abonnement Unibet Coolblue
pi_54793307
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54793336
TVP
of te wel ik post f hier
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54793438
Begint het zelfs hier al met tvp's
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54793765
Ja hoi Ik ben klaar met foto's bewerken Leuk joh....je maakt 160+ foto's en je mag maar vijf foto's per act inleveren Leuk zo'n opdracht De rest moet dus nog een keertje

Nu eerst slapen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54794588
Hah! Ik post hier nooit.. maar nu ben ik Xil te snel af voor de koffie en thee!

* Lyssa koffie en thee en verse broodjes de SC in schuift
  vrijdag 23 november 2007 @ 05:22:44 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54794589
Goedemorgen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54794591
Oh my! Dat er mensen actually op zijn nu
  vrijdag 23 november 2007 @ 05:30:14 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54794594
Ja, mijn zoontje Storm is nogal van 't vroege.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54794597
Whehe Ik ben nog helemaal niet gaan slapen Heb eigenlijk om 0900 college.. maar dat ga ik maar skippen
  FOK!fotograaf vrijdag 23 november 2007 @ 06:09:11 #10
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_54794634
Goedemorgen!

*thee en broodje pakt*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_54794635
Is het lekker?
  FOK!fotograaf vrijdag 23 november 2007 @ 07:10:12 #12
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54794755
Nee, zit boter op .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54794987
Goeiemorgen
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_54794995
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 06:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!

*thee en broodje pakt*
Ook mee peuzelt. En gelijk de hort op, nog 1 dagje werken

pi_54795212
Mogguh Werken Vanavond Gare Du Nord (zonder cam dit keer )
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf vrijdag 23 november 2007 @ 08:34:46 #16
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54795234
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:03 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Freud gooit een emmer water over Marjo heen. Gillend rent ze weg, maar glijdt uit over het natte laminaat. Nog net kan ze zich aan een opgehangen plankje vastpakken, maar trekt wel het plankje finaal uit de muur. Nu gewapend met een plankje met uitstekende spijkers, rent ze achter me aan. Vergeet een dolle mina, this is serious! Dankzij mijn Adidas Superstar II, heb ik een betere grip, en kan ik de hoeken sneller afleggen. Dit realiserend gooit Marjo de plank naar mijn hoofd. Spiderman niet misstaand, voel ik het gevaar en duik op tijd weg. De plank zeilt over mijn rechterschouder en raakt vol een vaas met bloemen. De katten schrikken hier zo erg van dat ze de kamer uit sprinten. In hun vlucht vallen de stoelen om waarop ze lagen. Die onverwachte obstakels kan ik niet meer ontwijken, en ik ga languit. Dat is dus 1-0 voor de katten. Wrijvend over mijn schenen sta ik weer op. Een rilling gaat over mijn rug. "Danger Will Robinson!' quote mjin onderbewuste. Langzaam kijk ik over mijn schouder....

Marjo staat daar breed grijnzend, opnieuw bewapend met een pak melk... Resistance is futile...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:38:09 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54795269
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54795388
Had alleen een -Marjo- met deegroller in haar handen zien staan.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_54795408
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 05:21 schreef Lyssa het volgende:
Hah! Ik post hier nooit.. maar nu ben ik Xil te snel af voor de koffie en thee!

* Lyssa koffie en thee en verse broodjes de SC in schuift
*pakt broodje oude kaas van schaal..
Welkom hier in FOT-land
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_54796068
Gister een toffe band gezien: http://www.dezmona.com Een crossover tussen Jazz en Rock. Echt geweldig om te zien op het podium.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54796670
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:34 schreef freud het volgende:

[..]

Freud gooit een emmer water over Marjo heen. Gillend rent ze weg, maar glijdt uit over het natte laminaat. Nog net kan ze zich aan een opgehangen plankje vastpakken, maar trekt wel het plankje finaal uit de muur. Nu gewapend met een plankje met uitstekende spijkers, rent ze achter me aan. Vergeet een dolle mina, this is serious! Dankzij mijn Adidas Superstar II, heb ik een betere grip, en kan ik de hoeken sneller afleggen. Dit realiserend gooit Marjo de plank naar mijn hoofd. Spiderman niet misstaand, voel ik het gevaar en duik op tijd weg. De plank zeilt over mijn rechterschouder en raakt vol een vaas met bloemen. De katten schrikken hier zo erg van dat ze de kamer uit sprinten. In hun vlucht vallen de stoelen om waarop ze lagen. Die onverwachte obstakels kan ik niet meer ontwijken, en ik ga languit. Dat is dus 1-0 voor de katten. Wrijvend over mijn schenen sta ik weer op. Een rilling gaat over mijn rug. "Danger Will Robinson!' quote mjin onderbewuste. Langzaam kijk ik over mijn schouder....

Marjo staat daar breed grijnzend, opnieuw bewapend met een pak melk... Resistance is futile...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 23 november 2007 @ 12:11:42 #23
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54799039
Oh jullie waren hier

Ik ben tegenwoordig ook K&W mod Jeuj
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:19:49 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54799196
Ha, het is je gelukt, Yoni!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:24:45 #25
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_54799295
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:11 schreef Yoni het volgende:
Oh jullie waren hier

Ik ben tegenwoordig ook K&W mod Jeuj
Klusmuts!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  FOK!fotograaf vrijdag 23 november 2007 @ 14:16:37 #26
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54801497
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:11 schreef Yoni het volgende:
Oh jullie waren hier

Ik ben tegenwoordig ook K&W mod Jeuj
Moeten we je nu Nico noemen?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54802809
Nog een half uurtje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54802953
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een half uurtje
Nog 5 minuten
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:26:15 #29
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54802956
En wat dan? Klaar met werken?
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:16 schreef freud het volgende:

[..]

Moeten we je nu Nico noemen?
Nee, Klus-en-Woni.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2007 @ 15:31:40 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54803076
halllooow
* Ynske leeft wee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2007 @ 15:32:05 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54803085
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:11 schreef Yoni het volgende:
Oh jullie waren hier

Ik ben tegenwoordig ook K&W mod Jeuj
gefeliciteerd, maareh heb je overal tijd voor dan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54804701
hey iedereen

ik heb een vraagje aan jullie! Ik heb meegedaan met een ontwerpwedstrijd en ik ben door de eerste ronde heen. Ik zit nu bij de laatste 200 van de 1500 jammer is dat ik stemmen nodig heb om ook daadwerkelijk te winnen en nu dat ik toch wel dichtbij ben, vraag ik toch of jullie op mij willen stemmen

De wedstrijd gaat over het lettertype helvetica die 50 jaar bestaat. Ik heb iets gemaakt met een looddrukzetsel en gefotografeerd. Zo ging het in het begin van ontwerpen en vind dat een mooie techniek. Ik ben maar gematst met die mooie computers van tegenwoordig....
helaas is die niet echt scherm op de site (gecomprimeerd) maar de afdruk vind ik zelf erg mooi, het lood komt echt goed naar voren.

Dit is de link van mijn poster:

http://www.linotype.com/voting/helvetica/index.php?action=showUpload&upload_id=1967

En zo moet je stemmen:

- rechtsboven zie je een hartje staan met de tekst: mark for vote, dat moet je eerst doen.
- Dan klik je op show my selection (onder mark for vote) zodat je je emailadres kan invullen.
- Je krijgt dan een emailtje waarin je je stem moet bevestigen, omdat je dus maar 1 keer kan stemmen.

In ieder geval bedankt!!
pi_54804721
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:34 schreef freud het volgende:

Resistance is fertile...
In mijn geval dan
Hoi
Saartje
pi_54805092
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef _Lau_ het volgende:
hey iedereen

ik heb een vraagje aan jullie! Ik heb meegedaan met een ontwerpwedstrijd en ik ben door de eerste ronde heen. Ik zit nu bij de laatste 200 van de 1500 jammer is dat ik stemmen nodig heb om ook daadwerkelijk te winnen en nu dat ik toch wel dichtbij ben, vraag ik toch of jullie op mij willen stemmen

De wedstrijd gaat over het lettertype helvetica die 50 jaar bestaat. Ik heb iets gemaakt met een looddrukzetsel en gefotografeerd. Zo ging het in het begin van ontwerpen en vind dat een mooie techniek. Ik ben maar gematst met die mooie computers van tegenwoordig....
helaas is die niet echt scherm op de site (gecomprimeerd) maar de afdruk vind ik zelf erg mooi, het lood komt echt goed naar voren.

Dit is de link van mijn poster:

http://www.linotype.com/voting/helvetica/index.php?action=showUpload&upload_id=1967

En zo moet je stemmen:

- rechtsboven zie je een hartje staan met de tekst: mark for vote, dat moet je eerst doen.
- Dan klik je op show my selection (onder mark for vote) zodat je je emailadres kan invullen.
- Je krijgt dan een emailtje waarin je je stem moet bevestigen, omdat je dus maar 1 keer kan stemmen.

In ieder geval bedankt!!
Gedaan

[ Bericht 33% gewijzigd door -Marjo- op 23-11-2007 18:14:08 ]
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:20:27 #35
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_54805185
Is er leven na Harry Potter?
Ik heb het laatste deel uit
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_54805202
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:20 schreef Chanty het volgende:
Is er leven na Harry Potter?
Ik heb het laatste deel uit
Was er leven voor HP?
Zo ja, dan zal het erna ook wel zijn

Zonder HP is er iig wel leven
stupidity has become as common as common sense was before
  FOK!fotograaf vrijdag 23 november 2007 @ 17:50:06 #37
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_54805641
LOL!
Anders valt je de TT van deze SC nu pas op
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_54805698
Doe ik daar nog wel zo mijn best voor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54806047
Wat mis ik dan?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_54808919
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:14 schreef -Marjo- het volgende:
Wat mis ik dan?
Een publicatie?
pi_54809004
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Een publicatie?
Duhhh...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_54809387
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:14 schreef -Marjo- het volgende:
Wat mis ik dan?
Zie het laatste stukje van het vorige topic
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:48:24 #43
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54810651
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef _Lau_ het volgende:
hey iedereen

ik heb een vraagje aan jullie! Ik heb meegedaan met een ontwerpwedstrijd en ik ben door de eerste ronde heen. Ik zit nu bij de laatste 200 van de 1500 jammer is dat ik stemmen nodig heb om ook daadwerkelijk te winnen en nu dat ik toch wel dichtbij ben, vraag ik toch of jullie op mij willen stemmen

De wedstrijd gaat over het lettertype helvetica die 50 jaar bestaat. Ik heb iets gemaakt met een looddrukzetsel en gefotografeerd. Zo ging het in het begin van ontwerpen en vind dat een mooie techniek. Ik ben maar gematst met die mooie computers van tegenwoordig....
helaas is die niet echt scherm op de site (gecomprimeerd) maar de afdruk vind ik zelf erg mooi, het lood komt echt goed naar voren.

Dit is de link van mijn poster:

http://www.linotype.com/voting/helvetica/index.php?action=showUpload&upload_id=1967

En zo moet je stemmen:

- rechtsboven zie je een hartje staan met de tekst: mark for vote, dat moet je eerst doen.
- Dan klik je op show my selection (onder mark for vote) zodat je je emailadres kan invullen.
- Je krijgt dan een emailtje waarin je je stem moet bevestigen, omdat je dus maar 1 keer kan stemmen.

In ieder geval bedankt!!
Gedaan
pi_54812460
avond

alles wel hier?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54812742
http://www.omroepbrabant.(...)opt+uit+de+hand.aspx

toch humor ze moeten in een leslokaal gaan zitten als ze een tussen uur hebben onder begeleiding met een leraar, en daar balen ze van!
dat ze dan maar in dat uurtje goed leren schrijven
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54816074
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef _Lau_ het volgende:
hey iedereen

ik heb een vraagje aan jullie! Ik heb meegedaan met een ontwerpwedstrijd en ik ben door de eerste ronde heen. Ik zit nu bij de laatste 200 van de 1500 jammer is dat ik stemmen nodig heb om ook daadwerkelijk te winnen en nu dat ik toch wel dichtbij ben, vraag ik toch of jullie op mij willen stemmen

De wedstrijd gaat over het lettertype helvetica die 50 jaar bestaat. Ik heb iets gemaakt met een looddrukzetsel en gefotografeerd. Zo ging het in het begin van ontwerpen en vind dat een mooie techniek. Ik ben maar gematst met die mooie computers van tegenwoordig....
helaas is die niet echt scherm op de site (gecomprimeerd) maar de afdruk vind ik zelf erg mooi, het lood komt echt goed naar voren.

Dit is de link van mijn poster:

http://www.linotype.com/voting/helvetica/index.php?action=showUpload&upload_id=1967

En zo moet je stemmen:

- rechtsboven zie je een hartje staan met de tekst: mark for vote, dat moet je eerst doen.
- Dan klik je op show my selection (onder mark for vote) zodat je je emailadres kan invullen.
- Je krijgt dan een emailtje waarin je je stem moet bevestigen, omdat je dus maar 1 keer kan stemmen.

In ieder geval bedankt!!
Succes!
pi_54816692
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef _Lau_ het volgende:
hey iedereen

ik heb een vraagje aan jullie! Ik heb meegedaan met een ontwerpwedstrijd en ik ben door de eerste ronde heen. Ik zit nu bij de laatste 200 van de 1500 jammer is dat ik stemmen nodig heb om ook daadwerkelijk te winnen en nu dat ik toch wel dichtbij ben, vraag ik toch of jullie op mij willen stemmen

De wedstrijd gaat over het lettertype helvetica die 50 jaar bestaat. Ik heb iets gemaakt met een looddrukzetsel en gefotografeerd. Zo ging het in het begin van ontwerpen en vind dat een mooie techniek. Ik ben maar gematst met die mooie computers van tegenwoordig....
helaas is die niet echt scherm op de site (gecomprimeerd) maar de afdruk vind ik zelf erg mooi, het lood komt echt goed naar voren.

Dit is de link van mijn poster:

http://www.linotype.com/voting/helvetica/index.php?action=showUpload&upload_id=1967

En zo moet je stemmen:

- rechtsboven zie je een hartje staan met de tekst: mark for vote, dat moet je eerst doen.
- Dan klik je op show my selection (onder mark for vote) zodat je je emailadres kan invullen.
- Je krijgt dan een emailtje waarin je je stem moet bevestigen, omdat je dus maar 1 keer kan stemmen.

In ieder geval bedankt!!
hoi
nee ik ga niet stemmen
best leuk wat je ingeleverd hebt , maar er zijn betere inzendingen ...

en misschien ook wel leuk om iets te winnen door niet te manipuleren?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54818189
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef _Lau_ het volgende:
hey iedereen

ik heb een vraagje aan jullie! Ik heb meegedaan met een ontwerpwedstrijd en ik ben door de eerste ronde heen. Ik zit nu bij de laatste 200 van de 1500 jammer is dat ik stemmen nodig heb om ook daadwerkelijk te winnen en nu dat ik toch wel dichtbij ben, vraag ik toch of jullie op mij willen stemmen

De wedstrijd gaat over het lettertype helvetica die 50 jaar bestaat. Ik heb iets gemaakt met een looddrukzetsel en gefotografeerd. Zo ging het in het begin van ontwerpen en vind dat een mooie techniek. Ik ben maar gematst met die mooie computers van tegenwoordig....
helaas is die niet echt scherm op de site (gecomprimeerd) maar de afdruk vind ik zelf erg mooi, het lood komt echt goed naar voren.

Dit is de link van mijn poster:

http://www.linotype.com/voting/helvetica/index.php?action=showUpload&upload_id=1967

En zo moet je stemmen:

- rechtsboven zie je een hartje staan met de tekst: mark for vote, dat moet je eerst doen.
- Dan klik je op show my selection (onder mark for vote) zodat je je emailadres kan invullen.
- Je krijgt dan een emailtje waarin je je stem moet bevestigen, omdat je dus maar 1 keer kan stemmen.

In ieder geval bedankt!!

gevote!
TG
pi_54818291
Mogguh Nog ff posten zo vlak voor de downtime Ik ben een soort van ( ) wakker en ga zo op pad om een sinterklaasfeest te fotograferen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 25 november 2007 @ 07:35:07 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54818679
GOEDEMORGEN!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 25 november 2007 @ 10:02:31 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54819326
Check, ons leven is weer terug
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf zondag 25 november 2007 @ 11:02:49 #52
73911 ultra_ivo
pi_54820120
quote:
Op zondag 25 november 2007 10:02 schreef Ynske het volgende:
Check, ons leven is weer terug
Het was vreemd gisteren.
pi_54820191
Weinig van gemerkt gisteren.. Lag toch meer te slapen in de touringcar en rond te struinen op de Zwarte Markt

Het forum lijkt in eerste opzicht een stuk sneller te werken.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!fotograaf zondag 25 november 2007 @ 11:16:40 #54
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_54820413
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:06 schreef HMaster-II het volgende:
Weinig van gemerkt gisteren.. Lag toch meer te slapen in de touringcar en rond te struinen op de Zwarte Markt

Het forum lijkt in eerste opzicht een stuk sneller te werken.
Dat is ook mijn eerste indruk!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 25 november 2007 @ 11:20:24 #55
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_54820504
Forum
* Chanty kust scherm
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 25 november 2007 @ 11:21:22 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54820520
Een werkdag is behoorlijk lang zonder fok
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54820594
Dankjewel iedereen

als je andere beter vind stem je toch op die prupke...je bent de uitzondering die de regel bevestigd volgens mij ben je nog altijd vrij om te beslissen of je wel of niet stemt
pi_54821295
Mogguh We leven weer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54826187
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh We leven weer
nou jaa, leven
pi_54828862
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:00 schreef An24 het volgende:

[..]

nou jaa, leven
Je ademt en je post, dus je leeft Strakkies weer naar Den Haag voor een concert. Ben benieuwd wat het wordt. De muziek klonk wel erg ok
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 25 november 2007 @ 20:45:50 #61
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54833926
ja er zit weer leven in FOK
  zondag 25 november 2007 @ 20:46:36 #62
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54833940
BTW gaan we dat redden nog 11 SC tot 31 december??
pi_54835894
aloha
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54838968
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je ademt en je post, dus je leeft Strakkies weer naar Den Haag voor een concert. Ben benieuwd wat het wordt. De muziek klonk wel erg ok
Muziek was dus grappig. De zanger kon zo een boyband in. Het publiek bestond ook voor 60-70% uit dames die vervolgens hun vriendje hadden meegesleept. Was wel weer een grappig avondje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54839033
En jij hebt er een date aan over gehouden?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54839111
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
En jij hebt er een date aan over gehouden?
Nee. Zou dat moeten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54839163
Niets moet he
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54839265
Gelukkig maar Ik heb het zonder date al druk genoeg
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54839285
Ach, voor sommige dingen maak je echt wel tijd
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54839290
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
BTW gaan we dat redden nog 11 SC tot 31 december??
Wat is er zo bijzonder aan 90 SC's vol blaten ??
Doe dan nog 21 en dan hebben we de 100 gehaald
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_54839386
Net terug van de Eindhoven Trofee. Een van de kranten had alleen een journalist afgevaardigd die ter plekke een fotograaf zocht. Is altijd leuk .
pi_54840269
Net terug van een erg geslaagde borrel van me werk! Slaap lekker!
  FOK!fotograaf maandag 26 november 2007 @ 06:05:59 #73
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_54840652
*koffie, thee en broodjes klaar zet*

't is weer tijd voor een nieuwe werkweek.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 26 november 2007 @ 07:01:33 #74
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_54840738
* Marc H pakt een broodje en een kop thee

Dat is nog eens fijn thuiskomen

Helemaal geen werkweek. Mijn weekend is net een uurtje geleden begonnen.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_54840937
Mogguh Zo eens kijken of ik wakker kan blijven op kantoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 26 november 2007 @ 08:18:58 #76
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54841037
quote:
Op maandag 26 november 2007 07:01 schreef Marc H het volgende:
* Marc H pakt een broodje en een kop thee

Dat is nog eens fijn thuiskomen

Helemaal geen werkweek. Mijn weekend is net een uurtje geleden begonnen.
Da's ook lekker.

BTW iedereen een goede morgen.
Zo eerst maar eens het weer trotseren en een wandeling maken met onze 4 voeter.
  FOK!fotograaf maandag 26 november 2007 @ 08:55:38 #77
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54841322
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 01:29 schreef prupke het volgende:

[..]

hoi
nee ik ga niet stemmen
best leuk wat je ingeleverd hebt , maar er zijn betere inzendingen ...

en misschien ook wel leuk om iets te winnen door niet te manipuleren?
Manipuleren is als ze zegt dat als ik niet op haar stem, ik een model minder heb . Dit is vragen. Vragen staat vrij. Niet zo zout op slakjes leggen . Het is een mooie inzending .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54842375
dank je freud
  maandag 26 november 2007 @ 10:20:17 #79
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_54842637
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef _Lau_ het volgende:
dank je freud
Als hij het niet voor je had opgenomen, had hij een model minder gehad?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_54844191
en ik geen foto's
  maandag 26 november 2007 @ 15:34:50 #81
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54848374
FF een leuke vraag.
Dochter lief komt net naar me toe met de vraag: pap ik heb voor school statische plaatjes nodig.
Nu heb ik geen idee wat hiermee bedoeld wordt.
Iemand??
  maandag 26 november 2007 @ 15:59:39 #82
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54848780
OOOOOOOO wat is Fok weer snel
quote:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.

(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
  FOK!fotograaf maandag 26 november 2007 @ 17:14:44 #83
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_54850130
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
FF een leuke vraag.
Dochter lief komt net naar me toe met de vraag: pap ik heb voor school statische plaatjes nodig.
Nu heb ik geen idee wat hiermee bedoeld wordt.
Iemand??
Een foto die gaan dynamiek uitstraalt? (even de open deur intrappen)

Dus rechte lijnen (als in: horizontaal en verticaal) en niet diagonaal.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 26 november 2007 @ 17:53:20 #84
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_54850821
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:14 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Een foto die gaan dynamiek uitstraalt? (even de open deur intrappen)

Dus rechte lijnen (als in: horizontaal en verticaal) en niet diagonaal.
Dank u

Zo nu schoenen aan en naar de hondenclub ff 3 uur les geven,
pi_54856659
een goede avond
lekker rustig hier zeg
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54857047
Hoi Ik ben bezig om foto's van het sinterklaasfeest te bewerken terwijl ik aan het oppassen ben Het was weer een leerzame exercitie zeg
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54857111
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Ik ben bezig om foto's van het sinterklaasfeest te bewerken terwijl ik aan het oppassen ben Het was weer een leerzame exercitie zeg
op je kleine neefje?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54857677
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef prupke het volgende:

[..]

op je kleine neefje?
Nope. Allemaal kinderen van collega's Was het sinterklaasfeest van kantoor. Dat van mijn neefje komt volgend jaar wel denk ik Maar ben een beetje aan het flitsen geweest met de tips van An, Freud en Shark over partyfotografie in het achterhoofd en volgens mij gaat me dat lukken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54857739
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nope. Allemaal kinderen van collega's Was het sinterklaasfeest van kantoor. Dat van mijn neefje komt volgend jaar wel denk ik Maar ben een beetje aan het flitsen geweest met de tips van An, Freud en Shark over partyfotografie in het achterhoofd en volgens mij gaat me dat lukken
ben benieuwd
concert fotografie is niet altijd ff hendig
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54857956
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef prupke het volgende:

[..]

ben benieuwd
concert fotografie is niet altijd ff hendig
Mwjah...toepassen wanneer nodig he Maar het ging me hier specifiek om het flitsen met bepaalde instellingen en sluitertijden. Erg handig aangezien het een toffe dynamiek in de foto's brengt Ben alleen benieuwd of de ouders het gaan waarderen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54858406
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah...toepassen wanneer nodig he Maar het ging me hier specifiek om het flitsen met bepaalde instellingen en sluitertijden. Erg handig aangezien het een toffe dynamiek in de foto's brengt Ben alleen benieuwd of de ouders het gaan waarderen
als je mag flitsen is het geen probleem.....
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54858615
Ja hoi, is het bier tijd?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54858674
het is al 3 flessen geleden biertijd
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54858678
ow en haaaaiiii
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54859154
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef prupke het volgende:
ow en haaaaiiii
Ahhhhh haaien

Hoi
stupidity has become as common as common sense was before
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 06:44:17 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54863062
Thee, Koffie, Broodjes, eitjes, croissantjes, pap en Jus voor iedereen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54863643
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef prupke het volgende:

[..]

als je mag flitsen is het geen probleem.....
Flitsen tijdens concerten is zowiezo not done wat mij betreft Flitsen tijdens dit soort evenementen is eerder noodzakelijk dan dat ik een keuze heb
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:42:33 #98
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54863698
Goedemorgen

Even een vraagje. Is er ergens een topic (die ik over het hoofd zie) waarin een uitleg staat over witbalans instellingen en ISO waarden? En dan vooral hoe daarmee te spelen en te combineren?

En een uitleg over die stops? Is dat ook ergens?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:45:52 #99
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54863737
In het beginnerstopic ging het gisteren over ISO.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 08:47:13 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54863750
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:42 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen

Even een vraagje. Is er ergens een topic (die ik over het hoofd zie) waarin een uitleg staat over witbalans instellingen en ISO waarden? En dan vooral hoe daarmee te spelen en te combineren?

En een uitleg over die stops? Is dat ook ergens?
isowaarden staat toevallig net sinds gister in t beginnerstopic
uitleg over stops er ook ergens info maar weet zo precies niet waar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2007 @ 09:03:38 #101
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54863945
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:42 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen

Even een vraagje. Is er ergens een topic (die ik over het hoofd zie) waarin een uitleg staat over witbalans instellingen en ISO waarden? En dan vooral hoe daarmee te spelen en te combineren?

En een uitleg over die stops? Is dat ook ergens?
Witbalans experimenteren is leuk! Zet in een omgeving met TL licht je witbalans op zonlicht, en je hebt instant cross processing achtige look .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:07:03 #102
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864009
Goede uitleg indd.

Maar er is nog geen topic specifiek voor ISO, diafragma, sluitertijden en witbalans instellingen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 09:08:31 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54864042
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:07 schreef sanger het volgende:
Goede uitleg indd.

Maar er is nog geen topic specifiek voor ISO, diafragma, sluitertijden en witbalans instellingen?
die vragen worden meestal in t vraag de expert topic
als je daar even in zoekt kom je er vast nog veel over tegen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:09:18 #104
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864055
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:03 schreef freud het volgende:

[..]

Witbalans experimenteren is leuk! Zet in een omgeving met TL licht je witbalans op zonlicht, en je hebt instant cross processing achtige look .
Spelen is altijd leuk

Maar het spelen wordt nog leuker als blijkt dat je weet wat voor effect iets gaat hebben (en het ook nog uitkomt).

Zo kwam ik er achter dat als ik manual schiet, met ISO 200 en geen flitser ik een vrijwel zwarte opname krijg. Waarom vraag ik me dan af. Want met ISO 100 heb ik een goede opname.

Ik open gewoon een topic hierover
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:10:43 #105
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864077
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

die vragen worden meestal in t vraag de expert topic
als je daar even in zoekt kom je er vast nog veel over tegen
Expert topic? Staat bij mij niet in FOT active topics
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 09:13:14 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54864111
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Expert topic? Staat bij mij niet in FOT active topics
Hij staat er toch echt gewoon in
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 4
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:14:05 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54864129
Sanger, dat kan niet volgens mij. Misschien had je ISO op auto staan?

Kan niet is een beetje gek gezegd misschien. Maar als je verder alle instellingen hetzelfde had én de situatie hetzelfde was, kan ik me niet voorstellen dat je met ISO 100 een goede opname kreeg en met IOSO 200 een pikzwarte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 09:16:44 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54864166
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef Sugar het volgende:
Sanger, dat kan niet volgens mij. Misschien had je ISO op auto staan?

Kan niet is een beetje gek gezegd misschien. Maar als je verder alle instellingen hetzelfde had én de situatie hetzelfde was, kan ik me niet voorstellen dat je met ISO 100 een goede opname kreeg en met IOSO 200 een pikzwarte.
pikzwart kan ik me ook niet voorstellen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:19:43 #109
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864210
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

Hij staat er toch echt gewoon in
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 4


Zal iets te maken hebben gehad met de zoekcriteria (die achterin de zin pas tevoorschijn komt)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:22:03 #110
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864246
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef Sugar het volgende:
Sanger, dat kan niet volgens mij. Misschien had je ISO op auto staan?

Kan niet is een beetje gek gezegd misschien. Maar als je verder alle instellingen hetzelfde had én de situatie hetzelfde was, kan ik me niet voorstellen dat je met ISO 100 een goede opname kreeg en met IOSO 200 een pikzwarte.
Hij stond niet op auto. Ik was juist wat aan het spelen ermee

Vandaar ook dat ik me er wat verder in wil verdiepen. Ik wil weten wat ik moet verwachten als ik een instelling wijzig
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:23:37 #111
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864260
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

pikzwart kan ik me ook niet voorstellen.
Je ziet wel wat contouren op de achtergrond, maar echt duidelijk zijn ze niet. Ben al aan het kijken of ik ze nog heb, of dat ik ze heb weggegooid.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 09:25:01 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54864282
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Je ziet wel wat contouren op de achtergrond, maar echt duidelijk zijn ze niet. Ben al aan het kijken of ik ze nog heb, of dat ik ze heb weggegooid.
weet je zeker dat je niet met een ander diafragma gewerkt hebt?
dus minder lichtinval?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:28:04 #113
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864335
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

weet je zeker dat je niet met een ander diafragma gewerkt hebt?
dus minder lichtinval?
Die heb ik in ieder geval niet handmatig gewijzigd....

Ikheb er twee gevonden. Ben aan het uploaden
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:33:19 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864426
Het is trouwens met ISO 100 zie ik nu.

Het was binnen, met diverse lichtbronnen (schemerlampjes enzo). Omdat ik de hele tijd in de ogen van mijn zoontje aan het flitsen was heb ik de flitser uitgezet. Dit was het resultaat.

ISO 100
F5.6
1/400ste



En ja, de lensdop was van de lens af

[ Bericht 21% gewijzigd door sanger op 27-11-2007 09:38:39 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2007 @ 09:44:58 #115
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54864657
Euh, je flitser geeft wel HEEL erg veel meer licht dan een schemerlampje he... Binnen schieten met die instellingen is inderdaad zwart, is toch niet gek? ISO 400 minimaal binnen, en dan op zo'n laag mogelijk f getal en sluitertijd. Neem hem nog eens op iso 400, f4, 1/50...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:48:32 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54864720
Maar je zegt dat je met ISO 100 wél een gewone foto had. Dat was wat niet klopt, zei ik toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:51:00 #117
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864773
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:44 schreef freud het volgende:
Euh, je flitser geeft wel HEEL erg veel meer licht dan een schemerlampje he... Binnen schieten met die instellingen is inderdaad zwart, is toch niet gek? ISO 400 minimaal binnen, en dan op zo'n laag mogelijk f getal en sluitertijd. Neem hem nog eens op iso 400, f4, 1/50...
Misschien had ik het er bij moeten zeggen. Het was gewoon overdag. Schemerlampje stond alleen aan omdat het buiten wat bewolkt was.

Dan zou namelijk de ISO 200 foto ook donker moeten zijn, maar die is gewoon.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:51:30 #118
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864778
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:48 schreef Sugar het volgende:
Maar je zegt dat je met ISO 100 wél een gewone foto had. Dat was wat niet klopt, zei ik toch?
Het was andersom

Met ISO 100 niet, met ISO 200 wel.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:53:33 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54864812
Ja, dan snap ik het. Nog steeds een groot verschil, maar dan is het logisch.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:55:27 #120
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54864849
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:53 schreef Sugar het volgende:
Ja, dan snap ik het. Nog steeds een groot verschil, maar dan is het logisch.
Het gaat mij er juist om dat het verschil zo groot is. Do eik dan verder nog iets fout ofzo?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:59:06 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54864928
Als je verder niks veranderd hebt, dan is het gewoon zo dat bij 100 ISO je niet genoeg had en bij 200 ISO wel. Als je wel wat veranderd had verder, dan kan het aan die veranderingen liggen. Tadaaaa. Simple it is.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:05:24 #122
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54865050
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef Sugar het volgende:
Als je verder niks veranderd hebt, dan is het gewoon zo dat bij 100 ISO je niet genoeg had en bij 200 ISO wel. Als je wel wat veranderd had verder, dan kan het aan die veranderingen liggen. Tadaaaa. Simple it is.


Ik ga vanmiddag/vanavond wel weer even spelen. Ga dan wel noteren welke instellingen ik gebruikte, bij welk resultaat.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:01:31 #123
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_54870373
Tweede tentamen dat ik begin van de maand had niet gehaald en ik had er zoveel voor geleerd en een goed gevoel erover. Snap er niks van Donderdag zien dat ik het tentamen kan inkijken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:08:56 #124
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54870466
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:01 schreef Chanty het volgende:
Tweede tentamen dat ik begin van de maand had niet gehaald en ik had er zoveel voor geleerd en een goed gevoel erover. Snap er niks van Donderdag zien dat ik het tentamen kan inkijken.
Das klote....zeker omdat je juist wel een goed gevoel er over had.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 15:14:49 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54870560
hey chanty das
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 november 2007 @ 19:15:12 #126
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54874713
Oeeeh ik heb met een beetje geluk een erg leuk fotoklusje binnen Wel weer onbetaald, maar erg leuk om te doen
pi_54876065
Tof Vertel
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54876186
FOK-ken terwijl je op de bank ligt met een kat op je borst en schouders die heen en weer beweegt om een goed plekje te zoeken en vervolgens ook nog gekriebeld moet worden is echt geen succes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 20:16:29 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54876216
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
FOK-ken terwijl je op de bank ligt met een kat op je borst en schouders die heen en weer beweegt om een goed plekje te zoeken en vervolgens ook nog gekriebeld moet worden is echt geen succes
niet?
hier meestal een konijn op t toetsenbord en een hamster aan mijn oor die me doof maakt met haar renrad
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54879304
een goede avond
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:02:28 #131
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_54879661
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
FOK-ken terwijl je op de bank ligt met een kat op je borst en schouders die heen en weer beweegt om een goed plekje te zoeken en vervolgens ook nog gekriebeld moet worden is echt geen succes
sinds wanneer heb jij een kat?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_54880027
Vanmiddag lekker geshoot met een vriendinnetje
pi_54880287
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef loehoes het volgende:
Vanmiddag lekker geshoot met een vriendinnetje
resultaten willen we zien
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54880377
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef Chanty het volgende:

[..]

sinds wanneer heb jij een kat?
Niet, maar ik moest vanavond oppassen en daar hebben ze twee katten. Eentje vind het gewoon heerlijk om op je schoot, buik of borst te komen liggen als je op de bank ligt. Natuurlijk wel met het nodige rondgedraai en nagels in je huid zetten want anders is het niet leuk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54880642
Savonds
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54880668
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niet, maar ik moest vanavond oppassen en daar hebben ze twee katten. Eentje vind het gewoon heerlijk om op je schoot, buik of borst te komen liggen als je op de bank ligt. Natuurlijk wel met het nodige rondgedraai en nagels in je huid zetten want anders is het niet leuk
en stiekum zijn ze best lief he

hai marc
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54880699
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef prupke het volgende:

[..]

resultaten willen we zien
Morgen! Nu eerst slapen!
pi_54880854
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:37 schreef loehoes het volgende:

[..]

Morgen! Nu eerst slapen!
welterusten
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54881004
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:36 schreef prupke het volgende:

[..]

en stiekum zijn ze best lief he

hai marc

Hoi

Alles goed?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54881166
yup
zo bedtijd ... teveel gewerkt te weinig slaap en nog 4 dagen werken
dan feestje bouwen en dan 1 rustdag
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54881224
Groot feest?

En zo slapen is niets mis mee
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54881240
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Groot feest?

En zo slapen is niets mis mee
vriendlief word een kwart eeuw jong
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 28 november 2007 @ 00:05:50 #143
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_54881366
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef prupke het volgende:

[..]

vriendlief word een kwart eeuw jong
gefeliciteerd aan vriendlief
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_54881497
dank je chanty
hij is vrijdag jarig en we vieren het zaterdag en ook een beetje vrijdag
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54881622
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef prupke het volgende:

[..]

vriendlief word een kwart eeuw jong
Groot feest dus
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54881688
was wel de bedoeling idd
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_54881935
Beter
stupidity has become as common as common sense was before
pi_54882416
slapies gaat doen
truste en goedemorgen voor degenen die er vroeg uit moeten
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!fotograaf woensdag 28 november 2007 @ 06:06:42 #149
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_54884057
Goedemorgen!
En alvast gefeliciteerd Prupke!

*weer buffet klaar maakt*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 november 2007 @ 07:10:03 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54884155
Moggeh,
Gefeliciteerd Prup en
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')