Sterktequote:Op woensdag 28 november 2007 08:04 schreef freud het volgende:
Pff, ik leef nog mensen. Kom hier amper meer, dus ff rust voor jullie. Vannacht weer korte nacht om niet leuke redenen. Duf en zo. Kom vast wel weer terug een keer. Maar nu ff niet.
sterkt Freudquote:Op woensdag 28 november 2007 08:04 schreef freud het volgende:
Pff, ik leef nog mensen. Kom hier amper meer, dus ff rust voor jullie. Vannacht weer korte nacht om niet leuke redenen. Duf en zo. Kom vast wel weer terug een keer. Maar nu ff niet.
Leegverkoopquote:Op woensdag 28 november 2007 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier toevallig al iemand gaan kijken bij de leegverkoop van Foto Klein?
yupquote:Op woensdag 28 november 2007 07:30 schreef Sugar het volgende:
Hihi, hij is vrijdag pas jarig, mensen.![]()
Heb jij zo'n jong vriendje, prupke? Jij bent zelf toch wat ouder?
Ja! Ik!quote:Op donderdag 29 november 2007 06:06 schreef Sugar het volgende:
* Sugar zet stapel pannenkoeken klaar en ook maar meteen thee, koffie en melk.
Wie wil?
De jongste in het kribje natuurlijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:24 schreef sanger het volgende:
Iemand nog leuke ideeen voor een kerstkaartje?
Ik wil dit jaar een foto doen van het "gezin". Probleem is alleen dat de jongeste gezinsaanwinst pas 5 weken oud is.
Ideeen en tips zijn welkom
Helaas haal je geen drie wijzen via fokquote:Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De jongste in het kribje natuurlijk...
Vooral niet als het FOT-blondje het al komt vermeldenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Helaas haal je geen drie wijzen via fok
De ezel heeft zich inmiddels al wel gemeld...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vooral niet als het FOT-blondje het al komt vermelden
quote:De overheid heeft geen realistisch beeld van ict-projecten. Daardoor mislukken projecten vaker dan nodig is, zo blijkt uit een rapport dat de Algemene Rekenkamer donderdag heeft gepubliceerd.
De Rekenkamer onderzocht op verzoek van de Tweede Kamer de claims dat de Nederlandse overheid door mismanagement op ict-gebied jaarlijks 4 tot 5 miljard euro over de balk gooit. Omdat de totale overheidsuitgaven op dit terrein volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek slechts 2,1 miljard bedragen, kan er van miljardenoverschrijdingen geen sprake zijn, stelt de Rekenkamer in zijn rapport 'Lessen uit ICT-projecten bij de overheid'. Toch zijn er volgens het rapport 'substantiėle problemen'.
Ministers gebruiken ict-projecten graag om hun daadkracht te tonen, maar door een gebrek aan expertise worden regelmatig te complexe opdrachten verstrekt, zo schrijft de Rekenkamer. Omdat dergelijke grote opdrachten aantrekkelijk zijn voor ict-bedrijven, wordt zowel door de overheid als door deze bedrijven soms een beeld van de mogelijkheden geschetst dat 'niet realistisch' is: 'Deadlines die voor de politiek van belang zijn, komen niet altijd overeen met de tijd die nodig is voor organisatorische en technische veranderingen.'
Om gezichtsverlies te voorkomen, wordt er 'soms te lang doorgemodderd'. Volgens de Rekenkamer is het dan ook altijd noodzakelijk om bij ict-projecten vooraf een exitstrategie te bepalen. Bovendien moet er meer expertise bij de ministeries komen, zodat een realistische inschatting van ict-projecten kan worden gemaakt. Daarmee moet de kloof tussen beleid en uitvoering verkleind worden.
In een eerste reactie onderschrijft minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken 'veel' van de bevindingen van de Rekenkamer. Wel benadrukte ze dat de verantwoordelijkheid niet altijd bij de minister ligt, omdat ook vanuit diverse andere bestuurslagen opdrachten worden verstrekt. De Rekenkamer zal in juni 2008 een vervolgonderzoek presenteren waarin dieper op de verantwoordelijkheid voor falend ict-beleid wordt ingegaan. De onderzoekers weten echter nu al dat 'de minister ten minste verantwoordelijk is voor de borging van publieke belangen.'
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ezel heeft zich inmiddels al wel gemeld...
Goed artikel, die ga ik hier intern verspreiden. Is volgens mij overigens geen specifiek overheidsprobleem. In het bank- en verzekeringswezen zie je vergelijkbare bewegingen. Het verschil is dat dat geen geld van de burger, maar van de klant is...quote:
Overheid, grotere organisaties, same difference. Zelfde uitdagingen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed artikel, die ga ik hier intern verspreiden. Is volgens mij overigens geen specifiek overheidsprobleem. In het bank- en verzekeringswezen zie je vergelijkbare bewegingen. Het verschil is dat dat geen geld van de burger, maar van de klant is...
Tuincentra zijn nu al in de kerstsfeer. Daar kan je gebruik van maken natuurlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 11:24 schreef sanger het volgende:
Iemand nog leuke ideeen voor een kerstkaartje?
Ik wil dit jaar een foto doen van het "gezin". Probleem is alleen dat de jongeste gezinsaanwinst pas 5 weken oud is.
Ideeen en tips zijn welkom
AirwiNneke als Ezelquote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ezel heeft zich inmiddels al wel gemeld...
dubbel yeahhhhquote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef Yoni het volgende:Ik heb ws. vanaf januari een werkster
![]()
Ik heb ws. in augustus een bruiloft te fotograferen
ik ook niet:Pquote:
wat ik gehad heb welquote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed schoon?
T is bijna bedtijdquote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
wat ik gehad heb wel
de rest dus nog niet
maar moet ff rusten nu.....
Nu alleen de troon nogquote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij hebt een troonopvolger![]()
Oh wacht, die heb ik ook...
Verhipquote:
Een ander woord voor weekrapportage in de nieuwste KPN reclame?quote:
een rapportage in stripvormquote:
Pien is schatjequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is toch wel gegroeid
[ afbeelding ]
ja ik schrok gisteren wel ffquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Pien is schatje![]()
Stom he, dat je het pas goed ziet als je zulke dingen uithaalt
Die is gegroeid sinds de laatste keer dat ik d'r zag!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is toch wel gegroeid
[ afbeelding ]
valt wel mee hoor.quote:
De spam ploeg staat al klaar hequote:Op zaterdag 1 december 2007 00:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan kan ik ook met een gerust hart slapen!
Heb ik morgenochtend wat te doenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De spam ploeg staat al klaar he
Speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb ik morgenochtend wat te doen
en hoe is het met PK?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:30 schreef PKfotografie het volgende:
iedereen bedankt voor de felicitaties
Een geigerteller meet hoeveel straling er nog isquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:48 schreef Ynske het volgende:
Op je wat voor teller?
Hoorde zelfs dat er een hotel staat waar je 1 overnachting kunt doen en dan de dag erna weer uit dat gebied gaat
Sterktequote:Op zaterdag 1 december 2007 12:16 schreef Yoni het volgende:![]()
Werken op zaterdag is nog stommer dan werken op vrijdagavond
WOW, meis wat kortquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:35 schreef -Marjo- het volgende:
Metamorfose:![]()
[ afbeelding ]
Foto is niet scherp maar is effe snel door Laura gemaakt...
En hoe was het hiervoor dan??quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:35 schreef -Marjo- het volgende:
Metamorfose:![]()
[ afbeelding ]
Foto is niet scherp maar is effe snel door Laura gemaakt...
Ik heb geen -voor- foto's.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En hoe was het hiervoor dan??
Ja, maar daar sta ik stom opquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef Yoni het volgende:
Wow wat kort Marjo! Heb je ook een voorkant plaatje?
-Marjo- gaat voor Hottie of the Month verkiezingquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, maar daar sta ik stom op![]()
[ afbeelding ]
Da's dan wel plaatselijk.quote:Op zondag 2 december 2007 13:56 schreef -Marjo- het volgende:
Nou moe, net 4 uur zonder stroom gezeten. Plaatselijke stroomstoring.
Tis vet koud in huis nu...
Nou lekker danquote:Op zondag 2 december 2007 14:20 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Da's dan wel plaatselijk.
Hier hebben we nergens last van gehad.
Je moet natuurlijk wel optijd je muntjes in de meter gooienquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
Vast wel, maar dat komt dan op een andere manier naar binnen
Of niet dan blijven ze wel lekker magerquote:Op maandag 3 december 2007 00:13 schreef prupke het volgende:
ik hoop dat ze meer binnen krijgen dan alleen maar eiwitten en proteiinen
Waarmee dan?quote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef loehoes het volgende:
drukdrukdruk!
Haha mensen ( ik iig wel) hebben ook buiten het foto's maken nog verplichtingenquote:Op maandag 3 december 2007 13:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Ik zie n.l. helemaal geen foto verschijnen hier
checkquote:Op maandag 3 december 2007 21:43 schreef prupke het volgende:
hallo??? is hier iemand??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |