Ja het heeft wel iets 'gezelligs' vind ik. Moest na de eerste bevalling ook echt even wennen dat dat weg was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef livelink het volgende:
dat getrappel in je buik, dat is het enige wat ik soms mis van de zwangerschappen, maar ik kan me voorstellen dat jullie er nu even iets anders over denken
Het gaat wel. Ik vloei nog steeds licht, bijna geen buikpijn meer. Ik probeer te accepteren dat het waarschijnlijk niet goed is en probeer me in te stellen op wat nog kan komen (bloedingen, of juist niet en dan een echo en eventueel een curettage om het schoon te maken).quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Wennie het volgende:
Sombie, hoe is het nu met je?
Ik ken het wel hoor. Ik vind het heerlijk om te voelen dat ze het naar haar zin heeft. Maar soms doet ze het echt zo hard dan staan echt de tranen in mn ogen hoor. Dr zijn een paar plekjes die echt heel pijn beginnen te doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Dat getrappel op zich is ook heel gezellig...Maar de pijn echt niet... Tranen in mn ogen soms... Het gevoel van binnen gewoon beurs getrapt te zijn... Heb geloof ik geluk dt ie mn ribben nog niet gevonden heeft!!
En fietsen.... Daar begin ik maar niet over!
Oeh, wat een luxe faja!! Hoe voel je je vandaag??quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen dames, ik ben net pas wakker. Ik mocht lekker uitslapen vanmorgen.
Maar jij bent ook nog helemaal niet aan de beurtquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goed hoor, ik denk niet dat mijn zoon vandaag buiten wilt komen spelen. Geen krampjes, geen slijm zoals bij Lewis. Ik zal gewoon geduld moeten hebben.
hosu hosu !!!quote:
Als je de oplossing hebt pm me dan evenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
hosu hosu !!!
maar dr onder is de lijst wel mega heel erg lang!!!
maneki wat lekker dat je buik nu wat meer rust heeft!
BE waarvan word je dan om de 2 uur wakker? nu slaap k zelf ook steeds minder makkelijk.. maar als ik slaap wordt k 1 keer per nacht wakker (en daar ben ik idd erg blij mee)
net even op de bank bij geslapen. mn bekken of heup.. k weet eik niet pcies waar de pijn zit, gaat steeds wat lastiger doen als k lig. en ook niet fijn als k moet op staan vanuit zitten dat k eik amper recht kan komen! voel me dan net n oud wijf![]()
k zou willen dat de kleine er al is... maar dan zonder bevallen.. zou dat niet kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |