Moest het zelf ook even nakijken. ILS bedoel ik http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_systemquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar wat is ALS? Zal wel weer iets vreselijks beledigends zijn![]()
Heb nu een hele sterke borrel nodig, gadverdamme zeg..quote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Pavement het volgende:
beter een kale kudt dan zo'n bob ross
[ afbeelding ]
Maar gelijk heb je wel!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Pavement het volgende:
beter een kale kudt dan zo'n bob ross
[ afbeelding ]
yo pass de neut is doorquote:Op donderdag 22 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb nu een hele sterke borrel nodig, gadverdamme zeg..
Heb het gelezen, en ja, dat is heel iets andersquote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moest het zelf ook even nakijken. ILS bedoel ik http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Onderweg!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
yo pass de neut is door
lekker biertje neutje ! en morgen om 6 uur op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
Waar blijven de dames?
Ik wil ook wel een neutquote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
Waar blijven de dames?
Moet ook om die tijd op, pfff.....zal me niet meevallenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
yo pass de neut is door
lekker biertje neutje ! en morgen om 6 uur op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tuurlijk Muis, jij krijgt er ook 1...of twee, kan ook
Moet je een rel?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:00 schreef beroepslurker het volgende:
Zijn de gemoederen weer bedaard? Fijn! jammer
Veulen geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het stinkt hier, wie heeft hier zitten schijten.....
![]()
tanden poetsen vrindquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Hé Gert, had ik je al verteld dat ik jou een ongelovelijke eikel vind?quote:
Is daar een appart topic voor danquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
loserquote:
Bek houwe Noord hollands gedrochtquote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé Gert, had ik je al verteld dat ik jou een ongelovelijke eikel vind?
Wat wil je nou drolquote:
Pas een maand of driequote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
Heeej... een nieuw topic.![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.![]()
Kan het zijn dat er onlangs door iemand een "Talitha-avatar" is gemaakt waarop mijn avatar in een gleuf verdwijnt? Of bestond die al langer?Zag 'm vanavond pas.
![]()
Al je chipsquote:
Je mocht willen dat jij mijn bek had, turfsteker!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bek houwe Noord hollands gedrocht
Hequote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bek houwe Noord hollands gedrocht
zo lenig ben ik niet meerquote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mocht willen dat jij mijn bek had, turfsteker!
zelf ingezongen?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef Pavement het volgende:
@ hidihooo http://www.youtube.com/watch?v=aWHqSU-TXYE&feature=related
Ah, OK.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Fok gaat weer lekker, I'm outta here!
Je mag wel gewoon vertellen wat voor raars je gaat doen hoor.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Fok gaat weer lekker, I'm outta here!
Wat een lief drolletjequote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef Pavement het volgende:
@ hidihooo http://www.youtube.com/watch?v=aWHqSU-TXYE&feature=related
Bij mij ook!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:26 schreef Pavement het volgende:
fok doet t bij mij goed !
bijmijnuookweermaarnudoeikraar...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:26 schreef Pavement het volgende:
fok doet t bij mij goed !
Geef mij maar Sexual Healingquote:Op donderdag 22 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
lees voor
17:56 22 November 2007
Liever muziekje dan potje seks?
Een kwart van de Europeanen heeft liever een mooi muziekje dan een lekker potje seks. Dertigplussers gaan eerder voor seks, jongeren vaker voor muzikale ontspanning.
De digitale muziekdienst Music Choice onderzocht ook op welke muziek mensen het liefst samen in bed duiken. Sexual Healing van Marvin Gaye is de absolute nummer één. Justify my love van Madonna is de volgende favoriet.
Europeanen gaan voor vrolijke muziek bij begrafenissen, blijkt ook uit het onderzoek.'Always look on the bright side of life'van Monty Python staat bovenaan de playlist.
Afsteken en weg laten drijven.quote:
Die is de letter B van Beroepslurker in de pot aan het kleien.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:30 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Ian_Nick als je hem nodig hebt met enkele goed geplaatste sneren om de rel op een hoger plan te brengen?
Primaquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is de letter B van Beroepslurker in de pot aan het kleien.![]()
Gadverdamme, kan hij niet macrameeën?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
wtf sex is mkayquote:Op donderdag 22 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
lees voor
17:56 22 November 2007
Liever muziekje dan potje seks?
Een kwart van de Europeanen heeft liever een mooi muziekje dan een lekker potje seks. Dertigplussers gaan eerder voor seks, jongeren vaker voor muzikale ontspanning.
De digitale muziekdienst Music Choice onderzocht ook op welke muziek mensen het liefst samen in bed duiken. Sexual Healing van Marvin Gaye is de absolute nummer één. Justify my love van Madonna is de volgende favoriet.
Europeanen gaan voor vrolijke muziek bij begrafenissen, blijkt ook uit het onderzoek.'Always look on the bright side of life'van Monty Python staat bovenaan de playlist.
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Prima![]()
Alle lekkere vrouwen op mijn eiland![]()
Vreemde tijd voor jequote:
Lekker aan d'r kale koppie voelenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nu al? Zeker niet alleen, dat je zo vroeg gaat![]()
Dat gaat Pave dus doenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker aan d'r kale koppie voelen![]()
Dan snap je um nietquote:
Denk eerder aan Bob Ross z'n koppie.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker aan d'r kale koppie voelen![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk eerder aan Bob Ross z'n koppie.
Die kwast !!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk eerder aan Bob Ross z'n koppie.
Neequote:Op donderdag 22 november 2007 22:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, snap het niet, leg eens uit?
Kan, geef maar een plaats, datum en tijd.....quote:Op donderdag 22 november 2007 22:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geef mij maar Sexual Healing![]()
ze neemt je toch niet serieusquote:Op donderdag 22 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan, geef maar een plaats, datum en tijd.....![]()
Was die niet goed?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
FIPO!
In dit geval heel terecht.....quote:
Slaap lekker....ik hoef niet vroeg op...tenzij de telefoon gaat......quote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal, tot morgenmiddag, moet heel vroeg op, dus vandaar.
Ik begrijp sommige culturen maar slecht......quote:Op donderdag 22 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Fok! hoort traag.
Da's gewoon een stukje cultuur.
Ja kan je ff nadenken wat je post en evt... nog terugdraaienquote:Op donderdag 22 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Fok! hoort traag.
Dat is ook weer waar, en vandaag hebben ze weer eens laten zien hoe traag ze kunnen zijn, gisteren trouwens ook. Trusten Ianquote:Op donderdag 22 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Fok! hoort traag.
Hoe lang denk jij gemiddeld na en hoevaak draai het dan toch nog terug?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan je ff nadenken wat je post en evt... nog terugdraaien![]()
Wtf, alleen Ianquote:Op donderdag 22 november 2007 23:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, en vandaag hebben ze weer eens laten zien hoe traag ze kunnen zijn, gisteren trouwens ook. Trusten Ian![]()
Wil je niet wetenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe lang denk jij gemiddeld na en hoevaak draai het dan toch nog terug?
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dit geval heel terecht.....![]()
Maar het gaat weer bergafwaards met Fok's speed. Het lijkt mij dat ze er toch wel eens wat meer aan hadden kunnen doen dan, zo het lijkt een uurlijkse herindexering van de database, die op termijn geen oplossing blijkt te zijn.
Wat een kudtzin...
Trusten NMNS, slaap lekker liefjequote:Op donderdag 22 november 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wtf, alleen IanWat ben jij eenkennig zeg, terwijl ik je nog een goede nachtrust wens.....
![]()
Helaas wel.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Fok! hoort traag.
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Trusten NMNS, slaap lekker liefje
Iets voor het A-Team..quote:Op donderdag 22 november 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft een keer iets in V&A staan dus gaat gelijk ff spammen
[TK] Mammoet Skelter Black Bull
Mwah.. die passen er nog op ook... zelfs de kid met z'n 1.95 past er nog op....quote:
Zal Groen Links en Al Gore je niet in dank afnemen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. die passen er nog op ook... zelfs de kid met z'n 1.95 past er nog op....
Eigenlijk zou er gewoon een motortje op gebouwd moeten worden
Detailsquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nacht....
Wat vind je precies leuk? Dan kunnen we door blijven gaan in die richting....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Details![]()
Ik zit me echt kostelijk te vermaken met het teruglezen van de COSsen van vanavond.
GL zoals in Femke Halsema die een tijdje geleden nog in een Mercedes Station Diesel uit 1983 zonder roetfilter reed, en nu uiteindelijk toch maar een Prius bij heeft gekocht omdat die walmende Mercedes (van d'r man) wel erg slecht bij het imago van GL paste??quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal Groen Links en Al Gore je niet in dank afnemen...
Ik vind het ook allemaal gezeur,dat smeltend ijs. Kunnen die beren niet gewoon wat harder likken, doen wij toch ook met onze softijsjes...quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
GL zoals in Femke Halsema die een tijdje geleden nog in een Mercedes Station Diesel uit 1983 zonder roetfilter reed, en nu uiteindelijk toch maar een Prius bij heeft gekocht omdat die walmende Mercedes (van d'r man) wel erg slecht bij het imago van GL paste??
En Al Gore, wiens huis net zoveel energie per maand kost als een heel huizenblok in NL??
(en dan kan dat huis wel zo groot zijn als een huizenblok, maar het blijft asociaal als je het zo met het milieu voorhebt)
Amanda d'r haar er afquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat vind je precies leuk? Dan kunnen we door blijven gaan in die richting....![]()
Jullie zijn allemaal erger dan Brian en Huub bij elkaar...zonder mededogen, wraaklustig en gemeen....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Amanda d'r haar er af![]()
Iedereen blijft van mijn haar af trouwens
Ik geef het toe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie zijn allemaal erger dan Brian en Huub bij elkaar...zonder mededogen, wraaklustig en gemeen....
Ja, ik lig er ook niet wakker van.....er zijn trouwens sowieso niet veel dingen waar ik wakker van lig.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geef het toe.
Maar kom op zeg, hoe vaak is het al niet tegen d'r gezegd. Wie niet horen wil moet maar voelen![]()
Die trutten stellen zich gewoon enorm aan, ik heb net een filmpje zitten kijken van de kapsalon van vandaag waarin Nadia met tranen in haar ogen verdrietig zit te zijn over het feit dat haar pony te kort is, en het daarom zelfs niet goed vindt dat de puntjes van haar haar worden bijgeknipt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal erger dan Brian en Huub bij elkaar...zonder mededogen, wraaklustig en gemeen....
Slaapkopquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ik lig er ook niet wakker van.....er zijn trouwens sowieso niet veel dingen waar ik wakker van lig.....
Dag zakquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
y0 Bitchez.
't Is al ijdelheid......quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus het heeft niets met hard zijn te maken, het zijn gewoon een stel onbeschofte, ondankbare kutwijven.
Al dat drama om een paar haren
Ik zou je troosten, je zou door je tranen heen binnen vijf minuten weer een glimlach toveren.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Slaapkop![]()
Mare ik vind het wel vermakelijk allemaal, vooral de reactie van amanda.
Ik zou trouwens ook verschrikkelijk huilen als iemand me haar af zou knippen maar goed.
Schnitzelquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
y0 Bitchez.
Geef hem dan ook die kar cadeau, handig voor bergaf.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schnitzel![]()
![]()
Helaas, ik heb de lotto nog niet gewonnen, maar zodra de jackpot hier binnenrolt krijg jij je PS3![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef hem dan ook die kar cadeau, handig voor bergaf.....![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou je troosten, je zou door je tranen heen binnen vijf minuten weer een glimlach toveren.....![]()
Ach, hij gaat gewoon van de ene kudtpuber naar de andere, wie kan daar nu iets op tegen hebben.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie Ian al van de berg af crossen...
Maar dat moet ik dan met de kid regelen, het is immers zijn skelter, niet de mijne
Ach, ik vind het ook wel weer een beetje sneu voor d'r....Amanda is de foutste niet, alleen af en toe tenenkrommend dom en dwars......Maar soms ook wel weer verassend straight en nuchter.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Haar is belangrijk. Daarom is het ook zo leuk dat zei het niet meer heeft...
Ze is gewoon irritant... Maar dat zijn ze allemaal, ligt aan het programmaquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, ik vind het ook wel weer een beetje sneu voor d'r....Amanda is de foutste niet, alleen af en toe tenenkrommend dom en dwars......Maar soms ook wel weer verassend straight en nuchter.....
Ik vermoed dat hij daarmee NMNS op het oog heeft.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie de fuck is Huubhater?
Bleuh, ik heb ook nooit geluk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schnitzel![]()
![]()
Helaas, ik heb de lotto nog niet gewonnen, maar zodra de jackpot hier binnenrolt krijg jij je PS3![]()
Waarom heb jij die titel?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij daarmee NMNS op het oog heeft.....
Heb je die kleurplaat al ingekleurd?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze is gewoon irritant... Maar dat zijn ze allemaal, ligt aan het programma![]()
IWNquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een korte scan leert me dat Leandra, Ian, Veulen en Huubhater hier actief zijn. Hallo mensen, een kort bericht dat allengs langer wordt naarmate ik meer schrijf. Hoe gaat ie hier. (hoeren neuken)
sorry, zoveelste feestachtig samenzijn alhier. Is er nog iets waarover ik moet weten?
Dan moet je dat wat vaker in de COS vermelden.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom heb jij die titel?
Ik heb ook een teringhekel aan die arrogante spermavlek.
Me neefjequote:Op vrijdag 23 november 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je die kleurplaat al ingekleurd?
Het is een surprise party voor mij.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Zeg Schnitzel, waar en wanneer is dat feest wat nu al voor de 2de keer door NMNS genoemd wordt??
In z'n fantastische OP van de vorige SC ging het er ook al over....
En waarom heb ik nog geen uitnodiging per mail, PM en MSN ontvangen??![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een surprise party voor mij.
NMNS doet de organisatie enzo.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Oh, sorry, ging niet over mijn feestjes, ik ga deleten...
Ehm nee... ik had het niet tegen jou, of heb jij tegenwoordig ook al een "Schnitzel" tagje??quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Je zou meer dan welkom zijn geweest vanavond. Hoewel je er niet teveel van moet verwachten want:
- mijn gasten vermaken zich goed
- ik ben een extreem slecht gastheer
- nog meer zaken
Maar toch, je zou en zult en zieden welkom zijn hier
(ik spreek vloeiend Antwerps dus daag me niet uit)
Ehm, ik las dat NMNS niet welkom zou zijn op jouw feest?? Toch lief van hem dat hij het dan wel wil regelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een surprise party voor mij.
NMNS doet de organisatie enzo.
Waarom zou NMNS niet welkom zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ik las dat NMNS niet welkom zou zijn op jouw feest?? Toch lief van hem dat hij het dan wel wil regelen
Ik weet het ook niet, dat schrijft ie iedere keer zelfquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou NMNS niet welkom zijn?![]()
NMNS is vet tof![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou! Nou!
Nee, Veulen is niet meer jarig maar heeft er wel een pannenkoek en natte voeten aan overgehouden. Waar gebleken is dat Ede Staal ondanks zijn lijkstijfheid nog steeds leeft en gewaardeerd wordt en waar zeikende honden een TV weer tot leven roepen in een youtuber. Uit de doeken is gedaan hoe het moderator korps omgaat met hun geliefden en waar Ian iedereen in het subforum uitnodigde voor zijn feestje in december (behalve Lobasca, Disana, Gert, Pavement, NMNS en nog een paar). Het was een flauw, BDSM kwam ook al niet echt van de grond, de monden waren schijnbaar al gesnoerd....
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, hij gaat gewoon van de ene kudtpuber naar de andere, wie kan daar nu iets op tegen hebben.....
Lijkt mij wel aardig voor 8 december, dan schijnt ie een feestje te houden (waar ik dan weer niet mag komen)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat schrijft ie iedere keer zelf![]()
[..]
[..]
Ja ja ja... we worden allemaal niet uitgenodigd lees ik netquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es ffies inlezen, dan weet je waarom ik dat geschreven heb....
![]()
En deze komt er dan gelijk achteraan..... [SC # 474] Aids is 2008 !quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja... we worden allemaal niet uitgenodigd lees ik net![]()
Hoe zit dat Ian??![]()
Voel je je zielig en alleen gelaten in de SC ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
(praat rustig verder, ik ben hier niet)
Arme IWNquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
Voel je je zielig en alleen gelaten in de SC ?
Idd.. ook dat nog, hij wordt wel brutaal nou hij bijna 21 isquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En deze komt er dan gelijk achteraan..... [SC # 474] Aids is 2008 !
Vermoedelijk denktie dat ie Mozes is, daar boven op die berg......quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. ook dat nog, hij wordt wel brutaal nou hij bijna 21 is![]()
Ach.. zo lang hij maar niet megalomaan wordtquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk denktie dat ie Mozes is, daar boven op die berg......![]()
Niks. Maar er zijn al genoeg naaktfoto's. Check die van Manon Thomas anders, als de nood zo hoog is.quote:
Manon wiequote:Op vrijdag 23 november 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
Niks. Maar er zijn al genoeg naaktfoto's. Check die van Manon Thomas anders, als de nood zo hoog is.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Manon wie
Ik wil slechts foto's van mensen voor wie ik een warm plekje in mijn hart heb in D:\Pim\rukmateriaal![]()
Lekker voor je!quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:16 schreef APK het volgende:
En de eerste foto staat in D:\Pim\rukmateriaal![]()
![]()
Is goed!quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zekers.![]()
Volgende keer een animated gif?![]()
Geef jij geen cursussen meer?quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:25 schreef APK het volgende:
Die smiley siert je niet.
Ga eens een cursus smileygebruik bij Ian volgen zeg.![]()
Ik heb vandaag vrij maar ga denk ik toch maar werken.![]()
Lekker.quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:44 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-50fhqD3HtA
ff pauze met een muziekje, vers geperste sinaasappeltjes en een peuk!!!
Cursus: doenpo. Mogge: hoipo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 06:31 schreef Lobasca het volgende:
Of ik op cursus bij je kan Ian?
Mogge sexy Saantje!
En jij, heb je de hele nacht een spel zitten spelen? Welk spel? Ik heb AoE III op mijn systeem staan.quote:
Ja, lag er vroeg in...en er dus weer vroeg uit..quote:
quote:
Ik ben op zoek naar Flux, maar niet degene die je ook op de consoles kunt spelen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 06:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij, heb je de hele nacht een spel zitten spelen? Welk spel? Ik heb AoE III op mijn systeem staan.
Ik lag er ook vroeg in, maar ja, ben alweer een tijdje wakker. Maak je mijn huis ook even aan kant? Stofzuigen, ramen zemen, tegeltjes boven de koelkast poetsen. Dankjewelquote:Op vrijdag 23 november 2007 06:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, lag er vroeg in...en er dus weer vroeg uit..
Halve huis aan kant, dus dat weer mooi meegenomen..
Nieuwsgroepen, binariesquote:Op vrijdag 23 november 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar Flux, maar niet degene die je ook op de consolers kunt spelen...
Het is een denkspel, maar kan 'um nergens vinden.
Das toch een fluitje van een cent?quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lag er ook vroeg in, maar ja, ben alweer een tijdje wakker. Maak je mijn huis ook even aan kant? Stofzuigen, ramen zemen, tegeltjes boven de koelkast poetsen. Dankjewel![]()
Watvoor cursus wil je, schat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 06:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vroeg je net wat. Of heb je liever een PM?![]()
Oh, en de kattebak kan ook wel verschoondquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das toch een fluitje van een cent?Ik kom eraan, zet de koffie maar in de aanslag!
![]()
![]()
Bestanden. Bijvoorbeeld van spelletjesquote:
Deze video of groep kan beelden bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt zijn, zoals is bepaald door de gebruikers van YouTube.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Hydrogeny het volgende:
Nog maar eentje om wakker te blijven special voor Dennix
- edit -
En terecht, het lijkt mij een aanleiding voor een permanente ban....quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:44 schreef Gert het volgende:
Sorry voor het "paternalisme" hoor, maar linkjes naar bloederige, zeer gedetailleerde beelden van een (geslachts)operatie zijn zelfs voor de SC te bah.![]()
Oh, en goedemorgen natuurlijk.![]()
zwaaien Gert, Zwaaienquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:44 schreef Gert het volgende:
Sorry voor het "paternalisme" hoor, maar linkjes naar bloederige, zeer gedetailleerde beelden van een (geslachts)operatie zijn zelfs voor de SC te bah.![]()
Hij past op onsquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:44 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, en hoi natuurlijk.
't Is meer om een eventuele nieuwe hype de kop in te drukken. Je ziet het met `tube`; dat leek een gezellige, gewaardeerde vrijdagavond-traditie te gaan worden.quote:
Vrijdag was altijd al mijn muziek/meezing avondquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is meer om een eventuele nieuwe hype de kop in te drukken. Je ziet het met `tube`; dat leek een gezellige, gewaardeerde vrijdagavond-traditie te gaan worden.
Goedemiddag terug, kopje koffie dan maar?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vrijdag was altijd al mijn muziek/meezing avond![]()
Goede middag trouwens![]()
Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Goedemiddag terug, kopje koffie dan maar?![]()
Lol, moest even me filter uitzetten. Maar ik zie dat je nu al een reputatie hebt bij googlequote:
Hoi schoonheidquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:00 schreef Lobasca het volgende:
Midday!
mijn google ads: tobi nooit meer strijken, magicsolve schoonmaakmiddel, weska schoonmaakartikelen en GoGo Paaldansersquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn google ads: tobi nooit meer strijken, magicsolve schoonmaakmiddel, weska schoonmaakartikelen en GoGo Paaldansers![]()
Da's pas gerichte marketing...![]()
Wehehequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn google ads: tobi nooit meer strijken, magicsolve schoonmaakmiddel, weska schoonmaakartikelen en GoGo Paaldansers![]()
Da's pas gerichte marketing...![]()
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke keuze dan, wel jammer dat er morgen de hele dag geen FOK is...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit met een dilemma, ga ik naar me ex met als gevolg dat ik me de hele week kut voel of blijf ik gezellig hier?![]()
Als ik zeg naar je ex gaan, doe je dan gewoon het tegenovergestelde?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit met een dilemma, ga ik naar me ex met als gevolg dat ik me de hele week kut voel of blijf ik gezellig hier?![]()
Echt toffe menschen hebben een plek waar ze heen kunnen tijdens een Fok! downtimequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke keuze dan, wel jammer dat er morgen de hele dag geen FOK is...![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke keuze dan, wel jammer dat er morgen de hele dag geen FOK is...![]()
Ik weet het niet, maar ik kan niet te laat weggaan. Pokke endquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zeg naar je ex gaan, doe je dan gewoon het tegenovergestelde?
Daarom wordt het vanavond hier zo'n enorm feest.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja die zijn er immers plénty, op z'n eiland.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
HiDi, ga gewoon zuipen met een lekker wijf ofzo.
Eerlijk gezegt doe ik dat lieverquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
HiDi, ga gewoon zuipen met een lekker wijf ofzo.
Godverdefuck, ik moet weer iets teruglezen zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die zijn er immers plénty, op z'n eiland.
Zullen wij gaan zuipen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik dan nu nog op tijd om een leven te vinden?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt toffe menschen hebben een plek waar ze heen kunnen tijdens een Fok! downtime![]()
Lolquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die zijn er immers plénty, op z'n eiland.
Tja, ligt er een beetje aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
Bellen is fucking 2010 schat, daar zijn we nog heul niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb iedereen gebeld, maar ze willen me niet meer, heb ze verwaarloosd zeggen ze
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ligt er een beetje aan.
Als je daar tweeduizend euri op kunt halen, dan is een week kut voelen niet zo'n probleem.
Als het enkel is om te práten, dan zou ik zeggen "Pleurt eens een eind op en zoek een andere klaagmuur".
Als het is om de sex......, dan kun je ook gewoon naar Lobasca....
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
Dus ik moet inslaan voor vanavond?
Pimp motherfucker.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je daar tweeduizend euri op kunt halen, dan is een week kut voelen niet zo'n probleem.
Als het enkel is om te práten, dan zou ik zeggen "Pleurt eens een eind op en zoek een andere klaagmuur".
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
En jij gaat vanavond weer voor de vrolijke noot zorgen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk dat ik ook maar gaquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
Ga ik morgen wel naar mijn ex..
En dat zeg je nu pas?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de ouzo al koud staan.![]()
staat ie altijd, maar goed het klinkt wel enorm "voorbereid" zo.![]()
Ja! Lekker!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
Mijn ex en ik hebben lol samen, weet niet of dat bij jullie ook het geval is?quote:
Dus over ruim 2 jaar nóg maar eens proberen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bellen is fucking 2010 schat, daar zijn we nog heul niet.
Kan jij niet voor een leuke avond zorgen, in deze kwestie, met je goddelijke macht?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij gaat vanavond weer voor de vrolijke noot zorgen?![]()
Ai... da's zeker weer 20 kilometer fietsen voor jou hè, om een fleje booz te scoren.quote:
Dan duik je toch ffies lekker in een leuk medisch dossier?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb iedereen gebeld, maar ze willen me niet meer, heb ze verwaarloosd zeggen ze
![]()
Niet echt neequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hebben lol samen, weet niet of dat bij jullie ook het geval is?![]()
Deal, blijf lekker meefeesten met julliequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan blijf jij ook langer op, begrepen?![]()
staat je perensap al koud?quote:
Ah, je bent er zo eentje die willens en weten een slechte week op gaat halen, een beetje blijft hangen bij een ex die al je ruimte inneemt die je zou kunnen gebruiken om een andere dubbel D te scoren.....quote:
Ja fijn, heb ik de hele week nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan duik je toch ffies lekker in een leuk medisch dossier?
Krijg visite....net een dag te vroeg....quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij gaat vanavond weer voor de vrolijke noot zorgen?![]()
Die perensap is ook lekker lobbig....klinkt helemaal ehh opwindend...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
staat je perensap al koud?
Oe, wat klinkt dat erotisch.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Deal, blijf lekker meefeesten met jullie![]()
Volgens mij heeft HiDeHo net het startsein al gegeven, shit, moet nog jenever halen, zo terugquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:49 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat beginnen we?
Ohne Ende !quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, gaan we aan de zuip?
Uhm... ik moet en wil nog van álles doen, maar als het feest nú al begint dan tref ik jullie over een paar uur wel kachel aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft HiDeHo net het startsein al gegeven, shit, moet nog jenever halen, zo terug![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft HiDeHo net het startsein al gegeven, shit, moet nog jenever halen, zo terug![]()
En een kaars...voor het geval NMNS weer spontaan het licht uit doet gaan...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet ik even meer peuken bestellen.
Goed idee, als de drank écht inkickt even een klein napje takenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En een kaars...voor het geval NMNS weer spontaan het licht uit doet gaan...
Ik zet mijn bed beneden, want de trap kom ik niet meer op...![]()
Ik heb iets negatiefs over Huub gepost in de COS.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik doe niet mee......ga wel zitten kijken...
Jeetje, jij hebt geen hartversterker nodig als je ex langskomt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik doe niet mee......ga wel zitten kijken...
Bestellen? Komen ze je die bezorgen op je berg? Over decadent gesprokenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet ik even meer peuken bestellen.
O, skattie, wij gaan echt een keer samen aan de borrel!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Goed idee, als de drank écht inkickt even een klein napje taken![]()
100%quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb iets negatiefs over Huub gepost in de COS.
Kijken of die randdebielen er nog op reageren.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC#477] Heute Abend: Zuipen Met Gert.
Zéker weten! Amsterdam een keer?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, skattie, wij gaan echt een keer samen aan de borrel!!![]()
Leveranten enzeaux.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bestellen? Komen ze je die bezorgen op je berg? Over decadent gesproken![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zéker weten! Amsterdam een keer?![]()
Voor een ex collega?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt geen hartversterker nodig als je ex langskomt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |