anders bel je ze morgen toch evenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:37 schreef Morretje het volgende:
hm hm.. Ik wil ze eigenlijk liever niet alleen uitkiezen, maar het leek me zo leuk meneer Morretje mee te nemen op zijn verjaardag naar het asiel om met 2 poezels thuis te keren.. Nog ff over na denken..
quote:Wij houden van dieren en vanuit dat oogpunt proberen wij voor ieder dier een passend tehuis te vinden. Het professionele personeel kent de karakters van alle dieren. Door middel van een persoonlijk intakegesprek met iedere potentiële nieuwe eigenaar is het mogelijk een zo geschikt mogelijk adres voor ieder dier te vinden.
boefjequote:Op donderdag 22 november 2007 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb trouwens net een uur en een kwartier met zusje aan de phone gehangen, dus ik moet nog ff leren zo![]()
Een goed asiel laat je die beesten niet zomaar meenemen. Dan weten ze namelijk niet of ze wel een fatsoenlijk huis krijgen!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:37 schreef Morretje het volgende:
hm hm.. Ik wil ze eigenlijk liever niet alleen uitkiezen, maar het leek me zo leuk meneer Morretje mee te nemen op zijn verjaardag naar het asiel om met 2 poezels thuis te keren.. Nog ff over na denken..
Ik schenk me zo nog ff een wijntje in, meneer Morretje is er niet. Vergadering..quote:Op donderdag 22 november 2007 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
boefje
ik ga zometeen lekker slapen
Wat was je daarvoor dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP!
Morretje! Wat goed! Ik zou gewoon es kijken in het asiel of er niet een duo is wat ze graag samen willen herplaatsen.
Na Baloe ben ik helemaal pro-asiel geworden...en dat allemaal door de befaamde asielactie!
Oeh, grijze! Mooi..! Binnenkatten wil ik idd, zie veels te veel buitenkatten hier, terwijl op 100m afstand een drukke weg looptquote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Moooorrrreeeetjuuuuh!
Doe es kijken naar Meeko en Elmo op de site van asiel Zwollywood![]()
![]()
![]()
Ik had niet verwacht dat we ooit weer een kat er bij zouden nemen. Totdat Mickey heel plotseling overleedquote:
Schenk de hele fles wijn es in en stuur een mailquote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh, grijze! Mooi..! Binnenkatten wil ik idd, zie veels te veel buitenkatten hier, terwijl op 100m afstand een drukke weg loopt![]()
Edit: grijs EN rood! Nog![]()
Ik bedoelde meer: als je daar pas pro-asiel van bent geworden, wat was je daarvoor dan? Anti-asiel? Ongevoelig-voor-asiel? Niet-over-asiel-nagedacht-ookal-heb-ik-zelf-nu-geen-dieren-nodig?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat we ooit weer een kat er bij zouden nemen. Totdat Mickey heel plotseling overleed![]()
En toen heb ik een hele tijd graag een Britse Korthaar er bij willen hebben, maar dat was wel heel veel centjes. Toen eigenlijk een jaar lang niet aan een andere kat gedacht, totdat ik es asielsites ging kijken.
En een paar maanden later hadden we een heuse asielpoes erbij...Baloetje aka Oetje![]()
Nee, Morretje gaat volgende week langs! Kan ik gelijk ff kieke.. En evt een kijkafspraak maken met meneer Morretje.. Misschien verstandig om de poezels na het verjaardagsweekend op te halen..? Ik denk er nog steeds over naquote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schenk de hele fles wijn es in en stuur een mail![]()
Bedenk wel, dat als je er eenmal geweest bent, je minstens 2 nachten slecht slaapt van sommige ellendige verhalen. En je haalt dan sowieso een poezz op, of meneer Morretje nou wil of niet!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, Morretje gaat volgende week langs! Kan ik gelijk ff kieke.. En evt een kijkafspraak maken met meneer Morretje.. Misschien verstandig om de poezels na het verjaardagsweekend op te halen..? Ik denk er nog steeds over na![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:19 schreef MissBliss het volgende:
Nou, bij de asiels Rotterdam en Spijkenisse deden ze juist niet aan reserveren en moet je dus gelijk beslissen of je een kat wilt.
Baloe was ¤105, maar Ziggy van MB was een stuk goedkoper, omdat ze al 16 was/is.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:28 schreef Morretje het volgende:
Ha, over prijzen gesproken, waar kan ik gemiddeld op rekenen voor 2 katten? Of maakt het nog uit of je volwassen katten of kittens hebt? ¤150 ofzo?
Jeetje, ik had daar ook heen moeten gaan!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy was ¤50, net zoals alle volwassen poezen en kittens waren ¤90 geloof ik.
quote:
ik moet gelijk denken aan mijn Bepje. Deze zomer bleek ze een baarmoederontsteking te hebben, was in het weekend dus door alle dubbele tarieven kostte dat geintje me 600 euroquote:Op donderdag 22 november 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
....
Nee...Baloetje is niet in centjes uit te drukken.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan mijn Bepje. Deze zomer bleek ze een baarmoederontsteking te hebben, was in het weekend dus door alle dubbele tarieven kostte dat geintje me 600 euro![]()
Een hoop mensen verklaarde me voor gek dat ik zoveel geld uitgaf voor een kat. Maar ze is nog maar 7 jaar, en nu weer helemaal haar oude lieve zelfje![]()
En nog regelmatig, als ze weer lekker bij me kruipt, of me een kopje komt geven, heb ik zoiets van: 'mijn schatteke is ieder euro waard'![]()
![]()
Ben nog steeds zo blij dat ze nog bij me is!![]()
Oh vast wel...quote:Op donderdag 22 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Nok wat een leuke foto!![]()
Je staat er superleuk op!
Vraagje voor jullie:
We hebben nog niet zo lang nieuwe kussens op ons bed, die heb ik nu gewassen en in de droger gegooid. Dat kan toch gewoon?
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast wel...
Ik heb mijn kussen nog nooit uitgewassen, wat hebben jullie er in vredesnaam mee gedaan!?![]()
Nou niets bijzonders, er op gelegenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast wel...
Ik heb mijn kussen nog nooit uitgewassen, wat hebben jullie er in vredesnaam mee gedaan!?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Vraagje voor jullie:
We hebben nog niet zo lang nieuwe kussens op ons bed, die heb ik nu gewassen en in de droger gegooid. Dat kan toch gewoon?
Gaaf, je opleiding!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:57 schreef nokwanda het volgende:
@Marietje: antwoord op je vragen in het vorig topic: opleiding tot assistent orthopedagoog
Met zoon en de poezen gaat het goed. het zijn er nog steeds 8. Alleen is mijn ouwe Roosje helaas overleden. We hebben wel kater Merlijn erbij uit een asiel in Vlaardingen en vondelingetje Bijoux (happyyyyypuss).
Kareltje ging weg en kwam weer terug.
Het is volle bak hier.
Dat merkte ik gister wel weer toen al het tuig vlooienpipetjes moest hebben.
Ehm, sweet! (I guess...quote:Op donderdag 22 november 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ook nog een leuke suffe pukkelige MET muts. Eigenlijk moest ik aan jou denken toen
heb geen drogerquote:Op donderdag 22 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Vraagje voor jullie:
Jaartje of 5quote:Op donderdag 22 november 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
Hoe lang heb je je kussen al trouwens, Ing?![]()
La la la la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laquote:Op donderdag 22 november 2007 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
En Greys kan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet...traalalalallaaaaa![]()
Inhaken mag!![]()
en ik was ook blij dat mijn vakantiegeld nog niet op wasquote:
Nee das waar, net als Ziggyquote:Op donderdag 22 november 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeetje, ik had daar ook heen moeten gaan! [afbeelding]
Nee...Baloetje is niet in centjes uit te drukken. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |