Joe Cockertquote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind de Erik van Muiswinkel variant beter
Het blijft een jonge van de straatquote:
geen reden om op te blijven...quote:Op donderdag 6 december 2007 23:53 schreef DrDentz het volgende:
morgen die andere volksheld, Ali B
Morgen kan ik dus weer overslaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:53 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben d'r een baan afgehaald.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
Heerlijke man, Willem van Hanegem.![]()
Hij staat dus ook elke dag in dezelfde file als ik vanuit ons dorp bij het Rottepolderplein.
Idd, snap niet dat ze zo iemand uitnodigen.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen kan ik dus weer overslaan.
Ze bedoelt het goed..quote:Op donderdag 6 december 2007 23:59 schreef SpaRood het volgende:
Wat is Femke Halsema een onsympathieke trut! Pffff...
EN ze heeft ook wel eens gelijk maar om er nu lang naar te luisteren als ze zo doorratelt ging me vanavond even te ver.quote:
Inderdaad.quote:
Fantastische opmerking inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:37 schreef Horloge het volgende:
"Schoorsteenveger?"
- "Ja, dat ken je toch wel?"
Echt, je kunt me zowat opvegen met zulke opmerkingen.
Heb het gisteren pas gekeken, prachtig momentquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:18 schreef FJD het volgende:
Bij Voetbal Insite van vorige week was het gesprek met hem beter, schitterende TV. Ging heel even over het boek en over de man die het eerste exemplaar krijgt en het leek of dat hem off guard raakte, opeens zag je hem met een traan in z'n ogen stil voor zich uit staren voor een paar seconden lang totdat Wilfred en Johan weer terug naar het voetbal gingen om Wim te redden. TV moment van het jaar![]()
Ze had een oortje in volgens mij.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
is ook raar voor Nigella zit je in een programma, versta 70% van wat er gezegd wordt niet en dan ineens is er een vraag voor jou
Nog even en hij wordt ook net als Finkers een erg gelovige Gristen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
Kijk eens aan, Ali B is stiekem een Herman Finkers fan. 't is best een goeie jongen
Finkers heeft nog nooit iemand beledigd, hij maakt altijd 'praktische' of 'ruimtelijke' grappen. Misschien wordt zijn humor wel gevoed door het geleuf.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en hij wordt ook net als Finkers een erg gelovige Gristen.
Als je er maar geen obesitas van krijgt. Ali B kan nog steeds een potje breken bij de VMBO jeugd zegt Rosenmuller. Je kunt je afvragen of dat een compliment is natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
met Ali B erbij is die beweging toch bij voorbaat niet serieus te nemen
Finkers zou ik niet willen betitelen als "erg" gelovig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en hij wordt ook net als Finkers een erg gelovige Gristen.
"beweging"?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
met Ali B erbij is die beweging toch bij voorbaat niet serieus te nemen
Komt weer een hoop gezwam uit. Die man is/was echt een meester in het vriendelijk uit leggen van dubieuze uitspraken/maatregelen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Kijk eens aan, Lubbers bij P&W
Dat mens naast 'm kan nauwelijk stilzitten op haar stoel. Een of andere cdatrut, wed ik.quote:Op maandag 10 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komt weer een hoop gezwam uit. Die man is/was echt een meester in het vriendelijk uit leggen van dubieuze uitspraken/maatregelen.
Ik zie haar nu eigenlijk voor het eerst en vind haar niet onsymphatiek eigenlijk. Verder had ik nog nooit van dat hele Orange child gehoord.quote:Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Die vrouw van Rene Froger doet hard haar best om de nieuwe Wendy van Dijk te worden. Maar ik vind dat dat Orange child van die onsympathieke op zichzelf geilende wijven aantrekt (Caroline Tensen, vrouw van Rene Froger).
Babe Orangequote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik zie haar nu eigenlijk voor het eerst en vind haar niet onsymphatiek eigenlijk. Verder had ik nog nooit van dat hele Orange child gehoord.
Zo jammer weer inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
Komt weer een hoop gezwam uit. Die man is/was echt een meester in het vriendelijk uit leggen van dubieuze uitspraken/maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |