Ik zou het echt knap vinden van de rest als ze Huub niet laten gaan. Want die Huub is echt een lijkenloper, maargoed hoe groot die hufter ook is, op een moment wanneer de sfeer rustig is, is het gewoon moeilijk om hem niet te laten gaan en zeker op de televisie.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Meen je niet!!![]()
Ik wilde net gaan typen; 'Ofschoon die Huub meedogenloos is en zijn favoriete hobby 'over lijken gaan is', zal de rest van de groep hem toch wel laten gaan....'.
Zou het nou echt zijn die scene of het is weer zoals gewoonlijk pure kijkers bedrog en is er bijvoorbeeld helemaal geen mattie van huub mol?
Kom op zeg hypocriet er zijn zoveel keiharde dingen gebeurd, dit kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor mij is dit ook de grens tussen real life en spel, maar in het huis bestaat die gewoon niet meer dat is duidelijk. Brian z'n statement ging over de dingen die Huub in 't spel gezegd had, daarom mocht ie niet naar de begrafenis.
![]()
In deze vorm? Noem eensquote:Op donderdag 22 november 2007 21:53 schreef JohnDope het volgende:
Kom op zeg hypocriet er zijn zoveel keiharde dingen gebeurd, dit kan er ook nog wel bij.![]()
ghehe jij kijkt nog niet zo lang huh.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In deze vorm? Noem eens. Ik kan me niks herinneren.
Jawel, alleen ik vind dit op zichzelf staan aangezien het om de dood gaat. Een beetje mentaal of fysiek dreigen met een uitspatting hier en daar, ach, het is erg maar tijd heelt alle wonden. Vind ik bij deze zaak absoluut niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:59 schreef JohnDope het volgende:
ghehe jij kijkt nog niet zo lang huh.
Dan quote jij mijn berichten maar lekker over naar dat andere topic, hypocriet dat je 'der' bent!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is al een topic over dit onderwerp aangezien het op de streams al lang geweest is natuurlijk:
[Brian] What goes around comes around
Kom op dan, ga er eens inhoudelijk op in dan.quote:
Daar kun jij toch ook komen, in dat andere topic, dus wat is daar veilig aan?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan quote jij mijn berichten maar lekker over naar dat andere topic, hypocriet dat je 'der' bent!![]()
Lekker weer veilig vluchten naar een ander topic
Hoho rustig maarquote:Op donderdag 22 november 2007 22:09 schreef JohnDope het volgende:
Dan quote jij mijn berichten maar lekker over naar dat andere topic, hypocriet dat je 'der' bent!![]()
Lekker weer veilig vluchten naar een ander topic
Een nieuwe trend , een variant op oude topics opkicken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef tong80 het volgende:
Modjes zeiden in het begin nog dat er geen uitzendingen topics gepoend mochten worden voor een half uur voor de uitzending
Gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
1923 volgens teletekst.
Ik zit in gespannen afwachting.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
wat dee jaap fout ? wat was de aanleiding...?
Dat miste ik ook, hij probeerde geloof ik een grapje te maken, op een moment dat Huub dat ff absoluut niet kon hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
wat dee jaap fout ? wat was de aanleiding...?
Kom al tijden niet meer in de cos en ik heb het ook niet gezien op de streams, maar ik weet hoe huub is. Al zou ik het hem natuurlijk wel gegunt hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een contrast: deze uitzending vergelijken met de COS van toen het gebeurde. In de uitzending wordt vrij hard geoordeeld over Huub, dat het zijn eigen schuld is (alle stemmingen blokken door hem, iedereen darmkanker toewensen, de zus van Dennis een anorexiahoer noemen, Brian een mes in de ribben willen steken, Dennis geen kontaktpunten gunnen op een moment dat hij erge behoefte heeft aan kontakt met zijn zieke zusje), terwijl op dit subforum het vrijwel unanieme oordeel is dat Amanda de stemming volkomen ten onrechte blokte.
De uitzending zit (zoals vrijwel altijd als ik kijk) weer goed in elkaar, ik merk dat ik er geboeid naar zit te kijken, en dat mijn gedachten nauwelijks afdwalen.
Een in deze uitzending wel erg onzichtbare homo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe gastspeler janice een of andere homo
Jaap, Huub en Brianquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond Jaap Huub en Lieke bij
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |