Ik zie m een beetje laat
Mooie foto's. Heel uiteenlopend zoals je zelf al zegt, maar daar is niets mis mee.
1l) model is mooi belicht, maar de pose is wat statisch, en ik zou zelf gekozen hebben voor een ruimere of juist krappere crop.
1r) Tja, die houding. Zoals _Kaatje_ al zegt, je ziet dit vaker. Modellen willen vaak poses die ze vaak zien voor hun pf, maar als fotograaf moet je er wel achter staan. Ik heb ook de indruk dat deze niet helemaal scherp is op de ogen is, kan dat?
2l+r) Fijn. Ik heb het idee dat dit model (en deze outfit) goed in zo'n stedelijke omgeving past en ze er hier lekker tot haar recht komt. Die paar technische minpuntjes (tikkie scheef, uitgebeten lucht, fietser op de achtergrond) storen dan niet meer.
3l) Leuk perspectief, maar ik vind het gezicht aan de donkere kant en de blik maar zozo
3r) Ook hier de blik minder, en je mist net een stukje hoofd
4) Mooi zelfverzekerde blik. Die bewerking (goed uitgevoerd) is net zo hopeloos ouderwets als roken op een foto, dus dat is een prima combi

Beste uit de serie imo
5) Netjes belicht en mooi de huid nabewerkt zonder door te schieten. Compo is ook okay, en toch pakt deze foto me niet echt. Weet niet zeker waar dat aan ligt. De expressie? De urban acid bewerking?
6) Vind ik de minste. Ik vind de houding en blik niet zo, en de belichting vind ik ook niet erg sterk. De foto mist contrast en de armen vormen een (te) groot out-of-focus vlak in de foto.
7+8) Ik snap wel waarom veel mensen deze foto's leuk vinden. Het zijn spontane ongedwongen portretjes, en je model lacht heel lief.
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd