Hehe, mooi weekend dusquote:Op zondag 25 november 2007 21:02 schreef Houniet het volgende:
pfff Dirty Dutch was masterlijk
was half 8 thuis vanmorgen, half 11 er weer uit voor Ajax. ben net pas thuis en ik ga nu slapen
morgen om 0850 op school zijn
Ja tof. Ik moest even op mijn eega wachten op Schiphol, dus ben ik even langs de Starbucks gegaan om een lekkere Cafe Latte genomenquote:Op zondag 25 november 2007 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
Prima, zoals altijd!![]()
Hoe was de film vrijdag?
Ik was op de hoogte van jouw Starbucks/Schiphol bezigheden!quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tof. Ik moest even op mijn eega wachten op Schiphol, dus ben ik even langs de Starbucks gegaan om een lekkere Cafe Latte genomen
Er stond een Amerikaanse vrouw voor me in de rij die na het nemen van haar eerste slok zei:" ooohh yeah!"
Ssssssttt....quote:Op zondag 25 november 2007 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was toch een keiharde bekentenis!
Goede zaak. Dat had eer-ik zeker gemeld hier?quote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was op de hoogte van jouw Starbucks/Schiphol bezigheden!![]()
Wat deed jouw meissie op Schiphol?
quote:Op zondag 25 november 2007 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat had eer-ik zeker gemeld hier?![]()
Mooi.quote:Mijn meisje moest werken in Sassenheim en daarvandaan ging ze naar Schiphol om met mij de reis te vervolgen naar station Amsterdam Bijlmer Arena. Daar gingen we naar de Pathé. Een van de bioscopen waar we vaak heen gaan.
Zeker!quote:En het wachten op Schiphol is voor mij nu nog aangenamer geworden
Ja echt lekker manquote:
Is de starbucks op schiphol voor de douane open dan ja?quote:Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt lekker manHeerlijke koffie maken ze daar. Ze hadden er medewerkers uit Londen laten overkomen om hun wegwijs te maken enzo
Al een tijdjequote:Op zondag 25 november 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Is de starbucks op schiphol voor de douane open dan ja?
En niemand meldt dat hier ff....quote:
Neequote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat dan?
Pak je speciaal de trein ervoor naar schiphol?
Volgens mij is het trouwens wel gezegd hier ergens.quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
Maar ALS ik dan in de buurt ben....
Zat er vrijdag dus, jaquote:Op zondag 25 november 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Is de starbucks op schiphol voor de douane open dan ja?
Nee, achter de douane een keer en in Düsseldorfquote:Op zondag 25 november 2007 22:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je was er eerder ook al geweest toch?
Dat ze m aant bouwen waren jaquote:
Nee, niet hier. Wel op msn.quote:
ook achter de douane, in Santiago, Wenen en Milaan.quote:Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, achter de douane een keer en in Düsseldorf
quote:Op zondag 25 november 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, dat haal ik nog wel eens door elkaar
Bleek voor een openingsshow te zijnquote:Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze m aant bouwen waren ja
Met foto's
Toch wel?quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, dat haal ik nog wel eens door elkaar
Nog nooitquote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef OA het volgende:
Ik
[..]
ook achter de douane, in Santiago, Wenen en Milaan.
Link!?quote:
Je mist er in principe niets aan hoor...quote:
teruglezenquote:
Whehe. Als ik in de buurt ben zal ik eens testenquote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Je mist er in principe niets aan hoor...![]()
Ze hebben wel lekkere, aparte koffievarianten.
Lennarrr the Urterquote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
i wanna be teh first
Vond je het de beste koffie die je ooit gehad hebt?quote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Je mist er in principe niets aan hoor...![]()
Ze hebben wel lekkere, aparte koffievarianten.
quote:
Nee.quote:Op zondag 25 november 2007 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vond je het de beste koffie die je ooit gehad hebt?
rtquote:
quote:
quote:
quote:
wat een mongool.quote:Op zondag 25 november 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
hier: Startsalaris wo
daar denkt er eentje, zo van school afgewandeld, omdat hij een 'WO' opleiding heeft gedaan, dat 2100 bruto veeeel te weinig is voor meneer. Want ja, hij heeft WO
tja, tot zover de zelfingenomenheid van WO-ers die verstandelijk gezien niet WO waardig zjinquote:
Kerel komt iig niet over als WO'erquote:Op zondag 25 november 2007 23:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, tot zover de zelfingenomenheid van WO-ers die verstandelijk gezien niet WO waardig zjin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |