abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54904858
Gisteren weer lekker geshoot met Chris. Je ziet haar vaak terug in mijn foto's, moet toch eens op jacht gaan naar andere modellen

Ze zijn wel allemaal op dezelfde dag genomen, maar dat is ook het enige wat ze gemeen hebben. Dus zie ze niet als een serie ( De bewerking is dus ook per foto verschillend )

#4 ( Bewust zo korrelig en niet heel scherp)

woensdag 28 november 2007 @ 21:34:37 #2
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54904980
Leuke serie.
Vooral nummer 8 springt er voor mij uit.
Nummer 4 is niet mijn ding. Rokende vrouwen op een foto.....nee niet mijn ding.
pi_54905129
Enkel 7 en 8 springen er bij mij uit, leuke serie wel
  woensdag 28 november 2007 @ 21:45:03 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54905348
Ik vind 7 en 8 ook erg mooi, maar 2 ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:49:52 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54907601
4 is helemaal leuk.

De rest van de foto's zijn kwa techniek allemaal wel goed maar qua compositie (lees: uitdrukking en houding van het model en de achtergrond) eigenlijk een beetje saai.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54907699
Nummer vijf is een lekkere jaren 80 tijdschrift foto. Kun je vertellen waarmee de foto's gemaakt zijn?
Signature
pi_54908157
Tournesol: Met een Canon EOS 400D. & de 50mm f1.8

Bedankt allemaal voor de reacties.
  woensdag 28 november 2007 @ 23:31:56 #8
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_54908982
Vind nr 5 4 de absolute winner .

Edit: Bedoelde de z/w foto.

[ Bericht 19% gewijzigd door kvdv op 29-11-2007 13:00:01 ]
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  woensdag 28 november 2007 @ 23:32:12 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54908988
Ja die 1.8. Geweldig ding is dat.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54912297
#4 en #5 #4 heeft een apart sfeertje zo en #5 is gewoon helemaal tof
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54933597
1 vind ik niet zo mooi... vooral de rechter vind ik het model een te onnatuurlijke houding hebben. 7 en 8 vind ik daar in tegen wel heel mooi
pi_54947722
Toch apart, ik vind de hele serie tof, behalve de laatste 2 .
2 vind ik de coolste .
Pretentieus geneuzel.
pi_54948704
Wat commentaar:
1. l: wat aan de krappe kant maar opzich wel leuk, r: onnatuurlijke houding, ziet er heel raar uit
2. leuk, maar wat te 'hard' contrast naar mijn smaak
3. l: te centraal en te veel loze ruimte, r: misschien iets wat krap aan de bovenkant
4. nice
5. en 6. Leuk
7. iets wat donker in de ogen
8. idem en jammer van het plukje rechts voor het oog.

Over het totaal best een leuke serie, maar probeer eens wat meer met wat verschillende poses.
Daarbij komt dat je huidige model vaak dezelfde blik heeft wat niet altijd even lekker uitkomt in mijn ogen.
Blaat,
Roy
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:25:24 #14
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54954216
Ja hoi, ik heb al 'ns gezegd dat ik best 'ns model voor je wil staan . En zo na het zien van deze foto's.. .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54964667
Bedankt voor alle reacties, grappig dat de laatste twee zo populair zijn. Terwijl ik nog zat te twijfelen om die er bij te zetten haha.

en Debster, ben voorlopig behoorlijk druk, maar ergens in het nieuwe jaar moet vast wel keer lukken.
pi_54978104
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef snoezelkok het volgende:
1 vind ik niet zo mooi... vooral de rechter vind ik het model een te onnatuurlijke houding hebben. 7 en 8 vind ik daar in tegen wel heel mooi
Ik vind het ook een rare houding, maar sla de H&M catalogus open en je ziet niet anders! Blijkbaar is het wel een gangbare/populaire/ er een goede reden om die pose veelvuldig te gebruiken in de modefotografie.
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
pi_54978503
Ik vind die nummer 5 wel leuk.. ga zo door (y)
  zondag 2 december 2007 @ 01:37:11 #18
81237 releaze
best of both worlds
pi_54982638
Omdat je het waard bent!
pi_54984437
Ik zie m een beetje laat

Mooie foto's. Heel uiteenlopend zoals je zelf al zegt, maar daar is niets mis mee.

1l) model is mooi belicht, maar de pose is wat statisch, en ik zou zelf gekozen hebben voor een ruimere of juist krappere crop.
1r) Tja, die houding. Zoals _Kaatje_ al zegt, je ziet dit vaker. Modellen willen vaak poses die ze vaak zien voor hun pf, maar als fotograaf moet je er wel achter staan. Ik heb ook de indruk dat deze niet helemaal scherp is op de ogen is, kan dat?
2l+r) Fijn. Ik heb het idee dat dit model (en deze outfit) goed in zo'n stedelijke omgeving past en ze er hier lekker tot haar recht komt. Die paar technische minpuntjes (tikkie scheef, uitgebeten lucht, fietser op de achtergrond) storen dan niet meer.
3l) Leuk perspectief, maar ik vind het gezicht aan de donkere kant en de blik maar zozo
3r) Ook hier de blik minder, en je mist net een stukje hoofd
4) Mooi zelfverzekerde blik. Die bewerking (goed uitgevoerd) is net zo hopeloos ouderwets als roken op een foto, dus dat is een prima combi Beste uit de serie imo
5) Netjes belicht en mooi de huid nabewerkt zonder door te schieten. Compo is ook okay, en toch pakt deze foto me niet echt. Weet niet zeker waar dat aan ligt. De expressie? De urban acid bewerking?
6) Vind ik de minste. Ik vind de houding en blik niet zo, en de belichting vind ik ook niet erg sterk. De foto mist contrast en de armen vormen een (te) groot out-of-focus vlak in de foto.
7+8) Ik snap wel waarom veel mensen deze foto's leuk vinden. Het zijn spontane ongedwongen portretjes, en je model lacht heel lief.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_54987629
Bedankt nog voor de reacties!

Fijn dat je de moeite neemt om zo uitgebreid te reageren Vliegvrager! Daar heb ik wat aan En betreft die houding, ja. Na veel bladeren in tijdschriften besloten we het ook eens te proberen. Ben er nog niet helemaal over uit of ik het zelf nou een enorm succes vind. Maar goed, nieuwe dingen blijven proberen he

Vijf is geen UA trouwens. Maar een "retro" action die ik ooit ergens van DeviantArt heb geplukt volgens mij. Vond het zo mooier dan in 'normale' kleuren. Toch twijfelde ik ook nog over z/w.
pi_55028983
1 is leuk, alleen het afsnijden door de elleboog vind ik minder. 2e rechts vind ik minder, heb altijd de heupen liever wat gedraaid. 7 zou zo in een H&M folder kunnen als de kleding net wat beter zichtbaar was. Leuke foto in ieder geval. 6 vind ik de minste.

Bij 5 is de bewerking leuk, hoe heb je dat zo gedaan?
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_55029433
Dankje voor je reactie Dickies

Bij 5 zit er een action over heen in photoshop. Geloof dat hij gewoon Retro heet. Ergens van Deviantart geplukt ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')