Of heb je het weer over je moeder.quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem heb ik overigens iemand gevonden die mij lief vind. En ik haar ook.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Nee. Ze heetWendy
. En is 17 jaartjes jong. Goed van mij he.
En de 3e is in aan maakquote:Op maandag 26 november 2007 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al twee![]()
Maar dat mag best in dit tempo door blijven gaan.
Ga wow spelen, maak veel te veel screenshots (ala bijna 12K), maak lijsten per jaar, maand, dag (60 per pagina), maak tags en maak hier de zelfde soort lijsten van zodat ze makkelijker zoekbaar worden, zorg voor autotaggen op basis van coördinaten die je uit het spel haalt, tags op basis van een speciale reeks dagen of release datum van een uitbreiding, en geef ze allemaal 2 standaard tags mee (Screenshots en "World of Warcraft") en alles doet het met goeie SEO ook nog goed bij zoekmachines (als ze alles geindexed hebben) en krijg je er nog een aardig setje hits van ookquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En de 3e is in aan maak.
[..]
*proest*!quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval een grote lach.![]()
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem heb ik overigens iemand gevonden die mij lief vind. En ik haar ook.
Neuh.quote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En de 3e is in aan maak.
[..]
Ga wow spelen, maak veel te veel screenshots (ala bijna 12K), maak lijsten per jaar, maand, dag (60 per pagina), maak tags en maak hier de zelfde soort lijsten van zodat ze makkelijker zoekbaar worden, zorg voor autotaggen op basis van coördinaten die je uit het spel haalt, tags op basis van een speciale reeks dagen of release datum van een uitbreiding, en geef ze allemaal 2 standaard tags mee (Screenshots en "World of Warcraft") en alles doet het met goeie SEO ook nog goed bij zoekmachines (als ze alles geindexed hebben) en krijg je er nog een aardig setje hits van ook. OW en dan zit je op de 15K aan pagina's, de overige 7K komt uit andere dingen
.
Hangt er vanaf wat voor thema het is en voor welk programme het is. Zit er geen howto of readme bij?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:23 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe stel ik een Windows Xp thema in die in van inet heb gedownd?>
Te weinig tijd voor en andere zaken hebben dringerder mijn concentratie nodig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef JortK het volgende:
Godt waarom ga je eigenlijk weg als mod?
Aah okquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Te weinig tijd voor en andere zaken hebben dringerder mijn concentratie nodig.
Ik heb er geen zin in dat de andere zaken blijven liggen door het mod werk of andersom.
Kruising tussen paard en mensquote:Op maandag 26 november 2007 23:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval een grote lach.![]()
[ afbeelding ]
in 1985 kreeg ik dan ook een wekker, in de vorm van een broertje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:05 schreef phluphy het volgende:
Fred, je bent en blijft een flapdrol. Verslapen is zó 1985!
He ik ben ook uit 1985quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
in 1985 kreeg ik dan ook een wekker, in de vorm van een broertje.
Dan ben je niet alleen op dezelfde jarig als mn ex, maar ook op exact dezelfde dag geboren...quote:
Mag ik dr nummerquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan ben je niet alleen op dezelfde jarig als mn ex, maar ook op exact dezelfde dag geboren...
Tuurlijk maar door onderstaande maak je weinig kans hoor...quote:
Je had er eens moeten horen toen ik haar vertelde dat ik hier mod werdquote:
Das minderquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tuurlijk maar door onderstaande maak je weinig kans hoor...
[..]
Je had er eens moeten horen toen ik haar vertelde dat ik hier mod werd
Neeeheeeeee! Gewoon elkaar lief vinden, mag dat ook niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:05 schreef phluphy het volgende:
Bertje heeft een 'dinnetje! Bertje heeft een 'dinnetje!![]()
Deze post is vanaf me werkquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:05 schreef phluphy het volgende:
Harry, ben je nog vrij deze week?
Of alweer aan het werk?
Is het zelfde naar ik mij heb laten influisterenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neeeheeeeee! Gewoon elkaar lief vinden, mag dat ook niet?![]()
Bijna, Harry. Bijna! Geef het ze tijd!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Is het zelfde naar ik mij heb laten influisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |