Als we maar kampioen worden.quote:Op zondag 25 november 2007 22:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wordt Koster vanzelf weer de coach van Jong Ajax.
Twee wat ?quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
3 punten zijn binnen, medische staf heeft er weer 2 patienten bij. Al met al dus een erg succesvolle dag.
pasjentenquote:
Daar ging het vorig jaar eigenlijk mis tegen PSV. Ben er niet gerust op, maar we zien het wel.quote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef M0NTANA het volgende:
De derde Supersunday kan weleens cruciaal worden, een gat slaan zou wel prettig zijn!
Die is wel heel ergquote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
3 punten zijn binnen, medische staf heeft er weer 2 pacienten bij. Al met al dus een erg succesvolle dag.
Sowieso ten minste thuis winnen dit keer.quote:Op zondag 25 november 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar ging het vorig jaar eigenlijk mis tegen PSV. Ben er niet gerust op, maar we zien het wel.
Als, als, als de King niet zoveel fried peanutbutter & banana sandwiches had gegeten, dan had 'ie nu nog geleefd.quote:Op zondag 25 november 2007 23:11 schreef BonJovi het volgende:
Als Feyenoord ook gelijk speelt dan mogen we wel minimaal gelijk spelen, maar we moeten natuurlijk vol voor de winst gaan.
Of niet hequote:Op zondag 25 november 2007 23:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
jezus ga je ergens anders druk om maken.
Zo heel veel grote kansen hadden jullie nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 november 2007 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
En dat Vitesse een aantal geweldige kansen had, daarbij de grotere kansen die Ajax had buiten beschouwing latend.
Nee, maar die twee kansen van Mitchell Donald waren minstens zo groot als die ene van Junker voor 't doel. Een schot van Sansoni op de lat als een kans betitelen is ook onzin, dat was simpelweg gewoon een afstandsschot op de lat.quote:Op maandag 26 november 2007 00:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo heel veel grote kansen hadden jullie nou ook weer niet.
We hadden Delorge prima op het middenveld kunnen gebruiken nu.quote:Op maandag 26 november 2007 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Krohn Dehli
Mitea
Delorge
Anita
Manucharyan
Kortom: 3/4 nieuwe aankopen in de winterstop graag
hoeveel daarvan waren de volledige 90 minuten?quote:Op maandag 26 november 2007 01:17 schreef Silenus het volgende:
Bizar dat Mitea al 75 wedstrijden heeft gespeeld voor Ajax. Ik zou al bijna niet mee weten hoe die kerel eruit ziet.
Ik ook!!..quote:Op maandag 26 november 2007 07:48 schreef patrickt37 het volgende:
Heerlijk geslapen na gisteren.
Vergeet Stekelenburg niet.quote:Op maandag 26 november 2007 08:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik ook!!..
Ik vond Ogararu verassend spelen gisteren.....redelijk foutloos...
Gabri en Maduro waren ook weer lekker op dreef....
Het zou zomaar eens de goeie kant op kunnen gaan...
Voor een gedeelte heb je wel gelijk, alleen vervang Feijenoord maar door AZ.quote:Op maandag 26 november 2007 08:08 schreef Suijk het volgende:
Zou zo maar kunnen, de andere kandidaten zijn ook niet feilloos. Ik denk wel dat het allemaal (Ajax, PSV, Feyenoord) redelijk dicht bij elkaar zal eindigen.
Als jullie spelen zoals gisteren ben ik er wel gerust opquote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef M0NTANA het volgende:
De derde Supersunday kan weleens cruciaal worden, een gat slaan zou wel prettig zijn!
Precies.. dan zijn we gelijkwaardig aan julliequote:Op maandag 26 november 2007 08:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie spelen zoals gisteren ben ik er wel gerust op [afbeelding]
Alsof jullie fantastisch voetbal laten zienquote:Op maandag 26 november 2007 08:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie spelen zoals gisteren ben ik er wel gerust op
quote:Op maandag 26 november 2007 08:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
alleen vervang Feijenoord maar door AZ.
Afgehaakt? Ze staan 10 punten achter op ons.quote:Op maandag 26 november 2007 09:00 schreef Nashje het volgende:
[..]. az is allang afgehaakt. Iedereen zegt wel dat feyenoord nog zal afhaken, maar ik denk meer dat iedereen dat hoopt. Ik denk namelijk dat ze tot het einde meestrijden.
Met een ondermaatse voorhoede. Zelfs Dembele moet gaan scoren. Schaars die waarschijnlijk dag kan zeggen tegen het voetbal. Het is in ieder geval heel veel minder geworden vergeleken met vorig seizoen.quote:Op maandag 26 november 2007 09:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Afgehaakt? Ze staan 10 punten achter op ons.
Dat was dan ook de bedoelingquote:
Goed gegokt.quote:Op maandag 26 november 2007 09:13 schreef PyTh het volgende:
En volgens mij is Daggla nog een beetje gaar van het heftige weekend
Je moet wat he als het bij je eigen clubje rommelt.quote:Op maandag 26 november 2007 09:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was dan ook de bedoeling
Monday mornings.....you gotta love it![]()
En volgens mij is Daggla nog een beetje gaar van het heftige weekend
Ook niet meer dan logisch eerlijk gezegd. Vitesse staat 3-1 achter, die gaan alles of niets spelen en laten zich niet naar de slachtbank leiden. Wel matig van Ajax dat het wel érg lang onder druk stond. Imo moest Rommedahl sneller ingebracht worden voor de counter.quote:Op maandag 26 november 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Al met al een goed weekend natuurlijk, jammer dat Ajax in de 2de helft het toch wel weer heel zwaar kreeg. Maar 4-1 is en blijft netjes.
Maar het team is er nog niet, dat is zeker duidelijk..
Was geen gokquote:
Idd, jammer van die blessures weer. Maduro is echt op de weg terug en Donald is nog lang niet zover dat ie hem kan vervangen...quote:Op maandag 26 november 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook niet meer dan logisch eerlijk gezegd. Vitesse staat 3-1 achter, die gaan alles of niets spelen en laten zich niet naar de slachtbank leiden. Wel matig van Ajax dat het wel érg lang onder druk stond. Imo moest Rommedahl sneller ingebracht worden voor de counter.
Ach jah.. zo blijven we bezigquote:Op maandag 26 november 2007 08:58 schreef Suijk het volgende:
Toch weer 3 happers op PyTh. [afbeelding]
Offtopic: was het de aidshoven editie dit keer al of gewoon nog gashouder?quote:
Het zit diep he?!quote:Op maandag 26 november 2007 09:42 schreef Wooldoor het volgende:
aidshoven
Is dat een quote van Fons S. in het Anne Frank Plantsoen? Terwijl hij Ibrahim Afellay, Ismaïl Aissati en Otman Bakkal scoutte?quote:
Ik vond het eigenlijk een hele slechte wedstrijd. Het was al weer even geleden dat ik in de Arena ben geweest en ik ben toch wel geschrokken.quote:Op maandag 26 november 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Al met al een goed weekend natuurlijk, jammer dat Ajax in de 2de helft het toch wel weer heel zwaar kreeg. Maar 4-1 is en blijft netjes.
Maar het team is er nog niet, dat is zeker duidelijk..
Ach, ik vind het echt overdreven. Niet dat ik calimero wil doen ofzo, maar bij Ajax is het snel geflatteerd. Wint psv op een gelukkige wijze op zo'n manier hoor je het woord geflatteerd nauwelijks voorbij komen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een hele slechte wedstrijd. Het was al weer even geleden dat ik in de Arena ben geweest en ik ben toch wel geschrokken.
Het was dat vitesse veel te nerveus stond te spelen en de kansen niet af maakte, want ondanks de 4-1 had ajax zonder meer punten kunnen laten liggen gisteren. De tweede helft was vitesse gewoon beter tot de wissel (zelden werkt dat, de balans uit het elftal halen en een spits erbij...) en het doelpunt daar over heen. De eerste helft was vitesse vooral slordiger (veel te veel passes achter de man, waardoor de snelheid uit het spel ging) en minder gretig (dat was wel opvallend: ajax-spelers vochten in de duel harder (en slimmer) dan vitesse en dat is natuurlijk wel eens anders geweest). Desondanks kregen ze net zoveel kansen als ajax.
De uitslag is natuurlijk prima, maar de manier waarop was om snel te vergeten.
Ja, dat is echt onwijs irritant. Nu was het deze keer misschien een beetje geflatteerd, maar Ajax compenseert een zwakke verdediging met een goeie aanval. Als je dan wat kansen weggeeft, heeft met het al gauw over geflatteerd. Dat Ajax zelf nog een kans of 4om zeep helpt wordt dan vergetenquote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, ik vind het echt overdreven. Niet dat ik calimero wil doen ofzo, maar bij Ajax is het snel geflatteerd. Wint psv op een gelukkige wijze op zo'n manier hoor je het woord geflatteerd nauwelijks voorbij komen.
Zal wel zijn omdat wij nog steeds de grootste club van Nederland zijn.
Dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef devv05 het volgende:
Ik vond het niet heel erg geflatteerd hoor, Vitesse kreeg een paar aardige kansen maar Ajax ook. Ik vond het een hele makkelijke overwinning zonder goed te spelen.
quote:1.FC Nürnberg - Borussia Dortmund 2-0
10' Galasek 1-0
90' Charisteas 2-0
quote:Luque nieuwe vaste penaltynemer bij Ajax
26 november 2007
Klaas Jan Huntelaar heeft afstand genomen van zijn rol als vaste penaltynemer bij Ajax. Na onderling overleg heeft de spits besloten om voorlopig even niet meer aan te leggen vanaf elf meter. Albert Luque staat nu bovenaan het lijstje met strafschoppennemers, heeft Urby Emanuelson laten weten aan FCUpdate.nl.
Huntelaar was de afgelopen jaren de absolute nummer één bij Ajax als het ging om het nemen van strafschoppen. Dit seizoen staat zijn vizier echter niet altijd op scherp als hij vanaf elf meter schiet, wat resulteerde in dure missers tegen onder meer Slavia Praag en Roda JC. Hierdoor heeft hij besloten om iemand anders nu de strafschoppen te laten nemen, vertelt teamgenoot Emanuelson.
"Klaas heeft zelf aangegeven om even niet meer de strafschoppen te nemen. Hij heeft er natuurlijk een aantal gemist en je wilt niet dat zoiets een eigen leven gaat leiden. Vandaar dat er gekozen is voor Luque", aldus de linkervleugelverdediger.
Tegen Vitesse nam Luque voor het eerst een strafschop namens Ajax. Dat deed hij prima, want hij stuurde doelman Velthuizen de andere hoek in en scoorde.
Haha echt een luxeprobleemquote:Op maandag 26 november 2007 11:17 schreef Wooldoor het volgende:
We beginnen voorin een beetje luxeproblemen te creeren nu alles weer fit begint te raken.
Huntelaar, Urzaiz
Wat nog veel beter is, is dat spelers als De Jong, Donald, Van der Heijden en Schilder ruim speeltijd krijgenquote:Op maandag 26 november 2007 11:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en wat ik sowieso super vind tot dusverre: sinds Ten Cate weg is heeft Colin volgens mij nog geen minuut gespeeld
Da's al veel meer dan in twee jaar Newcastle,quote:Op maandag 26 november 2007 11:01 schreef BonJovi het volgende:
Zeker mooi genomen en hij heeft in 9 duels 4 gescoord en een aantal assists al
quote:Het televisieprogramma RTL Voetbal meldde zondagavond dat Gabri en Maduro er volgende week in de wedstrijd tegen NAC Breda waarschijnlijk weer bij zullen zijn. Clubarts Edwin Goedhart zou dat tegenover de tv-zender hebben verklaard.
Al werd dat middenveld wel compleet overlopen door Vitesse in de 2e helft.quote:Op maandag 26 november 2007 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat nog veel beter is, is dat spelers als De Jong, Donald, Van der Heijden en Schilder ruim speeltijd krijgen.
Allemaal tegelijk is ook teveel van het goede. Gisteren was meer nood dan experiment neem ik aan.quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al werd dat middenveld wel compleet overlopen door Vitesse in de 2e helft.
Gelukkig maar, want zoals Pyth al zei, zonder die 2 was het huilen met de pet op helaas.quote:
Maar je weet dat het bestuur niet luistert naar de achterban, dus helaas pindakaas.quote:Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef Wooldoor het volgende:
Gister ook de stelling bij Voetbal inside:
Zou Koster volgend seizoen ook trainer van Ajax moeten zijn?
Ja 96%
Nee 4%
Best overtuigend
Duh!quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari 2008 weer gewoon Gabri - Maduro - Davids, hoop ik.quote:Op maandag 26 november 2007 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duh!
Ik heb het erover dat het goed is dat ze speeltijd krijgen. Dat betekent niet dat ik vind dat ze alle drie in de basis moeten staan..
Gabri - Maduro - jeugdspeler. Das meer dan prima.
Ik hoop het ook! Al hoop ik wel dat iemand als De Jong nog wel z'n minuutjes krijgt.quote:Op maandag 26 november 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari 2008 weer gewoon Gabri - Maduro - Davids, hoop ik.
Voor nog 4 maandjes of wat?quote:Op maandag 26 november 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari 2008 weer gewoon Gabri - Maduro - Davids, hoop ik.
Tsja, zo gek is dat ook weer niet met zo'n middenveld.quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2007 12:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, zo gek is dat ook weer niet met zo'n middenveld.
Om het AD te citeren: "Wie stopt de koploper, als het écht gaat lopen?"
Nou dat lijkt me niet.. 16 december is een moment opname.. kijk maar naar vorig jaar.. We zullen pas echt zien hoe de kaarten geschud zijn na 34 wedstrijdenquote:Op maandag 26 november 2007 12:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek inderdaad.
Na 16 December zal duidelijk zijn hoe de kaarten daadwerkelijk geschud zijn denk ik.
Ben benieuwd wat Maduro gaat doen mbt zijn contract, hij was gisteren weer de beste aan jullie zijde.
Ik denk dat het dit jaar gewoon tussen Ajax en psv zal gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 12:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek inderdaad.
Na 16 December zal duidelijk zijn hoe de kaarten daadwerkelijk geschud zijn denk ik.
Ben benieuwd wat Maduro gaat doen mbt zijn contract, hij was gisteren weer de beste aan jullie zijde.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is dat een quote van Fons S. in het Anne Frank Plantsoen? Terwijl hij Ibrahim Afellay, Ismaïl Aissati en Otman Bakkal scoutte?
Ach, in hoeverre verschilt dit van het infantiele gedrag om Ajax pertinent zonder hoofdletter te schrijven? Ook aan het begin van een zin.quote:
Ik geef gewoon mijn mening over de wedstrijd die ik gezien heb met eigen ogen...quote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef Nashje het volgende:
Ach, ik vind het echt overdreven. Niet dat ik calimero wil doen ofzo, maar bij Ajax is het snel geflatteerd. Wint psv op een gelukkige wijze op zo'n manier hoor je het woord geflatteerd nauwelijks voorbij komen.
Nou doe je toch calimero...quote:Zal wel zijn omdat wij nog steeds de grootste club van Nederland zijn.
Tel je de warming up nu mee ofzo?quote:Op maandag 26 november 2007 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat Ajax zelf nog een kans of 4om zeep helpt wordt dan vergeten.
Het is gewoon een feit, we zijn de grootste club van Nederland.quote:Op maandag 26 november 2007 12:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over de wedstrijd die ik gezien heb met eigen ogen...
[..]
Nou doe je toch calimero...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |