Ik bedoel dat het kut is voor mensen die niet van PvP houden (zoals ikquote:Op woensdag 28 november 2007 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goed juist, dat maakt de gap tussen frisse 70ers en veteran 70ers kleiner, wat PvP leuker maakt.
Sorry maar waarom is dat kut voor jou?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het kut is voor mensen die niet van PvP houden (zoals ik).
Omdat ik een paar vrienden heb die wel van PvP houden en nu net zulke goede gear als ik hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry maar waarom is dat kut voor jou?
Daar is een simpele reden voor, per raid heb je namelijk maar 1 of 2 hunters nodig. Mijn guild heeft er maar 2.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef Jimbo het volgende:
wat me opvalt btw is dat dr 100000en hunters zijn maar weinig zie je in echt goede gear / endgame setjes enzo ... hmm
waarom ik nu ook wow-afkick'er ben. Te Veel Pijlenschieter's.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef Jimbo het volgende:
wat me opvalt btw is dat dr 100000en hunters zijn maar weinig zie je in echt goede gear / endgame setjes enzo ... hmm
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
waarom ik nu ook wow-afkick'er ben. Te Veel Pijlenschieter's.
over een jaar ofzo of eerder als ik kijk naar tonks (). Dan roll ik een priest.
*insert huillach*quote:Op woensdag 28 november 2007 17:50 schreef viezerdt het volgende:
zucht ik had me char klaar staan in area 52 voor de season 1 troep, kan ik alsnog naar orgrimmar
ik heb de 2h sword gehaald op mijn warrior, toen was mijn honor zo goed als opquote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik heb mn Gladiator's Plate Gauntlets te pakken... en toen was mn honor op
Ik ga sparen voor die 2 1h swordsquote:Op woensdag 28 november 2007 18:40 schreef viezerdt het volgende:
[..]
ik heb de 2h sword gehaald op mijn warrior, toen was mijn honor zo goed als op... nu nog 70 worden
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Nerzhul het volgende:
serieus NERF WARLOCKS IN PVP!
dot dot dot
fear
death coil
you are officially screwed!
heerlijk dat ze fear generfed hebben in pvpquote:Op donderdag 29 november 2007 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Warlocks zijn hooguit middenmoot in 2.3.
Een stuk of 20 keer inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:16 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
heerlijk dat ze fear generfed hebben in pvp
Bij war stomp moet je wel super goede timing hebben wil dat lukken, en 5x elemental shaman is in theorie leuk maar zal ook niet veel uithalen tegen de meeste setups (met rogue bijv.)quote:Op donderdag 29 november 2007 16:53 schreef Nerzhul het volgende:
Pas geleden filmpje gezien 5v5 arena team met 5 taurens.
Beste leuke racial heb je dan totaal 10 sec stun zonder dat je eigenlijk 1 rage/mana waste:D
Of filmpje van 5 shamans met elemental/resto spec.
Probeer eens 5 instant chain lightning crits te overleven als warrior?
Max 1 die je spell reflect.
In principe wel. Ik gebruik het iig altijdquote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef Visculmania het volgende:
Is alles dat je download via WowAceUpdater veilig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |