Precies. Jammer dan dat je je niet in het thema kan vinden. Kinderachtig dat je niet punt als je zelf toch niet kunt winnen. Maar da's mijn interpretatie dan weer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:42 schreef jeans98 het volgende:
O da's jammer dat jullie te laat waren.![]()
En ook wat jammer dat jullie geen punten geven.
Pardon? Zal ik m'n punten maar intrekken dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 08:50 schreef _Kaatje_ het volgende:
Precies. Jammer dan dat je je niet in het thema kan vinden. Kinderachtig dat je niet punt als je zelf toch niet kunt winnen. Maar da's mijn interpretatie dan weer.
Als je te kort komt geef je me maar een gil, dan stem ik alsnog, krijg je ze van mij 14.gifquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:35 schreef k_man het volgende:
Kewl, ik heb punten.
Da's toch wel altijd m'n doel - als ik niet eindig met 0 punten ben ik tevreden. Nog niet blij, wel tevreden.
Ik heb er al 3... mijn hoogste score ooit!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je te kort komt geef je me maar een gil, dan stem ik alsnog, krijg je ze van mij 14.gif
* k_man giltquote:Op woensdag 28 november 2007 11:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je te kort komt geef je me maar een gil, dan stem ik alsnog, krijg je ze van mij 14.gif
tuurlijk al mijn excollegamedemodstakingsmaatjesexpermbannies krijgen deze maand watquote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb er al 3... mijn hoogste score ooit!geef je mij ook nog wat?
veel te vroegquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef Xilantof het volgende:
Het stemmen kan tot 30 oktober 22:00 uur! Succes!
Sorry, maar er zijn mensen die werken. En ik wil de tijd nemen voor het punten geven.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:50 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Precies. Jammer dan dat je je niet in het thema kan vinden. Kinderachtig dat je niet punt als je zelf toch niet kunt winnen. Maar da's mijn interpretatie dan weer.
Ze had het toch helemaal niet tegen jou?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn mensen die werken. En ik wil de tijd nemen voor het punten geven.
Het leek mij erop dat ze het had tegen al diegenen die te laat waren met inleveren én nog geen punten gegeven hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze had het toch helemaal niet tegen jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef jeans98 het volgende:
[..]
Ik heb de slappe lach, shark, schitterend gedaan!
moet kunnen toch??quote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
En we hebben ook weer iemand die zich speciaal geregistreerd heeft om te stemmen Das toch best lief die moeite
Het is bijna elke maand raakquote:Op woensdag 28 november 2007 22:16 schreef RonaldV het volgende:
Ik kan er niet mee zitten. Iets dergelijks hebben we anderhalf jaar geleden ook eens gehad. Uiteindelijk maakt het geen nauwelijks verschil.
Ik heb dan ook anderhalf jaar niet bij de wedstrijd gekekenquote:
Moge het vrij duidelijk zijn dat het niet een kloon van mij isquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
En we hebben ook weer iemand die zich speciaal geregistreerd heeft om te stemmen Das toch best lief die moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |