abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54885727
Muis + TB 60 eu incl ophalen geboden? (waar op te halen btw?)
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_54887785
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef Keffo het volgende:
Muis + TB 60 eu incl ophalen geboden? (waar op te halen btw?)
Op te halen in Amsterdam-West. En 60 vind ik te laag. Ik wil echt 90 euro hebben voor beide.
Wanneer kun je eventueel langskomen?

[ Bericht 0% gewijzigd door attieboy op 28-11-2007 11:35:17 ]
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_54887897
Copphead in doos en toetsenbord voor 90 euro.
Maar ik kom het niet ophalen.
I am the Alpha and the Omega
pi_54888157
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef BossFight het volgende:
Copphead in doos en toetsenbord voor 90 euro.
Maar ik kom het niet ophalen.
Ik heb liever dat het wordt opgehaald, de doos van de G15 is ook behoorlijk lang dus zou ik een bijpassende doos moeten vinden/kopen. We wachten even af wat Keffo gaat doen, dan kom ik terug op jou.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_54888656
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef attieboy het volgende:

[..]

Ik heb liever dat het wordt opgehaald, de doos van de G15 is ook behoorlijk lang dus zou ik een bijpassende doos moeten vinden/kopen. We wachten even af wat Keffo gaat doen, dan kom ik terug op jou.
Mocht je op mij terug komen zou je even willen kijken wat de verzendkosten dan zijn.
Mocht dat nog te doen zijn kunnen we altijd nog even kijken.
pi_54890965
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:56 schreef BossFight het volgende:

[..]

Mocht je op mij terug komen zou je even willen kijken wat de verzendkosten dan zijn.
De verzendkosten bedragen 6,20 euro, maar ik kan nu al voorspellen dat het vinden van een geschikte doos om de G15 in te doen een probleem gaat zijn. Maar goed, we wachten even af op Keffo's reactie.
pi_54908065
Keffo?
  woensdag 28 november 2007 @ 23:06:15 #33
195247 MaikelS
Living each day!
pi_54908142
Muis ontvangen, super verpakt!
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_54909452
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef MaikelS het volgende:
Muis ontvangen, super verpakt!
Oke dan, veel plezier ermee!
pi_54912794
Nee sorry, voor 90 eu koop ik wel een nieuw setje....
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_54915275
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:57 schreef Keffo het volgende:
Nee sorry, voor 90 eu koop ik wel een nieuw setje....
Oh ja? Waar dan?
Haal de Copperhead maar door de pricewatch: 57 eu het goedkoopst bij PC Platform.
de G15: 60 eu bij Paradigit computers.

Nieuw dus: 117 euro. Hou rekening met het feit dat de muis gewoon nieuw in doos is, dus daar bespaar je al sowieso 17 eurootjes op. Verder is de toetsenbord maar 2 weken gebruikt en is gewoon in zeer goede staat.

Tell you what: Als je deze week nog kan langskomen geef ik je de muismat erbij voor die 90 euro.

Nu wel overtuigd?
pi_54915546
Je prijs is prima, alleen zit ik niet direct te wachten op een dergelijk uitgebreid toetsenbord. Daarom heb ik er niet meer dan de reeds geboden 60 eu voor over. Sorry.
pi_54916073
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:28 schreef Keffo het volgende:
Je prijs is prima, alleen zit ik niet direct te wachten op een dergelijk uitgebreid toetsenbord. Daarom heb ik er niet meer dan de reeds geboden 60 eu voor over. Sorry.
Oke, duidelijk.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:56 schreef BossFight het volgende:

[..]

BossFight, roep maar. Wat heb je ervoor over?
pi_54916591
Nah gisteren in een opwelling een nieuwe monitor gekocht. Dus laat maar zitten.
Sorry.
pi_54917132
Terug bij af dus

Razer Copperhead + Logitech G15 + Steelpad QcK+ ==> 90 euro, mits je het deze week kan komen ophalen.

pi_54917534
40 excl voor de G15
pi_54918221
30 excl voor je Razor
pi_54918311
Waarom had je trouwens 2 dezelfde Razors gekocht?
pi_54918416
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
40 excl voor de G15
Wanneer eventueel komen ophalen?
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
30 excl voor je Razor
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom had je trouwens 2 dezelfde Razors gekocht?
De 2e was een "cadeau"
pi_54918477
Hoe groot is die muismat? Mits normaal formaat, 10 incl. verzending geboden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54918509
Ik kom uit Arnhem, dus ophalen gaat niet lukken.
pi_54918593
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:29 schreef attieboy het volgende:

[..]

Excl. Ik vergoed je de verzendkosten MITS hij echt niet ouder is dan twee weken...
Je hoeft van mij geen doos om de doos van de G15 te doen. Twee lagen inpakpapier is prima
pi_54918668
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe groot is die muismat? Mits normaal formaat, 10 incl. verzending geboden.
Deze muismat behoort tot 1 van grootste, dus geen ''normaal'' formaat. Als je het topic eventjes doorneemt zie je dat ik de muismat niet los verkoop omdat ik voor de verzending grote formaat enveloppen kopen, die ze bij de Bruna alleen verkopen voor 5 euro per 5, dus komt het voor jou en mij niet gunstig om deze los te kopen/verkopen.
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kom uit Arnhem, dus ophalen gaat niet lukken.
Waarom bied je dan 30 excl
Wil je hem verzonden hebben?
pi_54918755
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:36 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Excl. Ik vergoed je de verzendkosten MITS hij echt niet ouder is dan twee weken...
Je hoeft van mij geen doos om de doos van de G15 te doen. Twee lagen inpakpapier is prima
Dat is oke. Voor 50 Incl komt de G15 jouw kant op. Indien deal, PM me
pi_54918787
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:39 schreef attieboy het volgende:

[..]

Deze muismat behoort tot 1 van grootste, dus geen ''normaal'' formaat. Als je het topic eventjes doorneemt zie je dat ik de muismat niet los verkoop omdat ik voor de verzending grote formaat enveloppen kopen, die ze bij de Bruna alleen verkopen voor 5 euro per 5, dus komt het voor jou en mij niet gunstig om deze los te kopen/verkopen.
[..]

Waarom bied je dan 30 excl
Wil je hem verzonden hebben?
30 euro exclusief betekent dat ik je 30 euro geeft voor de muis en daarnaast betaal ik je de verzendkosten. Nog nooit wat gekocht of verkocht op internet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')