Nou zeg dat wel zegquote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Raymond (Liesbeth & Raymond) ziet ook ook best eng uit.
Die winnen toch nietquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:27 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat het eerste en tweede seizoen nooit gezien heb
Ja de eerste was zeker de mooiste.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik de eerste nog steeds de beste vond, ook door de afgelegde route en deelnemende kandidaten
idem dito!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik de eerste nog steeds de beste vond, ook door de afgelegde route en deelnemende kandidaten
Ik moet toch zeggen dat ik Egbert en Jozefien ook wel erg vermakelijk vond en die schelle "EEEEEEEEEEEGBEEEEEEEEEEEEERT!" door Jozefien piept nog na in mijn orenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond de eerste ook het leukst. Wat een koppels toen.Al vind ik het tweede seizoen qua leukheidsfactor heel dicht bij het eerste seizoen zitten. Karla & Sophie 'alles moet proper zijn'.
De andere twee seizoenen vond ik allebei toch iets minder. Ik krijg nog
neigingen van Inge en Lien.
Wat waren die irritant.
Die kwam ik pas nog als mp3 tegen op m'n pcquote:Op maandag 25 februari 2008 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch zeggen dat ik Egbert en Jozefien ook wel erg vermakelijk vond en die schelle "EEEEEEEEEEEGBEEEEEEEEEEEEERT!" door Jozefien piept nog na in mijn oren.
Ze zitten wel al 16 jaar bij de padvindersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |