Nee, de man is grondlegger van mijn jeugdsentiment: Alfred J. Kwakquote:Op maandag 3 december 2007 23:31 schreef Aoristus het volgende:
vreselijk, profeet van Veen schudt het allesomvattende antwoord weer zo uit zijn mouw. Hebben jullie ook zo'n hekel aan die man?
In het duits is het realistischerquote:Op maandag 3 december 2007 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, de man is grondlegger van mijn jeugdsentiment: Alfred J. Kwak
Rond 1970 vond ik hem nog wel te pruimen. Daarna is het al snel voorbij gegaan.quote:Op maandag 3 december 2007 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Nee, de man is grondlegger van mijn jeugdsentiment: Alfred J. Kwak
Het zal allemaal wel, maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 3 december 2007 23:31 schreef Aoristus het volgende:
vreselijk, profeet van Veen schudt het allesomvattende antwoord weer zo uit zijn mouw. Hebben jullie ook zo'n hekel aan die man?
nou, boeiend, gisteravond schopte hij kont, die van Doekle dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Van Bommel is het eens met de gekleurden-pieten-theorie. :\
Dat was puur opportunisme. Van Bommel past namelijk prima in dat clubje als persoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, boeiend, gisteravond schopte hij kont, die van Doekle dus.
ze/we zitten niet op je te wachten, Doekle, jullie zitten vooral op jezelf te wachten, ga je goddelijke gang maar en "stop het kwaad"
Hij zingt nog wel erg mooi. Ik vond het optreden één van de leukere optredens van dit seizoen in P&W.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:02 schreef golfer het volgende:
Rond 1970 vond ik hem nog wel te pruimen. Daarna is het al snel voorbij gegaan.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:49 schreef jens007 het volgende:
# Paul de Leeuw is te gast naar aanleiding van de presentatie van zijn dvd 'Symfonica In Rosso'.
Als mil dat zegt dan is dat zo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef DrDentz het volgende:
waarom is het Johan Derksen dag dan?
omdat die dag, vandaag dus* , naar hem vernoemd is, duh!!! gezeur ook altijd op de late avondquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef DrDentz het volgende:
waarom is het Johan Derksen dag dan?
Ja, die maakt een vliegende start.quote:
Die zit alleen onzin te lullen.quote:
Over voetbal wel ja, maar als tvproducent vind ik hem een topper.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Die zit alleen onzin te lullen.
Dat zeker absoluut knap, in een paar jaar multimiljonair gewordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Over voetbal wel ja, maar als tvproducent vind ik hem een topper.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reinout_Oerlemansquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat zeker absoluut knap, in een paar jaar multimiljonair geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |