quote:
quote:
quote:
wat een mongool.quote:Op zondag 25 november 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
hier: Startsalaris wo
daar denkt er eentje, zo van school afgewandeld, omdat hij een 'WO' opleiding heeft gedaan, dat 2100 bruto veeeel te weinig is voor meneer. Want ja, hij heeft WO
tja, tot zover de zelfingenomenheid van WO-ers die verstandelijk gezien niet WO waardig zjinquote:
Kerel komt iig niet over als WO'erquote:Op zondag 25 november 2007 23:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, tot zover de zelfingenomenheid van WO-ers die verstandelijk gezien niet WO waardig zjin
Whehe.. ik las het jaquote:Op zondag 25 november 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
daar denkt er eentje, zo van school afgewandeld, omdat hij een 'WO' opleiding heeft gedaan, dat 2100 bruto veeeel te weinig is voor meneer. Want ja, hij heeft WO
quote:
Tsja, zulke mensen moeten er ook zijn....quote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]en dan moeten solliciteren via een uitzendbureau, terwijl de banen je om de oren vliegen op het moment
Preciesquote:Op zondag 25 november 2007 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]en dan moeten solliciteren via een uitzendbureau, terwijl de banen je om de oren vliegen op het moment
ook een bepaald salris eisen?quote:Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies
Op mijn opleiding komen de bedrijven je zowat van de uni plukken
Tuurlijk. Ik weet wat een reeël salaris voor mij isquote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef OA het volgende:
Ga je dan
[..]
ook een bepaald salris eisen?
lol, yep, gewoon 7000 bruto p/m eisen. En dan geduld hebben natuurlijk, want het zal wel ff duren voordat ze uitgelachen zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef OA het volgende:
Ga je dan
[..]
ook een bepaald salris eisen?
quote:Op zondag 25 november 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik weet wat een reeël salaris voor mij is
Whehe...quote:Op zondag 25 november 2007 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, yep, gewoon 7000 bruto p/m eisen. En dan geduld hebben natuurlijk, want het zal wel ff duren voordat ze uitgelachen zijn.
anyways, ik ga slapen, tot morgen!
Voordeel als je gevraagd wordt, is dat je ervan verzekerd bent, dat men je wilt hebben en dan sta je wel sterker tijdens de onderhandelingen!quote:Op zondag 25 november 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Das wel absurd veel
Als ik dat door 3 deel en er een honderdje bij doe zit ik voor mijn opleiding wel marktconform![]()
Truste BX![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, yep, gewoon 7000 bruto p/m eisen. En dan geduld hebben natuurlijk, want het zal wel ff duren voordat ze uitgelachen zijn.
anyways, ik ga slapen, tot morgen!
Preciesquote:Op zondag 25 november 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Voordeel als je gevraagd wordt, is dat je ervan verzekerd bent, dat men je wilt hebben en dan sta je wel sterker tijdens de onderhandelingen!
Haha, wat een waus.quote:Op zondag 25 november 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
Ja iddquote:Op zondag 25 november 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet je zijn postgeschiedenis eens checken, vrij triest
whehe.quote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef BrandX het volgende:
ohja, ik ging slapen en mezelf niet zo ergeren aan een of andere nitwitt die denkt dat hij raketgeleerde is.
Nu ga ik echt! ciaoo!
Dan hoef je net als hij iig niet naar zo'n wervingsbedrijf. Hij zoekt duidelijk werk.quote:Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies
Op mijn opleiding komen de bedrijven je zowat van de uni plukken
Ik vind het niet eens afzeiken, maar terechte opmerkingen.quote:
quote:
Preciesquote:Op zondag 25 november 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hoef je net als hij iig niet naar zo'n wervingsbedrijf. Hij zoekt duidelijk werk.
Mja, heb je wel gelijk in!quote:Op zondag 25 november 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens afzeiken, maar terechte opmerkingen.
Ik weet niet wat ie met het topic denkt te bereiken, maar opschieten doet ie er niets mee iig
Hij jaagt vooral veel mensen tegen zich in het harnasquote:Op zondag 25 november 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens afzeiken, maar terechte opmerkingen.
Ik weet niet wat ie met het topic denkt te bereiken, maar opschieten doet ie er niets mee iig
Whehequote:Op zondag 25 november 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij jaagt vooral veel mensen tegen zich in het harnas
Dudequote:Op zondag 25 november 2007 23:50 schreef OA het volgende:
Whehe... ik keek net een stukje DGK (,
,
,
,
)
Wat een figuren daar zeg.....
No shit Sherlockquote:Op zondag 25 november 2007 23:50 schreef OA het volgende:
Whehe... ik keek net een stukje DGK (,
,
,
,
)
Wat een figuren daar zeg.....
Zie mijn mening tussen haakjes....quote:
Whehequote:Op zondag 25 november 2007 23:54 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn mening tussen haakjes....![]()
Ik zapte en vroeg mij af waar ik nu weer naar keek... toen besefte ik dat het DGK was...![]()
Dus toen ben ik verder gaan zappen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 november 2007 23:55 schreef OA het volgende:
Over minder dan 6 uur gaat de wekker weer.
Daarom besluit ik bij deze dat het mooi is geweest voor vandaag.
Welterusten et a demain!
Kut. Mijn wekker ookquote:Op zondag 25 november 2007 23:55 schreef OA het volgende:
Over minder dan 6 uur gaat de wekker weer.
Daarom besluit ik bij deze dat het mooi is geweest voor vandaag.
Welterusten et a demain!
VrijdagMiddagRelTopicquote:
Trustenquote:Op zondag 25 november 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kut. Mijn wekker ookSlaap lekker jonge, ik spreek je morgenochtend wel
![]()
Ah, een van mijn favoriete users!quote:
Mogge vriendquote:Op maandag 26 november 2007 06:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, een van mijn favoriete users!![]()
(,
)
Mogge Frits!
| Forum Opties | |
|---|---|