Suarez en Luque kunnen niet alles spelen. Suarez was vandaag trouwens vrij onzichtbaar. Logisch, maar toch onzichtbaar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie hij zou moeten vervangen.
Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis. Dat jankjong mag lekker op de bank zitten.
Toch handig wat achter de hand te hebben, al hebben wij bij Ajax zelden geblesseerde spelers.quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis. Dat jankjong mag lekker op de bank zitten.
En toch scorenquote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Suarez en Luque kunnen niet alles spelen. Suarez was vandaag trouwens vrij onzichtbaar. Logisch, maar toch onzichtbaar.
welk jankjong ?quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch handig wat achter de hand te hebben, al hebben wij bij Ajax zelden geblesseerde spelers.
Ik heb zelf ook wat moeite om het jankjong te identificeren wanneer het een keuze tussen Leonardo en Suarez isquote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin halen wie ik bedoel?.
De Mos moet je ook gewoon niet serieus nemen. Sansoni beste man van het veld.. sure..quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef twi het volgende:
Wat zijn trainers trouwens grappig tegenwoordig. Aadje de Mos die somt even de kansen op voor Vitesse:
- Sansoni met een schot op de lat
- Swerts en Kolk alleen voor de keeper
"En als je die er niet in schiet maakt Ajax daar gebruik van, en scoren ze door dekkingsfouten in het centrum van de verdediging en van Yakubu op het middenveld."
Nee, gelukkig waren die kansen voor Swerts en Kolk geen fouten, Aadje Afkoopsom
quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wat moeite om het jankjong te identificeren wanneer het een keuze tussen Leonardo en Suarez is
Lijkt mij duidelijk wie ik bedoelquote:Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis
Je bent me net voorquote:
Mwa, bijna elke gevaarlijke voorzet en corner komt van hem. Dat ie soms wat lakoniek is, moet je dan maar op de koop toe nemen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef twi het volgende:
Suarez en Luque zeker basiswaardig ja. Maar Luque moet voetballend toch wel wat meer gaan brengen. Suarez brengt dat al, maar was vandaag vermoeid. Dan had je prima Leonardo in kunnen brengen. Leonardo een backup op links, Rommedahl op rechts, dan heb je gewoon een sterke bank.
Heitinga en Gabri denk ik wel, Maduro wordt lastig denk ik. Ik hoop het maarquote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef F1Bas het volgende:
Denk dat ze volgende week allemaal wel spelen.
Wat zegt Aad?quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heitinga en Gabri denk ik wel, Maduro wordt lastig denk ik. Ik hoop het maar.
Die De Mos loopt echt uit z'n nek te lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |