abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:10:15 #26
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54795676
S_oepstengel en vriend, van harte met de geboorte van jullie meisje Yana! Ze is er! Hoera!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54795679
heerlijk gevoel is dat idd! en dan is volgende week de badkamer ook af, dus kan t feest dan beginnen
pi_54796050
Lewis ben je al bevallen?
Ohh die hechtingen eruit..kan me de opluchting van dat gevoel nog levendig voor de geest halen ^_^

Ik ga hier per nacht slechter slapen Saartje ligt nog steeds heads up dus veel getrappel in m`n blaas en richting de uitgang Nou ja, straks op de bank maar weer bijtukken
Harde buiken zijn zo goed als over nu, in vergelijking met hoe het was dan. Waarschijnlijk was het een combinatie van een groeispurt en een gevoelige baarmoeder
Saartje
pi_54796176
Pfff.... Ik had nooit gedacht dat ik zo moe zou kunnen worden van al dat getrappel!! Beeb lijkt geen seconde stil te willen liggen en trapt, of "wrijft met billetjes, of bolletje alle kanten op....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54796473
S_oepstengel en natuurlijk S_oepvriend, van harte geleficiteerd met de geboorte van jullie meisje Yana!!!

En Lewis, dank je wel!
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:13:44 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54796669
Maneki en Vamperotica, allebei helemaal moegetrappeld
dat getrappel in je buik, dat is het enige wat ik soms mis van de zwangerschappen, maar ik kan me voorstellen dat jullie er nu even iets anders over denken

Weet jij eigenlijk al of het een meisje of jongetje wordt, Maneki? Of wil je dat niet weten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54796717
Ik wil het nog niet weten livelink
Saartje
pi_54796808
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef livelink het volgende:
dat getrappel in je buik, dat is het enige wat ik soms mis van de zwangerschappen, maar ik kan me voorstellen dat jullie er nu even iets anders over denken
Ja het heeft wel iets 'gezelligs' vind ik. Moest na de eerste bevalling ook echt even wennen dat dat weg was.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54797009
Mijn collega miste dat ook toen ze was bevallen, dat getrappel in haar buik. Kan ik me goed voorstellen hoor!
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Wennie het volgende:
Sombie, hoe is het nu met je?
Het gaat wel. Ik vloei nog steeds licht, bijna geen buikpijn meer. Ik probeer te accepteren dat het waarschijnlijk niet goed is en probeer me in te stellen op wat nog kan komen (bloedingen, of juist niet en dan een echo en eventueel een curettage om het schoon te maken).
Ik ben wel erg blij dat ik thuis ben gebleven maar voel me onrustig. Verder doe ik alleen maar dingen die ik leuk vind, waar ik me prettig door ga voelen.
Lief dat je aan me denkt.

Lewis, hoe is het met je?
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:33:46 #35
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54797045
och men wat een nacht. Kind is nu al 2 a 3 wk aan het kwakkelen en vannacht dus weer oorpijn.
De ochtend begon met een kotsende kat over mijn twee stoffen banken en daarna over het witte hoogpolige tapijt. O en dat op de vroege morgen maakt me niet echt vrolijker.

Daarna maar naar de dok geweest en een beginnende keel en dubbele oorontsteking niet erg genoeg voor een kuur dus goed sprayen en paracetamol bij pijn.
Voor een schimmeltje zalf gekregen, en een potje om urine op te vangen. Pff dat word allemaal fijn dus.

En alles moest op de fiets eerst naar de dok met mijn richtingsgevoel ging het iets mis bij een kortere weg zoeken en kwam heel ergens anders uit. Daarna omfietsen omdat alles was afgezet omdat een scooter en auto gebotst waren, daarna naar de apotheek en drogist en toen naar huis fietsen. Men kind is ingedaald en niet zo zuinig ook. Mijn schaambeen is nu beurs en zoooo pijnlijk. Maar het fietsen vond de beeb wel fijn heerlijk in slaap gewiegd nu is ze op en top wakker en bewegelijk (in zoverre dat nog mogelijk is)

Gister avond bed op klossen. Jemig ik was vergeten hoe hoog dat was maar met uitstappen een stuk makkelijker gewoon uit bed laten glijden en dan sta ik. Heerlijk.

Zo genoeg geklaagd nu ga ik ff lekker zitten, Wat eten en drinken.
pi_54797168
Wat wordt dat lijstje kort boven me
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:40:58 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54797215
Hier ook een kindje wat inmiddels goed laag ligt.
Merk het wel in mijn schaambeen, maar verder eigenlijk niet zo. Ik word nog steeds om de 2 uur wakker maar dat is een kwestie van even plassen en weer doorslapen. Ik voel me daar echt wel gezegend mee hoor.

Ik heb zo'n idee dat de baby nu aardig klem komt te liggen, want echt heel veel beweging voel ik niet meer. Genoeg om te weten dat hij er is en dat het goed gaat, maar verder niet.

Gisteren nog wel gelachen, was wat aan het geinen met stinkie en op een gegeven moment wilde ik me zogenaamd verbolgen omdraaien in bed, zo van 'hoe durf je'. Maar ja... dat is niet zo heel indrukwekkend als dat even duurt en gepaard gaat met veel gehijg en gesteun. Hij kwam echt niet meer bij.
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:41:58 #38
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54797240
Sombie, ik hou mijn fingersnog gekruist voor je!
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:44:01 #39
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54797286
Gefeliciteerd met Yana
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54797322
Nou... ik ben 2 dagen op cursus geweest en ik heb heel veel moeten lezen. En ik heb vast niet alles onthouden...

Sombie, Wat vreselijk nieuws zeg! Ik hoop dat het gewoon vals alarm is en dat de echo strkas toch nog een mooie rijstkorrel laat zien.

Bright... Ik vind het zo gaaf om jou hier in dit topic terug te zien. Jullie hebben er zolang op moeten wachten en eindelijk is het dan zover. Succes in deze spannende tijd!

Soepstengel, gefeliciteerd met de kleine meid. Wat een leuke naam hebben jullie! ik hoop dat je snel naar huis mag en dat je je snel beter voelt.

Lewis, Ga eens ananas eten en touwtje springen!

Als ik iemand vergeten ben -> sorry..

Ik ben 2 dagen op cusus geweest. Vreselijk lang moeten zitten... en ik was ook echt bekaf 's avonds. De laatste 2 avonden ben ik om 8.15 naar bed gegaan. Ik moest er ook echt heel vroeg uit (6 uur) en dat ben ik helemaal niet gewent... Bah. De cursus was wel weer leuk, dus het was niet helemaal voor niets.
Vanmorgen moest ik weer naar de vk.. Ik had nu weer een andere, maar deze vond ik een stuk plezieriger dan de vorige 2. Ze was ook al wat ouder en wist gewoon alles goed uit te leggen. En ze was ook superlief. (Word ik toch nog een beetje positief over de verloskundige) Ik groei heel goed mee, en dat is feest voor de kleine. Ze heeft echt lekker de ruimte en schopt en draait heel erg. Ik ben nu 10 kilo aangekomen.... Ik weeg nu (met schoenen en kleding) 76 kilo. Ik vond het toch wel meevallen... Verder heb ik bloedarmoede en moet ik ijzertabletten gaan slikken. Over 2 weken moet ik weer terug.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54797370
Dat getrappel op zich is ook heel gezellig...Maar de pijn echt niet... Tranen in mn ogen soms... Het gevoel van binnen gewoon beurs getrapt te zijn... Heb geloof ik geluk dt ie mn ribben nog niet gevonden heeft!!
En fietsen.... Daar begin ik maar niet over!
pi_54797383
Sombie.... Ik hoop echt dat alles toch goed aan het gaan is!
pi_54797519
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Dat getrappel op zich is ook heel gezellig...Maar de pijn echt niet... Tranen in mn ogen soms... Het gevoel van binnen gewoon beurs getrapt te zijn... Heb geloof ik geluk dt ie mn ribben nog niet gevonden heeft!!
En fietsen.... Daar begin ik maar niet over!
Ik ken het wel hoor. Ik vind het heerlijk om te voelen dat ze het naar haar zin heeft. Maar soms doet ze het echt zo hard dan staan echt de tranen in mn ogen hoor. Dr zijn een paar plekjes die echt heel pijn beginnen te doen.
pi_54797964
Ik heb gelukkig nog niet dat het getrap echt pijn doet (afkloppen!)
pi_54798067
Goedemorgen dames, ik ben net pas wakker. Ik mocht lekker uitslapen vanmorgen.
pi_54798132
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen dames, ik ben net pas wakker. Ik mocht lekker uitslapen vanmorgen.
Oeh, wat een luxe faja!! Hoe voel je je vandaag??
pi_54798297
Goed hoor, ik denk niet dat mijn zoon vandaag buiten wilt komen spelen. Geen krampjes, geen slijm zoals bij Lewis. Ik zal gewoon geduld moeten hebben.
pi_54798392
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goed hoor, ik denk niet dat mijn zoon vandaag buiten wilt komen spelen. Geen krampjes, geen slijm zoals bij Lewis. Ik zal gewoon geduld moeten hebben.
Maar jij bent ook nog helemaal niet aan de beurt Netjes op je beurt wachten...
pi_54798663
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:39 schreef Pruk het volgende:
Wat wordt dat lijstje kort boven me
hosu hosu !!!
maar dr onder is de lijst wel mega heel erg lang!!!

maneki wat lekker dat je buik nu wat meer rust heeft!

BE waarvan word je dan om de 2 uur wakker? nu slaap k zelf ook steeds minder makkelijk.. maar als ik slaap wordt k 1 keer per nacht wakker (en daar ben ik idd erg blij mee )

net even op de bank bij geslapen. mn bekken of heup.. k weet eik niet pcies waar de pijn zit, gaat steeds wat lastiger doen als k lig. en ook niet fijn als k moet op staan vanuit zitten dat k eik amper recht kan komen! voel me dan net n oud wijf
k zou willen dat de kleine er al is... maar dan zonder bevallen.. zou dat niet kunnen?
pi_54798723
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef _lotje_ het volgende:

[..]

hosu hosu !!!
maar dr onder is de lijst wel mega heel erg lang!!!

maneki wat lekker dat je buik nu wat meer rust heeft!

BE waarvan word je dan om de 2 uur wakker? nu slaap k zelf ook steeds minder makkelijk.. maar als ik slaap wordt k 1 keer per nacht wakker (en daar ben ik idd erg blij mee )

net even op de bank bij geslapen. mn bekken of heup.. k weet eik niet pcies waar de pijn zit, gaat steeds wat lastiger doen als k lig. en ook niet fijn als k moet op staan vanuit zitten dat k eik amper recht kan komen! voel me dan net n oud wijf
k zou willen dat de kleine er al is... maar dan zonder bevallen.. zou dat niet kunnen?
Als je de oplossing hebt pm me dan even

Oh, en doen jullie allemaal een zwangerschapscursus?? (zwangeren van 26w+) Ik dus niet, en de vk vond dat niet zo leuk om te horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')