abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54801054
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

daar gaat het niet om
....
Kijk, jij hebt er een onderbouwde mening over, en gaat ook in discussie.
Maar het grootste deel wat op zo'n schoolplein staat zijn toch gewoon meelopers die wel wat sensatie willen
En als de politie je dan sommeert op te rotten, en je luistert niet: eigen schuld
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:55:06 #52
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_54801061
quote:
auto's bekrast met sleutels
Ja, dat wekt sympathie op. Eigendom van anderen die hier buiten staan, gaan vernielen.
pi_54801084
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:55 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ja, dat wekt sympathie op. Eigendom van anderen die hier buiten staan, gaan vernielen.
Oh dat heb ik ook gezien idd..Een man reed op de scholieren in!
Er hadden dus gewoon kinderen onder zijn auto kunnen raken..
Toen die man op de scholieren in reed kreeg zijn auto natuurlijk wat te verduren
pi_54801101
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:55 schreef dubidub het volgende:

[..]

En die vernielingen heeft de politie in Middelburg dus even mooi voorkomen
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:57:28 #55
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54801120
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:54 schreef Piles het volgende:

[..]

Kijk, jij hebt er een onderbouwde mening over, en gaat ook in discussie.
Maar het grootste deel wat op zo'n schoolplein staat zijn toch gewoon meelopers die wel wat sensatie willen
En als de politie je dan sommeert op te rotten, en je luistert niet: eigen schuld
dat snap ik.
ik keur ook niet goed als er relschoppers tussenzitten, integendeel . ik reageer hier dan ook vooral op de mensen die met een simpele kreet roepen: demonstreren? ransel ze af, sla ze terug de schoolbanken in het krapuul. Naar mijn mening de roep van mensen die alles lekker gelaten op zich afkomen en zich storen aan acties van mensen die het WEl zat zijn.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:58:13 #56
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_54801134
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

daar gaat het niet om
leerlingen moeten tegenwoordig naar school komen om in een klaslokaal opdrachtjes te doen in plaats van goed gericht les te krijgen. zowel vanuit leerlingen als vanuit leraren is er aangegeven dat dit niet de manier van scholieren is, maar het moet maar zo. Kinderen krijgen tegenwoordig na de kleuterschool al een citotoets en een stempel op hun voorhoofd en daar wordt naar gekeken. in de tussentijd, tot ver op de middelbare school moet men maar zelfstudie doen en naar de leraar gaan als ze het niet snappen. waar is de tijd gebleven dat een leraar nog goede lessen gaf en dat je daarover huiswerk kon maken? iets wat achteraf blijkt dat dat veel beter werkte dan het vmbo-basisvormingsstelsel van nu?
Naja, ik zal het wel niet snappen omdat ik van vlak voor die tijd ben dat dit ingevoerd werd.
"Vroeger"' was je cito toets ook leidend voor je schoolcarriere en wordt er raar gekeken als je uiteindelijk slimmer bent dan dat die toets voorspelde...

Maar wat ik dan niet snap, vanwaar die aversie tegen op school zitten om je werk te doen?
Je kan in het "echte" leven ook niet zomaar thuis blijven onder het mom van thuiswerken.. resultaat moet er gehaald worden, en in mijn ogen kan dat beter met leerlingen en leeraren in de buurt :-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_54801137
Middelburg, dat daar nog mensen wonen

(maar wel leuk dat die stakingen een beetje van de grond komen )
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:59:33 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54801159
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens mij krijg jij geen huiswerk mee van je baas, of wel soms!? En volgens mij hoef jij je niet iedere 2 weken weer te moeten bewijzen anders is je toekomst in gevaar... of wel soms!?
Overwerk, de term bestaat niet voor niets.

En nee, niet elke 2 weken, gewoon elke dag, de hele dag....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:01:50 #59
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54801200
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:58 schreef Jumparound het volgende:
Maar wat ik dan niet snap, vanwaar die aversie tegen op school zitten om je werk te doen?
Omdat het huiswerk is.

Wat was er mis met het systeem waarin daadwerkelijk les werd gegeven op de momenten dat je op school was, en je daarna thuis de opdrachten maakte? En ook toen was er tijd om tijdens lessen al wat opdrachten te maken, als de leraar erbij was.

Overigens was het toen ik op de middelbare school zat zo dat de surveillant tijdens de zelfstudie uren vaak willekeurig gekozen werd, vaak was het niet eens een leraar, dus de meerwaarde ontgaat me dan totaal.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_54801203
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:44 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ach kom op zeg..alsof dat vuurwerk zo erg is..De politie middelburg had gewoon zin om eens op mensen te kunnen slaan.
Ze dachten vast..het is nu of nooit
ze worden idd wel opgeleid daarvoor, meteen aanpakken dat tuig
ik zeg ook niet dat ze neergeknuppeld moeten worden (slaanslaanslaan!!) maar dat ze voor overlast zorgen is wel heel iritant =]
Zo niet.. dan toch!
pi_54801205
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:54 schreef Piles het volgende:

Tja, dat zei de politie in Birma ook tegen die monniken daar, dat ze moesten oprotten.
pi_54801213
quote:

[..]

Naja, ik zal het wel niet snappen omdat ik van vlak voor die tijd ben dat dit ingevoerd werd.
"Vroeger"' was je cito toets ook leidend voor je schoolcarriere en wordt er raar gekeken als je uiteindelijk slimmer bent dan dat die toets voorspelde...

Je kan in het "echte" leven ook niet zomaar thuis blijven onder het mom van thuiswerken.. resultaat moet er gehaald worden, en in mijn ogen kan dat beter met leerlingen en leeraren in de buurt :-)
Kom nou toch, als jij vroeger een tussenuur had, of lesuitval 's ochtends of aan het einde van je dag, dan ging je toch ook niet ergens in school rondhangen omdat het zo handig was dat er leraren (met één e, welke school heb je eigenlijk gedaan? ) in de buurt waren? Het lijkt me logisch dat er aversie bestaat tegen een school die je min of meer opsluit in een lokaal om zo maar krampachtig aan de 1040 uren norm te kunnen voldoen, ook al zijn er geen leraren en lesmateriaal beschikbaar...
pi_54801219
Ah wat zielig !
pi_54801232
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:02 schreef NrSiX het volgende:

[..]

ze worden idd wel opgeleid daarvoor, meteen aanpakken dat tuig [afbeelding]
ik zeg ook niet dat ze neergeknuppeld moeten worden (slaanslaanslaan!!) maar dat ze voor overlast zorgen is wel heel iritant =]
Er was niet eens overlast
1 straat werd afgesloten en als je aan de andere kant wilde komen hoefde je alleen 1 blok verder te rijden
pi_54801242
Hoe zit dat met het recht om te mogen demonstreren?
pi_54801263
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
De politie zei dat er "verstoring van de openbare orde" was !
pi_54801276
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:05 schreef Devrim_ het volgende:

Ze kunnen wel meer zeggen .
pi_54801281
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
Daar moet je gewoon een vergunning voor hebben
pi_54801282
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:05 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dude woon jij hier in de buurt .

Had overigens graag een kijkje genomen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54801289
Vieze kut schooiertjes, je kunt ze niet hard genoeg slaan, dan ga je maar op een normale manier demonstreren.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:06:45 #71
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_54801290
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:56 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Oh dat heb ik ook gezien idd..Een man reed op de scholieren in!
Er hadden dus gewoon kinderen onder zijn auto kunnen raken..
Toen die man op de scholieren in reed kreeg zijn auto natuurlijk wat te verduren
Inrijden in de vorm van 60 km/u? Of wilde hij gewoon door die menigte heen rijden omdat hij wel wat te doen had vandaag, en jullie op je luie gat wilden zitten?
pi_54801307
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:06 schreef dubidub het volgende:

[..]

Inrijden in de vorm van 60 km/u? Of wilde hij gewoon door die menigte heen rijden omdat hij wel wat te doen had vandaag, en jullie op je luie gat wilden zitten?
Piepende banden...
Zegt misschien wel genoeg
pi_54801310
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:06 schreef Piles het volgende:

Daar moet je gewoon een vergunning voor hebben
Als ik google op 'demonstreren vergunning' vind ik: "Nederland kent de vrijheid om te demonstreren. Voor een demonstratie is geen vergunning nodig, zo legde Deetman deze week in de raadzaal nog eens uit. Een demonstratie moet slechts worden gemeld. "
pi_54801323
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:07 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Piepende banden...
Zegt misschien wel genoeg

Met gie-ren-de banden!
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:09:32 #75
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54801336
quote:

[..]

ik denk dat het vooral ligt dat er veel wordt opgedragen en weinig wordt lesgegeven. leerlingen, vooral van de oude vbo en mavo hebben daarin meer voordelen dan zelfstudie. een leraar kan in veel gevallen stof duidelijk en in een compacte context vertellen, er is daarna meer tijd om dat in oefening te brengen door middel van huiswerk en opdrachten. tegenwoordig kom je in een klaslokaal, je gaat zitten en maak maar je opdrachten en als je het niet snapt, roep dan de leraar maar. gevolg: het kost tijd (als elke leerling een vraag heeft en geholpen moet worden), een eenduidig, klassicaal overzicht van de stof verdwijnt en aandachtspunten worden minder belangrijk.
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')