Dat kan veel beter.quote:
Had ik nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:25 schreef Falco het volgende:
Users:
Grootste FB-Huillie: Dubbeldrank
Meest crewinlikkende user: Dubbeldrank
Ik tel de stemmenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:20 schreef postmortum het volgende:
als ik niks win , is het doorgestoken kaart en open ik er een ytopic over
Jij neukt met een userquote:Op maandag 17 december 2007 21:06 schreef Berenanus het volgende:
Bleh, ik voeg steeds mensen toe aan de lijst en haal dan weer de helft weg omdat het toch niet klopte....![]()
Vind het helemaal niet leuk zo'n lijst invullenDuurt me veels te lang, na een aantal uur zit ik nu pas weer op 4 nominaties
ja maar lieverd, toen we dit aan het maken waren, wisten we nog niet wat voor mooi tagje je zou krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef HuHu het volgende:
Ik mis de categorie 'All-round beste Development Admin'.
ik ookquote:
ik ookquote:
Naam en rugnr Muck!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, toen we dit aan het maken waren, wisten we nog niet wat voor mooi tagje je zou krijgen
[..]
ik ook
[..]
ik ook
In ieder geval niet Development Adminquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:07 schreef Muck het volgende:
ja maar lieverd, toen we dit aan het maken waren, wisten we nog niet wat voor mooi tagje je zou krijgen
ik heb er al 2quote:
Ik zou haast mijn post weer gaan aanpassen door jouquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:55 schreef tong80 het volgende:
Weer nominaties erbij.
Saaie verkiezing
en dat is nog waar ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ze stemmen op mij omdat dat de username is die ze het eerst te binnen schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |