Gvd wat een tyfus hoerige kut reis zeg

!!!!!
Lekker met de trein van A'dam naar Brabant nadat ik vanmiddag Frituurkunde heb gegeven aan mijn leerlingen op de UvA

Kom ik aan in Den Bosch alwaar ik moet overstappen, rijdt er geen trein naar Chillburg vanwege een ongeval

Werd opgeroepen dat ik via Eindhoven moest gaan. Ik dus lekker zo snel mogelijk weg uit dat boerendorp om op weg naar Eindhoven te gaan
Aldaar daar aangekomen werd er wéér omgeroepen dat er geen trein richting Tilburg ging

! Ik mijn pa dus ff opbellen of ie me op kon halen, zo gezegt zo gedaan. Aangezien ons pa een eind weg woont van Eindhoven ging ik ff wat eten zoeken want ik rammelde van de honger
Ik dus zo over dat station lopen en ik merkte op dat het precies hetzelfde als in A'dam is maar dan zonder de lekkere studentes (ze hebben immers een TU in Eindhoven

!). Ik struikelde bekant over de tienermoeders met kinderen die nog net niet rookten!!!!!!!! Ook was er volgens mij een Nike winkel overvallen want iedereen liep daarmee rond
Naja, ik dus zo verrekten honge rhebben en ik ging een friettent zoeken. Buiten het station was er dus gewoon GEEN friettent

!!!!!!!! Zoals lollerkuuul zou zeggen ''ze
lfs in de pruim van jennifuuur kan je wel een verdwaald frietje vinden''. Moest ik dus verdomme bij de Smullers friet gaan halen, want tja bij de BK wil je niet gezien worden

.
IK HEB VERDOMME VAN MIJN LEVEN NOG NOOIT ZULKE TERING TYFUS VERNEUKTE BLEKE KUT FRIET GEZIEN

!!!!! EN DE GEHAKTSTAAF WAS OOK NIET PITTEN ÉN NIET GAAR

!!
GRUMBL GRUMBL
Wat mijn dag wel weer goedmaakte

Ik zat op zo'n stil mijn verrekten kut friet op te buffelen en er stond zo'n allochtoons wéfke tegenover mij

. Zegt da vrouwke opeens tegen haar broertje ''bakkes dicht verrekten frikandel die ge zeit''

!

!

!
Daarna zegt da menneke: "Joa vrouwke ik ga friet halen hoor'' Zegt da vrouwke weer: ''Joa zo worde wel vettig ja''
Ik kwam niet meer bij zeg
Klacht: NS
Klacht2: Eindhoven
Klacht3: Geen friettent in Eindhoven
Klacht4: Ik moest lachen om een allochtoons vrouwke

Klacht5: Mensen die smullers friet lekker vinden mogen gelijk door de bliksem getroffen worden, stelletje cultuurbarbaren

!