Retourtje voor 35 euro?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen om 10 over half 11 de trein naar utrecht.
En dat voor maar 35 euro 1ste klas. Vanuit groningen, heerlijk zo'n NS actie, scheelt behoorlijk wat benzinekosten.
jaquote:
Whehe, ik ben nog wel enigzins bij m'n positieven hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed dat je niet vraagt van hoelaat tot hoelaat
wat ga je doen in utrecht?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen om 10 over half 11 de trein naar utrecht.
En dat voor maar 35 euro 1ste klas. Vanuit groningen, heerlijk zo'n NS actie, scheelt behoorlijk wat benzinekosten.
En dat voor 2 personen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Retourtje voor 35 euro?
Dat valt wel mee idd, alleen dan nog te hopen dat er geen bladeren op de rails liggen etc [afbeelding]
lol, ik ook! de hele dag afwezig!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
dus, morgen FOK! eruitscheelt dat ik de hele dag iets anders aan het doen ben
ik heb die jij voor me gemaakt hebt. maar dat vroeg je gister ook alquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt toch maar weer de 'oude' UI genomen?
FOK! zaterdag down voor onderhoudquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, ik ook! de hele dag afwezig!
waarom gaat FOK! eruit?
antwoord al gevonden in MED, never mind dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, ik ook! de hele dag afwezig!
waarom gaat FOK! eruit?
ik zag het al, maar thanksquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
FOK! zaterdag down voor onderhoud
Dat is goed te doen, daarvoor kan je met de wagen niet heen en weer idd.quote:
Ja, maar kan me niet heugen er toen antwoord op gekregen te hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb die jij voor me gemaakt hebt. maar dat vroeg je gister ook al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |