Geen kant kiezen, weggegooid geld en tijdverspilling, beter honor sparen voor veel betere rewards.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:20 schreef Black-Hole het volgende:
Ben nu mijn alt rogue lekker aan het levelen en kan al bijna Outland in. Zit nu al info te zoeken of ik Aldor of Scryer moet kiezen maar ik vind het echt lastig. Beide factions hebben best leuke rewards en zien er erg gelijkwaardig uit.
Ben nu zelf sword specced en dit zal ook wel zo blijven en misschien later switchen naar een hemo build. Daggers vind ik zelf niks en zal het dus ook niet gaan worden. Iemand advies wat ik moet kiezen?
exhalted met scyers of aldor is bijna een verplichting ivm de schouder enchantsquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:20 schreef Black-Hole het volgende:
Ben nu mijn alt rogue lekker aan het levelen en kan al bijna Outland in. Zit nu al info te zoeken of ik Aldor of Scryer moet kiezen maar ik vind het echt lastig. Beide factions hebben best leuke rewards en zien er erg gelijkwaardig uit.
Ben nu zelf sword specced en dit zal ook wel zo blijven en misschien later switchen naar een hemo build. Daggers vind ik zelf niks en zal het dus ook niet gaan worden. Iemand advies wat ik moet kiezen?
'we'? /slapquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:24 schreef Mauro het volgende:
Er zijn idd complete twinkguilds bij alliance. Anders kunnen we het niet winnen
ben ik het niet helemaal mee eens. shoulder enchants zijn gewoon nodig, maakt niet uit wat voor gear je hebt. En dat scryer meer pvp is valt ook wel mee. Voor een swordrogue kun je beter aldor zijn aangezien die je 30 AP en 10 crit rating geeft. Dagger rogue dus scryer met 20 AP en 15 crit rating. Verder zijn de rewards te verwaarlozen aangezien je idd met honor veel sneller nog betere wapens hebtquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen kant kiezen, weggegooid geld en tijdverspilling, beter honor sparen voor veel betere rewards.
maar mocht je percee willen kiezen, Aldor is meer PvE gericht en heeft een sword bij exalted, Scryer is meer PvP gericht en heeft een dagger bij exalted
Ik dacht dat dat tips waren zoals in het laadschermquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:37 schreef SuPerTje het volgende:
(Interface) tab 1 rechts onder : Show Enhanced tooltips
volgende keer beter kijken he
hmmm armory doet een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:37 schreef tonks het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Losthunter
Domme mensen op mijn realm.
hint:wapen
Hier ook, blijft maar op Loading... staanquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef SuPerTje het volgende:
[..]
hmmm armory doet een beetje moeilijk
Merk eigenlijk weinig verschil tussen horde en alliance. Verschilt volgens mij ook sterk per server, maar het is wel populair om te roepen dat alliance bestaat uit kiddies.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:52 schreef Nerzhul het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die op Vashj spelen?
En dan bedoel ik wel die alliance kant.
GOD wat een stel pubers zitten daar.
Ik heb daar na lange tijd spelen eindelijk een eind aan gemaakt en ben naar een andere server gegaan om horde te rollen:D
Blood elf priest (shadow in training), merk nu al dat horde veel relaxtere sfeer is dan bij alliance!
?quote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Fir3fly het volgende:
Wtf, hou eens snel op met mijn avatar stelen!
Ah ik wist wel dat iemand anders die avatar ook had!quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef Fir3fly het volgende:
Oeps, vergeten te quoten. Ik had het tegen GoodGawd. Hij heeft gewoon exact mijn avatar overgenomen![]()
.
Nu niet meer.quote:Op zondag 2 december 2007 13:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Ah ik wist wel dat iemand anders die avatar ook had!
Wat nou man? ik heb mijne coole DBZ dinges al fakking lang wat lul je nou >_<quote:Op zondag 2 december 2007 15:57 schreef Fir3fly het volgende:. Ik zat er wel over te denken om zo'n soort plaatje er neer te zetten, maar gelukkig bedacht ik me
.
Anywho, ding 68 op shaman.
klein kindquote:Op zondag 2 december 2007 16:53 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat nou man? ik heb mijne coole DBZ dinges al fakking lang wat lul je nou >_<
Haha!quote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://www.medion.de/md8828/nl/flash.html
is dit een goede pc voor WoW?
Vista gaat eraf en XP erop uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |