Je weet wat die eerste keer betekendequote:Op zondag 25 november 2007 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop echt dat we van PSV winnen, zou dan pas de 2e keer worden in de Arena in competitieverband, magoed
Ja, dat was echt een raar seizoen 2003/2004...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=zx0SeCPmTnwquote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een raar seizoen 2003/2004...
Matig voetbal, alles nipt winnen en met redelijk wat geluk, maar thuis hadden we toen 16/17 wedstrijden gewonnen
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop echt van harte dat Gabri en Maduro weer fit zijn voor de kraker tegen PSV.
quote:Wegereef fluit af. Ajax wint met 4-1. John Heitinga wordt uitgeroepen tot beste Ajacied van de wedstrijd. Omdat Feyenoord met 3-2 heeft verloren bij Groningen staan de Amsterdammers alleen aan kop!
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Nu al bijna kampioen, saai zeg.
Ik hoop het ook..quote:Op zondag 25 november 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.
Vorig jaar ook Twente uit en PSV uit achter elkaar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.
word dus een hele kluif (nog een)
Dan moeten we maar zorgen dat we op dat moment 16 punten voor staanquote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.
word dus een hele kluif (nog een)
Zoals al vaker gezegd, dan met Davids en een andere nieuwe verdediger/middenvelder.quote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig jaar ook Twente uit en PSV uit achter elkaar.
Resultaat: 1-4 en 1-5.
Dus boeie
Nog meer spelers terug voor die tijd?quote:Op zondag 25 november 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.
En Leonardo en Vermaelen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd, dan met Davids en een andere nieuwe verdediger/middenvelder.
quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Nu al bijna kampioen, saai zeg.
Ik zou niet weten wie hij zou moeten vervangenquote:Op zondag 25 november 2007 16:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oja, Leonardo, ik vergeet altijd dat we die nog hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |