Die twee móeten in het glazen huis..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Over een week mogen we stemmen voor het glazen huis. Als het startschot nou tijdens Ekstra Weekend gegeven wordt, dan hebben Gerard en Michiel alvast een voorsprong
Wat we in elk geval zeker weten is dat 3voor12XL stopt. Meest logische is denk ik dat MoveYourAss dat tijdslot gaat vullen, maar dat logische is ook wel een beetje gebaseerd op wat ik zelf heel erg hoop. We zien het wel!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:00 schreef Sirolf het volgende:
De hints beginnen inderdaad zo langzamerhand wel binnen te stromen, nu alleen nog de definitieve indeling en een ingangsdatum.
Hints tot nu toe:
- Domien in 2008 niet meer in de nacht
- MoveYourAss naar andere dag/tijdstip
- Martijn Muijs uit de nacht
Ligt er maar net aan wat je instellingen zijn. Volgens mij heeft Michiel een heel topic op 1 pagina staan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Laatste pagina van ons nederige topicje!
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
We gaan spelen!
- Ik wil eten!
We gaan SPELEN!
- Lekker chillen!
WE GAAN SPELEN!
- Weltruste!
En daar betaal je dan 500 euro voor?!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
We gaan spelen!
- Ik wil eten!
We gaan SPELEN!
- Lekker chillen!
WE GAAN SPELEN!
- Weltruste!
Ja, dat beest heeft me een godsvermogen gekost!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 500 euro voor?!![]()
hier http://www.youtube.com/watch?v=mGIqibEvtzI dat is uhmquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 500 euro voor?!![]()
Och, met die komende salarisverhoging moet dat vast wel goed komen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, dat beest heeft me een godsvermogen gekost!
Ga je soms meer verdienen nu je op Martijn's tijdstip te horen gaat zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als je 'm zat bent..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
4-6 uur is ook nog steeds nacht hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ga je soms meer verdienen nu je op Martijn's tijdstip te horen gaat zijn?
Het is maar goed dat er zo voorzichtig met Coco wordt omgesprongen..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ziet er best strak uit !quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef Wheeling het volgende:
hier http://www.youtube.com/watch?v=mGIqibEvtzI dat is uhm
Niet eens een fax?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
Ik heb een PB gestuurd naar ene breuls![]()
Veenstra het glazen huis in !quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
Ik heb een PB gestuurd naar ene breuls![]()
Op Coco?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ben verliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |