Ik las dat je vanavond je oma ging etenquote:Op zondag 25 november 2007 12:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga vanavond bij mijn oma eten. Voor mij even geen eten.
Waarom Ubuntuquote:Op zondag 25 november 2007 13:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed tijd om ubuntu desktop op me server instaleren denk ik zo.
Schijnt goed te zijn en heb nu de kans om het uit te proberen, daarnaast vind ik het maar een raar systeem tot nu toequote:
Komt hij weer met zn Debianquote:Op zondag 25 november 2007 14:26 schreef Geqxon het volgende:
Geen Debian oid?
Heerlijk, dit is al de 2e keer dat me opgegeven root wachtwoord niet lijkt te werkenquote:
En dat twee keer met Ubuntuquote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heerlijk, dit is al de 2e keer dat me opgegeven root wachtwoord niet lijkt te werken. TIjd voor een andere distro dunkt mij
.
Ubuntu heeft standaard geen root account.quote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heerlijk, dit is al de 2e keer dat me opgegeven root wachtwoord niet lijkt te werken. TIjd voor een andere distro dunkt mij
.
Dan kan die ook moeilijk een root password accepteren jaquote:Op zondag 25 november 2007 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ubuntu heeft standaard geen root account.
http://ictfreak.wordpress(...)s-in-ubuntu-606-tls/
quote:Op zondag 25 november 2007 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Het wachtwoord dat je tijdens de installatie op hebt gegeven is van je persoonlijke account
uhuquote:
Nutteloos dusquote:Op zondag 25 november 2007 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ubuntu heeft standaard geen root account.
http://ictfreak.wordpress(...)s-in-ubuntu-606-tls/
quote:<HedKandi> je bent bekend met 't fenomeen dat aluminium-ionen alzheimer bevorderen?
<chem|nico> nee, dat ben ik vergeten
quote:[14:55] <Spockz> Wie kent er hier een goed ER programma?
[14:57] <chem|home> http://www.nbc.com/ER/ ?
[14:57] <chem|home>
[14:58] <Spockz> nee, Entity Relationship :p
quote:Post-migratie aanpassingen
Geplaatst op november 25, 2007 door Peter Breuls
Zo, dat was wat he? Een beetje data overbrengen van installatie A naar installatie B - het duurde flink langer dan de inschatting die we zelf hadden gemaakt, en zelfs nog langer dan de inschatting die we in de aankondiging hadden gemeld. Reden: ja, goeie vraag. Gaan we uitzoeken.
De reden dat het zo lang duurde voordat we deze MySQL5-migratie konden doen was dat we meer tijd nodig hadden onze SQL code na te kijken en te controleren op juiste werking onder MySQL5. Dit had nog langer kunnen duren, maar afgelopen week besloten we dat het risico dat er grote significante foute queries overgebleven zijn van deze controles niet al te groot is.
Dat neemt niet weg dat er niet alsnog aanpassingen gedaan moeten worden. Vandaag zijn er al enkele SQL-wijzigingen op een aantal sites gemaakt, en we zullen daar de komende dagen extra scherp op blijven: werkt iets niet als verwacht (zoals ‘die en die lijst met berichten toont mijn bericht niet’), dan duiken we er direct in om een oplossing te zoeken.
Gisteren is ook een kleine update aan Replique doorgevoerd voor de MySQL-compatibiliteit. Deze update is wat sneller doorgevoerd dan gewoonlijk, en dat heb je al kunnen merken aan een paar bugs die vandaag optraden. Het is natuurlijk logisch dat ook het Replique team een oogje in het zeil houdt en alles repareert wat er kapot is. Gezamenlijk doel is nog steeds een lekker vlot en correct werkende site te leveren, en daar gaan we voor.
Och gossie, had je't moeilijk? Dan bel je toch?!quote:
quote:
Breuls doet goed werk iddquote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Och gossie, had je't moeilijk? Dan bel je toch?!![]()
(0800-floef)
[..]
![]()
Ik zie dat de bugjes van vanochtend inmiddels alweer verholpen zijn. Good job!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |