die heeft mij juist aangenaam verrast, de man gaat langzaam en wie weet ook zeker het licht zien, zeg!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Weer overgeslagen. Toen ik de naam Knevelzag wist ik genoeg.
Verder ook nog Hamit Karakus (wethouder in Rotterdam) en Yves Gijrath.(van de Miljonairsbeurs)quote:Op donderdag 29 november 2007 17:39 schreef SCH het volgende:
Vanavond in ieder geval Martin Ros. Gelukkig is het geen geur-tv, die vent stinkt altijd enorm
Knevel zat er eergister hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Mooie uitzending gisteren.
Knevel is een goede kerel.
Ja... en die foto ook... pfff. Toch zit ze er wel wonderbaarlijk goed bij.quote:
Sowieso wel een leuk mens, ondanks dat ze voor de 'verkeerde' krant schrijft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:41 schreef Arcee het volgende:
Ja... en die foto ook... pfff. Toch zit ze er wel wonderbaarlijk goed bij.
Ja! Was even vergeten hoe super ik die docu ook weer vond.quote:
Hiermee doe je golfer tekort trouwensquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Thom Hoffman de saaiste man van Nederland.
quote:
wat een onzin item was datquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
Thom Hoffman over Holleeder
Ja stel je voor zeg. En dat voor een christelijke omroep.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:59 schreef golfer het volgende:
En maar de liefde prediken met een vleugje godsdienst.
Ja, wat is daarmee?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:13 schreef Arcee het volgende:
Mensen die hun sexleven laten bepalen door een 2000 jaar oud boek.
Sowieso, mensen die hun leven laten bepalen door een 2000 jaar oud boek.
Ik snap niet dat mensen niet inzien dat dat boek gewoon door mensen is bedacht en geschreven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:16 schreef koningdavid het volgende:
Ja, wat is daarmee?
Een nepneus is makkelijk aan te brengen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Slechte type casting. Hij heeft helemaal geen grote neus
Ik doe mee.quote:
Same here...al die politieke correctheid is, kan ik ff niet aan. D'r wil hier iemand sjoelen, much better. Nou vooruit, Herman van Veen geeft Wilders nog een splinter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |