2 Brothers On The 4th Floor - never alone
 2 Brothers On The 4th Floor - never alone  

), en we kunnen er 3 uur lang tegenaan
 ), en we kunnen er 3 uur lang tegenaan  

De hints beginnen inderdaad zo langzamerhand wel binnen te stromen, nu alleen nog de definitieve indeling en een ingangsdatum.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:30 schreef -Hans- het volgende:
Martijn Muijs stopt in de nacht (Sander versprak zich weer eens) ! Wat zal hij dan gaan doen?! Zou hij een programma gaan maken op dinsdagavond, tijdstip MoveYourAss?! Kom maar op met die nieuwe programmering!.
Boogie 2 Nite

quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:57 schreef Piles het volgende:
Snel ff mn glas vullen, en mn blaas legen (nee, niet tegelijk)

Let op: Het nu volgende programma kan schade toebrengen aan uw kleding (brandvlekken!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]

Ik ben er ook weer eens bij. Ik ga strijkend luisteren. Woohooo!
 )!
)!

En dat terwijl ik toch keurig mijn strijk- en luistergeld betaal!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Let op: Het nu volgende programma kan schade toebrengen aan uw kleding (brandvlekken!)!

Dat valt wel mee:quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Cee het volgende:
Oh en ik vind de megahit vervelend. Ik vind die hele band vervelend. En ik ben vrees ik de enige, en dat vind ik vervelend.

quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef SilentChaos het volgende:
GADVERDAMME EDITORS
Blegh
MH is sowieso irritant, maar nou ga ik me wel helemaal ergeren...Emotieloze, engelse troep
Zo mijn mening is duidelijk over deze MH

In dat geval denk ik dat Domien naar Martijn's tijdstip gaat (beide NPS). MoveYourAss zal denk ik naar de vrijdagavond/nacht gaan (altijd zo druk in de studio, het lijkt bijna op de Freaknacht). Op dinsdagavond krijg je dan denk ik een gewone 3voor12 of misschien een nieuwe variant. Wat Martijn gaat doen heb ik nog geen idee van. Misschien wel naar een andere omroep en dan kan ie overal terecht komen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De hints beginnen inderdaad zo langzamerhand wel binnen te stromen, nu alleen nog de definitieve indeling en een ingangsdatum.
Hints tot nu toe:
- Domien in 2008 niet meer in de nacht
- MoveYourAss naar andere dag/tijdstip
- Martijn Muijs uit de nacht

VEENSTRAAAAAAAAAA! Groeten aan Verschuuren en Ekdom (lees: laat ze even inloggen en hier rondzwaaien)quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Hallo!

quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:57 schreef Piles het volgende:
Snel ff mn glas vullen, en mn blaas legen (nee, niet tegelijk [afbeelding] ), en we kunnen er 3 uur lang tegenaan [afbeelding]

Editors
 Editors  

Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Hoorde ik het toch goed vorige week. De "Lekker Neuken!!!" heeft weer plaats gemaakt voor de "Lekker Zuipen!!!"Editors

Die twee móeten in het glazen huis..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Over een week mogen we stemmen voor het glazen huis. Als het startschot nou tijdens Ekstra Weekend gegeven wordt, dan hebben Gerard en Michiel alvast een voorsprong

Wat we in elk geval zeker weten is dat 3voor12XL stopt. Meest logische is denk ik dat MoveYourAss dat tijdslot gaat vullen, maar dat logische is ook wel een beetje gebaseerd op wat ik zelf heel erg hoop. We zien het wel!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:00 schreef Sirolf het volgende:
De hints beginnen inderdaad zo langzamerhand wel binnen te stromen, nu alleen nog de definitieve indeling en een ingangsdatum.
Hints tot nu toe:
- Domien in 2008 niet meer in de nacht
- MoveYourAss naar andere dag/tijdstip
- Martijn Muijs uit de nacht

Michiel - Gerard en Domien
 Michiel - Gerard en Domien

Ligt er maar net aan wat je instellingen zijn. Volgens mij heeft Michiel een heel topic op 1 pagina staan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Laatste pagina van ons nederige topicje!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |