Vervolg van:
DGK[COS#2892] Zoek de verschillen.Ricardo krijgt een volle blik op Amanda's kut:
Ricardo: aaahhhh je hebt geen slip en een kale bloem
![]()
Ricardo is maar bij Brian&Amanda gaan zitten tijdens het post doorlezen, want hij was helemaal alleen en verveelde zich rot. Bij Huub, Lieke en Jaap kon hij niet terecht op het kantoor, want Jaap kreeg een gestoorde brief van zijn moeder, waar hij zo overstuur van raakte dat bij voorbaat deze streams werden weggedraaid.
Jaap krijgt een brief van zijn moeder:
Ze is gestoord, ze snapt het echt niet.
Ze is gek, ze is helemaal gestoord.
Sjonge, jonge jonge
![]()
Jaap: ze is helemaal gek geworden
Huub: mag eens lezen?
Jaap: Sjonge jonge wat haat ik ze. Ik ben geen Thaise mongool.
Ze maken me helemaal gek met die tekst.
Jaap wil er nu voor zorgen dat al zijn spullen thuis wordt opgehaald en opgeslagen in een container.
Ondertussen doet Wicardo bij Aman&Brian nichterig en klaagt dat hij maar 2 kaarten deze week heeft gekregen, hij wil er graag meer, maar het moet niet geforceerd worden.
"schrijven ze jullie wel eens over mij?"
Ook wil hij weten of ze wel eens triootjes hebben gedaan of daarover gefantaseerd hebben.
Amanda wil niet in een relasie, maar Brian heeft het wel eens gedaan.
In de villa wil hij het niet met Lieke of Naad
Wicardo heeft al trio's in het kwadraat gehad, maar wil daar verder niks over zeggen omdat zijn moeder misschien meekijkt.
Hij heeft in de supermarkt momentjes van fame, dat hij wordt herkend.
Dennis&Naad zitten in de private hun post te lezen,
Ah ah ah ah Staying alive
![]()
Amanda&Ricardo gaan met in chocola besmeurde gezichten naar Lieke in het kantoor, om te zeggen dat ze haar taart zo lekker vinden.
![]()
[ Bericht 59% gewijzigd door Prospera op 23-11-2007 20:35:32 ]