Jij neukt met een userquote:Op maandag 17 december 2007 21:06 schreef Berenanus het volgende:
Bleh, ik voeg steeds mensen toe aan de lijst en haal dan weer de helft weg omdat het toch niet klopte....![]()
Vind het helemaal niet leuk zo'n lijst invullenDuurt me veels te lang, na een aantal uur zit ik nu pas weer op 4 nominaties
ja maar lieverd, toen we dit aan het maken waren, wisten we nog niet wat voor mooi tagje je zou krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef HuHu het volgende:
Ik mis de categorie 'All-round beste Development Admin'.
ik ookquote:
ik ookquote:
Naam en rugnr Muck!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, toen we dit aan het maken waren, wisten we nog niet wat voor mooi tagje je zou krijgen
[..]
ik ook
[..]
ik ook
In ieder geval niet Development Adminquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:07 schreef Muck het volgende:
ja maar lieverd, toen we dit aan het maken waren, wisten we nog niet wat voor mooi tagje je zou krijgen
ik heb er al 2quote:
Ik zou haast mijn post weer gaan aanpassen door jouquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:55 schreef tong80 het volgende:
Weer nominaties erbij.
Saaie verkiezing
en dat is nog waar ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ze stemmen op mij omdat dat de username is die ze het eerst te binnen schiet.
voor de helft van de vragen weet ik nog geens eens iemand veelste moeilijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Zeg ik toch ?
De vragen zouden veel specialer moeten zijn.
Ik snap de helft van de vragen niet.
De helft van de mensen misintepreteert 'populairste' verkeerd, en denkt dat het om algemene populariteit of postaantallen in plaats van persoonlijke voorkeuren gaat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Zeg ik toch ?
De vragen zouden veel specialer moeten zijn.
Ik snap de helft van de vragen niet.
Ik weet al niet eens meer wie ik daarvoor genomineerd hebquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:09 schreef Nosh het volgende:
En 'meest integere user'. Op het internet. Kom zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |