abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71016554
Zijn er eigenlijk nog mensen die gaan kijken komend weekend? Ik heb kaarten voor de zaterdag en de zondag, ga met een man of vier!
pi_71018383
Jammer dat ze Assen of Zandvoort niet aandoen. Zo verwend is de Nederlandse autosportliefhebber niet. Best een puike auto, of de serie echt een succes gaat worden betwijfel ik wel.
  donderdag 16 juli 2009 @ 07:39:57 #103
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_71023512
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:08 schreef kriele het volgende:
Jammer dat ze Assen of Zandvoort niet aandoen. Zo verwend is de Nederlandse autosportliefhebber niet. Best een puike auto, of de serie echt een succes gaat worden betwijfel ik wel.
Zeker jammer, maar Zolder is ook maar een uurtje over de grens.

Potentie heeft de serie wel
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74526450
Vandaag eindelijk weer eens Nederlands succes in de Superleague Formula. Buurman en Ho-Pin Tung wonnen beiden!

Volgend jaar trouwens een race in Nederland? http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=19438
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 november 2009 @ 22:49:58 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74526606
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Jappioooo het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens Nederlands succes in de Superleague Formula. Buurman en Ho-Pin Tung wonnen beiden!

Volgend jaar trouwens een race in Nederland? http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=19438
Ze zetten er op in ja.

Mocht de A1GP echt failliet gaan, dan zou het best eens kunnen dat de SF deze plaats overneemt, maar dit is natuurlijk speculeren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76726739
SuperLeague naar Assen!
quote:
Het kan snel gaan in de racerij, maar LDP en de Superleague hebben sinds enkele minuten geleden officieel een deal. De contracten zijn gesloten en over en weer goed gekeurd. Op 15/16 mei rijdt de Superleague Formula haar race op het TT-circuit van Assen, die aanvankelijk toebedeeld was voor de A1GP Powered by Ferrari. Het seizoen begint op 3/4 april op het circuit van Silverstone. Assen is de tweede race op de kalender van de voetbal gerelateerde raceserie.
@PSM: Je mag vaker speculeren
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:28:56 #107
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_76753348
Hmm als het niet al te duur is, ga ik er heen.
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')