Wat leuk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben afgehaakt.
Kan me niet voorstellen dat de VVD blij is dat hij daar zit. Gaat zetels kosten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hij is idd een enorme kneus. Echt te erg dit.
Ik weet het niet. Als hij goed genoeg is om samen met Rutte een artikel te schrijven, dan mag hij vast ook wel op tv. Ik neem aan dat Rutte hier wel vanaf wist.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef venomsnake het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de VVD blij is dat hij daar zit. Gaat zetels kosten.![]()
Dat filmpje met die Pim/Rita vergelijkingen was trouwens wel grappig..
Hij praat ook zo vind ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:54 schreef Arcee het volgende:
Wat zit die relipeer wereldvreemd te kijken, zeg.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef golfer het volgende:
Zo te zien dus niets gemist met een dagje overslaan.
En je postte nog wel zo neutraal de gastenlijst.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Weer overgeslagen. Toen ik de naam Knevelzag wist ik genoeg.
die heeft mij juist aangenaam verrast, de man gaat langzaam en wie weet ook zeker het licht zien, zeg!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Weer overgeslagen. Toen ik de naam Knevelzag wist ik genoeg.
Verder ook nog Hamit Karakus (wethouder in Rotterdam) en Yves Gijrath.(van de Miljonairsbeurs)quote:Op donderdag 29 november 2007 17:39 schreef SCH het volgende:
Vanavond in ieder geval Martin Ros. Gelukkig is het geen geur-tv, die vent stinkt altijd enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |