Peter werd gezocht door een blond meisje, die electriciteit kan maken met haar handen. De pubeigenaar(sorry slecht in namen) was hier achter gekomen en had Peter onder laten duiken in het appartement van zijn zusje(Peters vriendinnetje). Toen het meisje naar de pub kwam, zei die vent dus dat hij hem niet kende. Meisje heeft die vent toen vermoord. En werd teruggetrokken van haar opdracht. Hier was ze boos over.. en je weet dus niet wat er nu gaat gebeuren.
Peter heeft zijn doosje geopend, maar kon hier maar weinig mee. Hij ging wel weer schilderen, waarschijnlijk een schilderij met hem en het meisje erop. In Frankrijk.
Molly werd maar niet wakker en nu heeft Suresh haar naar The Company gebracht. Hier is ook Jessica die volledig door het lind ging, en door die man met die bril, of door Suresh werd gestopt(denk dan maar die man met die bril). Suresh ging naar Jessica, zeggen dat ze weg moest gaan maar Jessica wilde dit niet, dit waren de enige mensen die haar konden helpen.
Micah en Monica gingen de krachten van Monica oefenen, ze is er wel blij mee maar weet neit zo goed wat ze er nu mee moet.
Parker en Nathan gingen op bezoek bij de vader van Parker. Ze hadden hem eerst gehandboeid. Vader deed heel lief en zei dat hij ook gedachten kon lezen. Parker probeerde dit bij zijn vader, maar vader deed iets bij Parker wat heel zeer deed(hij kon hetzelfde). Toen wilde hij Parker laten zien wat hij nog meer kon. En ging in een klein kamertje. In dit kamertje aangekomen gingen de deuren dicht voor Parker. En werd hij wakker in een cel. Hier mocht hij niet uit, de bewaker kon hij niet verstaan. Even later lag er een baby in de cel: Parkers baby. Ook Parkers vrouw verscheen. Zij zei: je kon gedachten lezen, ik zei wel dat hij niet van jou was, maar ik wist dat het kind van jouwas, jij hoorde het en toch liep je weg! Nu is het te laat, en toen liep ze de cel uit. Ondertussen kwam die bewaker weer naar binnen waar Parker mee ging vechten.
Ondertussen probeerde Nathan de kamer binnen te komen, toen hij de deur open had kwam hij op dat duivenplein. Heel de stad was verwoest. Hij snapte dit niet, ze hadden de wereld gered. Even later werd hij geroepen. Hij dacht dat het Peter was, maar het was zijn evenbeeld, die met dat verminkte gezicht. Nathan was kwaad en ging met hem vechten. Dit was wel een mooie scene want het bleek dat Nathan gewoon met Parker aan het vechten was en andersom. Langzaam maar zeker kwam Parker hierachter en maakte ook Nathan wakker. Ze waren allebei in hun ergste nachtmerrie beland.(vandaar ook: Nightmareman van Molly!) Parkers vader was inmiddels vertrokken.
Ze denken dat ie naar de baas van The Company is, omdat er een foto van hem lag met dat teken erop.
Op het einde kwam Suresh binnen gelopen bij Monica en Micah. Hij zei: je bent vast erg benieuwd naar je nieuwe krachten en hebt veel vragen. Ik heb wat antwoorden.
Zoiets was het geloof ik!