jou geen doel
Maar dat verandert niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij, veel te jong voor mij
In een SMS noem je mij een idool
Die je stuurt onder de les op de middelbare school
Mijn hart is heet mijn hoofd is kil
En mijn hart fluistert zinnen die mijn hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
En de wetten van de liefde zijn gemeen
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij, veel te jong voor mij
Ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 november 2007 14:19 schreef TheChemeng het volgende:
Dus vier en een half jaar verschil? Dat is toch al aardig wat anders dan 9.
Maar was je dat op je zestiende ook al? Ik probeer het niet al te persoonlijk te maken en ja de een is verantwoordelijker en volwassener op een bepaalde leeftijd. Maar 95% van de meiden van 16 jaar beschouw ik niet als volwassen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Kan zeggen dat ik toen met mijn 21jaar al meer meegemaakt had als menigeen ander.
Eigen huis, auto, vaste baan etc etc ook al aanwezig.
En of je dan 21 of 25 bent, je bent al compleet volwassen.
Alles is dus afhankelijk van de omgeving. Als zij er blij mee is, hij is er blij mee en de ouders gaan ook akkoord dan zie ik er weinig tot geen problemen in.
Het is heel vervelend als je partner ontzettend veel weerstand vind elke keer als ze thuiskomt van jou.
jajaquote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef TheChemeng het volgende:
Met jou naam zou je er toch helemaal geen problemen mee moeten hebben (tenzij je er bezwaar tegen hebt dat de TS valt voor een meisje)
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 24 november 2007 04:48 schreef zoalshetis het volgende:
als het past, ga er voor!
Je hoeft haar ook niet zomaar te vergeten, maar je moet wel opzoek naar een ander grietjequote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef Logitik het volgende:
Reacties zijn erg diversHet komt er dus op neer dat jullie er hetzelfde over denken als ik!
Op zich weet ik dat het niet gaat werken, zij is met totaal andere dingen bezig. Maar toch is er die aantrekkingskracht. Haar zomaar vergeten kan niet.
En als ze 18 is, is er nog steeds een groot leeftijdsverschil/levensfase verschil... Dan kun je beter wachten tot ze 28 isquote:Ik kan wel gaan wachten tot ze 18 is, maar ik moet dan natuurlijk niet raar opkijken als ze dan al een andere vriend heeftIk gun het haar wel, al zou het wel een beetje pijnlijk zijn
dat kwam eerder door Heineken die ie al gebruikte sinds ie kon lopenquote:Op zondag 25 november 2007 18:37 schreef Het_Biertje het volgende:
Hazes neukte Rochel ook toen ze 16 was.
NU issie dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |