Op te halen in Amsterdam-West. En 60 vind ik te laag. Ik wil echt 90 euro hebben voor beide.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef Keffo het volgende:
Muis + TB 60 eu incl ophalen geboden? (waar op te halen btw?)
Ik heb liever dat het wordt opgehaald, de doos van de G15 is ook behoorlijk lang dus zou ik een bijpassende doos moeten vinden/kopen. We wachten even af wat Keffo gaat doen, dan kom ik terug op jou.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef BossFight het volgende:
Copphead in doos en toetsenbord voor 90 euro.
Maar ik kom het niet ophalen.
Mocht je op mij terug komen zou je even willen kijken wat de verzendkosten dan zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef attieboy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het wordt opgehaald, de doos van de G15 is ook behoorlijk lang dus zou ik een bijpassende doos moeten vinden/kopen. We wachten even af wat Keffo gaat doen, dan kom ik terug op jou.
De verzendkosten bedragen 6,20 euro, maar ik kan nu al voorspellen dat het vinden van een geschikte doos om de G15 in te doen een probleem gaat zijn. Maar goed, we wachten even af op Keffo's reactie.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:56 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mocht je op mij terug komen zou je even willen kijken wat de verzendkosten dan zijn.
Mocht dat nog te doen zijn kunnen we altijd nog even kijken.
Oke dan, veel plezier ermee!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef MaikelS het volgende:
Muis ontvangen, super verpakt!
Oh ja? Waar dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:57 schreef Keffo het volgende:
Nee sorry, voor 90 eu koop ik wel een nieuw setje....
Oke, duidelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:28 schreef Keffo het volgende:
Je prijs is prima, alleen zit ik niet direct te wachten op een dergelijk uitgebreid toetsenbord. Daarom heb ik er niet meer dan de reeds geboden 60 eu voor over. Sorry.
BossFight, roep maar. Wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:56 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mocht je op mij terug komen zou je even willen kijken wat de verzendkosten dan zijn.
Mocht dat nog te doen zijn kunnen we altijd nog even kijken.
Wanneer eventueel komen ophalen?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
40 excl voor de G15
Wanneer eventueel komen ophalen?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
30 excl voor je Razor
De 2e was een "cadeau"quote:Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom had je trouwens 2 dezelfde Razors gekocht?
Excl. Ik vergoed je de verzendkosten MITS hij echt niet ouder is dan twee weken...quote:Op donderdag 29 november 2007 13:29 schreef attieboy het volgende:
[..]
Wanneer eventueel komen ophalen?
Deze muismat behoort tot 1 van grootste, dus geen ''normaal'' formaat. Als je het topic eventjes doorneemt zie je dat ik de muismat niet los verkoop omdat ik voor de verzending grote formaat enveloppen kopen, die ze bij de Bruna alleen verkopen voor 5 euro per 5, dus komt het voor jou en mij niet gunstig om deze los te kopen/verkopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe groot is die muismat? Mits normaal formaat, 10 incl. verzending geboden.
Waarom bied je dan 30 exclquote:Op donderdag 29 november 2007 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kom uit Arnhem, dus ophalen gaat niet lukken.
Dat is oke. Voor 50 Incl komt de G15 jouw kant op. Indien deal, PM mequote:Op donderdag 29 november 2007 13:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Excl. Ik vergoed je de verzendkosten MITS hij echt niet ouder is dan twee weken...
Je hoeft van mij geen doos om de doos van de G15 te doen. Twee lagen inpakpapier is prima
30 euro exclusief betekent dat ik je 30 euro geeft voor de muis en daarnaast betaal ik je de verzendkosten. Nog nooit wat gekocht of verkocht op internet?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:39 schreef attieboy het volgende:
[..]
Deze muismat behoort tot 1 van grootste, dus geen ''normaal'' formaat. Als je het topic eventjes doorneemt zie je dat ik de muismat niet los verkoop omdat ik voor de verzending grote formaat enveloppen kopen, die ze bij de Bruna alleen verkopen voor 5 euro per 5, dus komt het voor jou en mij niet gunstig om deze los te kopen/verkopen.
[..]
Waarom bied je dan 30 excl![]()
![]()
Wil je hem verzonden hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |