Jaaaa!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
La la la la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la
[ afbeelding ]
quote:
tipje... maak het ranzigerquote:Op donderdag 22 november 2007 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Ik ga nog ff tv kijken met meneer Ingetje en dan lekker op m'n ranzige kussen en wrs. nog ranzigere dekbed liggen. Of nou ja, onder het dekbed en op het kussen![]()
Marietje![]()
Oh Nok,.... Wat schetig en pijnlijk tegelijk zeg! Ik zie het voor me (denk ik..)quote:Op donderdag 22 november 2007 23:23 schreef nokwanda het volgende:
I ga in mijn bed grinniken met een zooi poezen. Mudhle, Kay en Bijoux zitten me al even verveeld aan te kijken.
Gister kroop trouwens Karel ineens bij me onder de deken en voor ik het wist hing ie trommelend en wel aan mijn tepel.
Hij hield en ook niet mee op als ik hem wegduwde. heb hem echt onder de dekens uit moeten plukken en ergens anders neer moeten zetten. Gekke kat. Doet pijn ook nog.
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:22 schreef Marietje_34 het volgende:
* Marietje vraagt zich nu wel af hoe ranzig haar kussens eigenlijk zijn![]()
zit natuurlijk ook barstensvol mijten en mijtenpoepjes ? (ze zijn 3 jaar oud)
![]()
Was het ook wel. Het is ook echt zo'n enorme oranje kattebaby. Maar dan echt groot. Niks nada kitten meer.Veel groter dan zijn mamma Purrr.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh Nok,.... Wat schetig en pijnlijk tegelijk zeg! Ik zie het voor me (denk ik..)![]()
*heeft kussens ook nog nooit geluchtquote:Op donderdag 22 november 2007 23:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jakkes!!! Flink luchten helpt ook tegen mijten... toch?
*vertwijfeld eigen kussens bekijkend...*
Ach... ik zie het zo... je slaapt nooit alleen. Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 22 november 2007 23:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jakkes!!! Flink luchten helpt ook tegen mijten... toch?
*vertwijfeld eigen kussens bekijkend...*
enjoy!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was het ook wel. Het is ook echt zo'n enorme oranje kattebaby. Maar dan echt groot. Niks nada kitten meer.Veel groter dan zijn mamma Purrr.
En kan die pic alleen heeeeel vroeg zien. Ik ga morgen een dagje Amsterdam doen met mijn moeder.
de mijt :quote:Op donderdag 22 november 2007 23:24 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes!
Oh en Marietje... mijtenpoepjes!![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik wist niet wat ik teweeg zou brengen met de vraag of kussens ook in de droger mogen!
Vraag me af hoe ik dat met mijn vorige kussens heb gedaan...
Ah... ik weet het al. Die heb ik nooit gewassen![]()
verdring het gewoonquote:Op donderdag 22 november 2007 23:42 schreef Morretje het volgende:
Aaaaarrrrggghh...
En ik moest al steeds denken aan die foto van Qwea..![]()
Dat kan ik wel... ben een echte struisvogel soms...quote:Op donderdag 22 november 2007 23:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
verdring het gewoon![]()
Ik ga ook slapen, moet er te vroeg uit morgen..
dus welterusten dames![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |