Moest het zelf ook even nakijken. ILS bedoel ik http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_systemquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar wat is ALS? Zal wel weer iets vreselijks beledigends zijn![]()
Heb nu een hele sterke borrel nodig, gadverdamme zeg..quote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Pavement het volgende:
beter een kale kudt dan zo'n bob ross
[ afbeelding ]
Maar gelijk heb je wel!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Pavement het volgende:
beter een kale kudt dan zo'n bob ross
[ afbeelding ]
yo pass de neut is doorquote:Op donderdag 22 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb nu een hele sterke borrel nodig, gadverdamme zeg..
Heb het gelezen, en ja, dat is heel iets andersquote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moest het zelf ook even nakijken. ILS bedoel ik http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Onderweg!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
yo pass de neut is door
lekker biertje neutje ! en morgen om 6 uur op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
Waar blijven de dames?
Ik wil ook wel een neutquote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
Waar blijven de dames?
Moet ook om die tijd op, pfff.....zal me niet meevallenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
yo pass de neut is door
lekker biertje neutje ! en morgen om 6 uur op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tuurlijk Muis, jij krijgt er ook 1...of twee, kan ook
Moet je een rel?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:00 schreef beroepslurker het volgende:
Zijn de gemoederen weer bedaard? Fijn! jammer
Veulen geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het stinkt hier, wie heeft hier zitten schijten.....
![]()
tanden poetsen vrindquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Hé Gert, had ik je al verteld dat ik jou een ongelovelijke eikel vind?quote:
Is daar een appart topic voor danquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
loserquote:
Bek houwe Noord hollands gedrochtquote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé Gert, had ik je al verteld dat ik jou een ongelovelijke eikel vind?
Wat wil je nou drolquote:
Pas een maand of driequote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
Heeej... een nieuw topic.![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.![]()
Kan het zijn dat er onlangs door iemand een "Talitha-avatar" is gemaakt waarop mijn avatar in een gleuf verdwijnt? Of bestond die al langer?Zag 'm vanavond pas.
![]()
Al je chipsquote:
Je mocht willen dat jij mijn bek had, turfsteker!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bek houwe Noord hollands gedrocht
Hequote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bek houwe Noord hollands gedrocht
zo lenig ben ik niet meerquote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mocht willen dat jij mijn bek had, turfsteker!
zelf ingezongen?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef Pavement het volgende:
@ hidihooo http://www.youtube.com/watch?v=aWHqSU-TXYE&feature=related
Ah, OK.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Fok gaat weer lekker, I'm outta here!
Je mag wel gewoon vertellen wat voor raars je gaat doen hoor.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Fok gaat weer lekker, I'm outta here!
Wat een lief drolletjequote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef Pavement het volgende:
@ hidihooo http://www.youtube.com/watch?v=aWHqSU-TXYE&feature=related
Bij mij ook!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:26 schreef Pavement het volgende:
fok doet t bij mij goed !
bijmijnuookweermaarnudoeikraar...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:26 schreef Pavement het volgende:
fok doet t bij mij goed !
Geef mij maar Sexual Healingquote:Op donderdag 22 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
lees voor
17:56 22 November 2007
Liever muziekje dan potje seks?
Een kwart van de Europeanen heeft liever een mooi muziekje dan een lekker potje seks. Dertigplussers gaan eerder voor seks, jongeren vaker voor muzikale ontspanning.
De digitale muziekdienst Music Choice onderzocht ook op welke muziek mensen het liefst samen in bed duiken. Sexual Healing van Marvin Gaye is de absolute nummer één. Justify my love van Madonna is de volgende favoriet.
Europeanen gaan voor vrolijke muziek bij begrafenissen, blijkt ook uit het onderzoek.'Always look on the bright side of life'van Monty Python staat bovenaan de playlist.
Afsteken en weg laten drijven.quote:
Die is de letter B van Beroepslurker in de pot aan het kleien.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:30 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Ian_Nick als je hem nodig hebt met enkele goed geplaatste sneren om de rel op een hoger plan te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |