Hell no! Jij mag met jouw tietels doen waar jij zin in hebt, dus expose maar een eind raak dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".
Het is een vent. Dat verwacht je niet met zo'n nick.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij/zij is een beetje boos op me![]()
En toen heb je hem verteld dat de termen 'klasse B' en 'klasse C' wel heel erg pré-1990 is, en je tegenwoordig zeer meelijwekkend wordt aangekeken als je nog in dat soort netwerk-indelingen denkt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.![]()
![]()
![]()
![]()
'oh dat gaat wel goed, net als de serverruimteverhuizing. Daar zag je ook tegenop, maar dat was in een dag klaar..'
Kutnewbies.
Tevens het eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:48 schreef Q. het volgende:
Het is een vent. Dat verwacht je niet met zo'n nick..
Okay, ik hap, waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En toen heb je hem verteld dat de termen 'klasse B' en 'klasse C' wel heel erg pré-1990 is, en je tegenwoordig zeer meelijwekkend wordt aangekeken als je nog in dat soort netwerk-indelingen denkt?
Ik heb van driekwart van de mods van tegenwoordig nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
in idd.. wtf is inekris?
nooit van gehoord
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetingsquote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetings![]()
Uiteraard, en jaarbonussen, lease auto's en (optioneel) crewgangbangs...quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huh?? Jemig, ze doen wel steeds serieuzer over dat blauwe kleurtje zeg. Het is toch geen baan ofzo!! Of krijgen ze tegenwoordig ook functioneringsgesprekken en teammeetings![]()
En nog geen deuk in een pakje boter modden he.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eh nee, dat stond eh, "ergens anders".quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
staat dat in de huidige vacatures?
Ik ken er nog een, Floripas, en die vind ik wel wat hebben hoor, die opent leuke, leerzame topics. Of hij ook goed mod weet ik trouwens niet, nooit op gelet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nog geen deuk in een pakje boter modden he.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh nee, dat stond eh, "ergens anders".
Ja, dat doen er maar weinig idd. Helaas.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ken er nog een, Floripas, en die vind ik wel wat hebben hoor, die opent leuke, leerzame topics.
Kijkend naar het percentage man-vrouw in de crew moet ik toch wat kots terugslikken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
crewgangbangs...
Daarom is het gelukkig ook optioneel Joogquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijkend naar het percentage man-vrouw in de crew moet ik toch wat kots terugslikken.
15 guys1girl.mpg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom is het gelukkig ook optioneel Joog.
Dan doe je lekker niet meequote:
Hmm. True tha.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef jogy het volgende:
Jamaar, Dachau is eng.
..euh?quote:[b]Op vrijdag 23 november 2007 13:49
Als het om 1 fysiek netwerk gaat ben je met het aanpassen van het netmask al bijna klaar.
En dan nog zo'n stoere kutnewbiemod erbij ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:48 schreef Jarno het volgende:
C:rewtopic.
Hehehehehe.. Kijk... Dat zijn nog eens de echte foto's!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".
Sorry.. heb helaas alleen maar ervaring met Interoute en Webrreus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Moggel
[..]
Nope.
Weet iemand nog een fatsoenlijk DC waar ze niet zo lopen te piepen als je gewoon 6-8 racks neer wilt zetten, zonder 'managed hosting' of andere recipes for disaster af te nemen?
En zeg nou niet Redbus. please.
Ik mag toch hopen dat ze een testserver hebben waar ze dit eerst op uitproberenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:
Ben ik nou weer de enige die een keihard hoofd heeft in die hele MySQL4 -> 5 upgrade van dit weekend? Niet dat ze niet MySQL zouden kunnen updaten, maar volgens mij zitten er veel meer haken en ogen aan het updaten van je database (checken of al je gebruikte queries nog werken, of je stored procedures nog werken, etc, etc.)
Wat ik meer bedoel is: Wat houdt je tegen om naar 192.168.x.x/16 (of /21) te gaan? Nou ken ik de sitautie niet, dus het kan allemaal nks uitmaken. Maar wanneer de netwerken fysiek 1 geheel zijn (of makkelijk te maken zijn) is het naar mijn ervaring vaak een stuk simpeler om de nummering te houden, en alleen het masker aan te passen. Alles blijft werken, en blijft elkaar zien, en je kunt dan rustig gaan werken aan een nieuw nummerplan, mocht je dat willen, zonder dat je alles in één keer hoeft aan te pakken.quote:Kreator schreef
zoals ik zei. Het gaat om 2 klasse c netwerken, die vol lopen, die moeten worden omgezet naar een klasse B netwerk, om zodoende meer ruimte te creeren en een beter IP plan te maken. Bijkomend voordeel is dat we straks eenvoudig 2 domeinen kunnen migreren naar 1 domain.
oftewel nu: 192.168.0.x/24 & 129.1.0.x/24
straks: 172.16.x.x/21
Dus even iets meer werk dan een subnetje uitbreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |