quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zat ze zo lekker onnozel te kronkelen in een boot.
. 
 .
. . Clips die pas laat mochten worden uitgezonden, beloven meestal wel wat goeds
. Clips die pas laat mochten worden uitgezonden, beloven meestal wel wat goeds  (behalve die van The Prodigy dan
 (behalve die van The Prodigy dan  ).
).

In die clip zitten toch van die enge schaalgeschoren potten die met tepelkettingen aan elkaar verbonden zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nah, dan is Justify My Love geiler. Clips die pas laat mochten worden uitgezonden, beloven meestal wel wat goeds
(behalve die van The Prodigy dan
).

Al die A&DM nummers vervelen al na anderhalve minuutquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik begin inmiddels toch wel een beetje genoeg te krigjen van die meegaaahiiit. Blij dat ie vanmiddag om 16.30 Megahit-af is.
 .
. 

Mwa, dat vind ik dan wel weer meevallen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al die A&DM nummers vervelen al na anderhalve minuut.

Zijn aardige gasten hoor (denk ik), maar al die nummers van ze zijn exact hetzelfde: saai.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik dan wel weer meevallen...

Ja, het beste en leukste nummer kan zo verpest worden inderdaad. Nu worden zelden goede nummers Megahit, dus vervelen die opzich al boring trendy hitjes al na anderhalve luisterbeurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het hele concept megahit irritant...
Megahit betekent namelijk voor mij dat ik het nummer zo vaak hoor dat ik me er altijd aan ga ergeren!

En vlak de shoutcast stream niet uit hè (zie OP)!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whoeee! Eindelijk een pc (en dus stream) gevonden!
Leuk, de 3fm audiostream is heir op school geblokkeerd. Die van de Webcam niet!
Daarom viel mij zojuist op: Is Domien aan het helpen bij Arbeidsvitaminen? Of is het een dubbelganger?

niet iedereen met een streepjestrui is Domien hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whoeee! Eindelijk een pc (en dus stream) gevonden!
Leuk, de 3fm audiostream is heir op school geblokkeerd. Die van de Webcam niet!
Daarom viel mij zojuist op: Is Domien aan het helpen bij Arbeidsvitaminen? Of is het een dubbelganger?

Heb er nu al zin in
 Heb er nu al zin in 

Volgens mij staat alleen poort 80 open enzo...quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vlak de shoutcast stream niet uit hè (zie OP)!

Nee, Dolf kan gewoon niet met de knopjes omgaan...quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het _altijd_ mis met de timing van de jingles bij Dolf?

Mag ik hem dan vervangen? Ik kamelijk nóg beter niet met knopjes omgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Dolf kan gewoon niet met de knopjes omgaan...
 iets met 2 minuten dead air omdat ik even in studio 3 aan het knippen was
  iets met 2 minuten dead air omdat ik even in studio 3 aan het knippen was 

quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe single van Ok Go is trouwens ook best gaaf!
Ok Go - Get Over It
[edit]
Ik kijk weer eens niet goed, da's een single uit 2002!

* Sirolf heeft niks gezegd...
 .
.

!
!

Goed weekend SC!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
lol
Ik ga 3FM weer afsluiten voor m'n I-pod-vrijdag
Prettig weekend allemaal en tot maandag!

Ben ik het ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al die A&DM nummers vervelen al na anderhalve minuut.
 Heej
 Heej

quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi hè.
En dan die lelleke snol van een Alicia Keys er achteraan draaien.
 .
.

ach ja, een mens moet af en toe ook pissen, dus komt wel weer uit dan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi hè.
En dan die lelleke snol van een Alicia Keys er achteraan draaien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |