Nou, dat dusquote:Op donderdag 22 november 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
fijn weeeeeeeeeeeeeeekend!
Hetzelfde Maricha!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
fijn weeeeeeeeeeeeeeekend!
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Broekie alweer met een spandoek rondlopen.
Ja hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:26 schreef DaMook het volgende:
Nog iemand hier ?
Ah dus zodra ik iets hoor soppen is PR hetquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor! [afbeelding]
En PurpleRose zal zo ook wel weer komen binnenglijden. Vannacht is Guis er weer. [afbeelding]
Oeh vertel, wat mis ik?quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:25 schreef Sirolf het volgende:
300 drummers in de studio... dat gaat niet passen!
dat is bagger in de puurste vorm. intussen loop ik al fok!kend door dxe binnenstad van arnhem naar school. aansluiting dus gemist.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Moet weer andere shit luisteren omdat 3FM niet te ontvangen is in dit gebouw waar ik nu zit:(:(
In het Oosten/Noorden is het opzich nog steeds wel te doen. Althans van Zwolle > Meppel 's morgens.. andersom staat het dagelijks vast. Stond alleen van de week 's avonds vast bij Zwolle. Dat gebeurt maar 1 x per maand.. en de aansluiting A32 > A28 is soms een beetje kut (van twee naar 1 baan). Maar vannochtend was het, op een paar slome klojo's na, een snelle ritquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Moggel allemaal
Nou Cos...Sinds ik hier werk was't vrijdag wel redelijk file-vrij...Maar vandaag was een regelrechte ramp en eigenlijk geen verschil met maandag t/m donderdag!
Echt bizar
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor een nummer met een ontzettende geile clip.
Ik vind "Like A Virgin" toch wel wat geilerquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, Justify My Love van Madonne.
Hm... ook qua visuele ondersteuning in de clip..? Kan ik me ff niet herinnerenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind "Like A Virgin" toch wel wat geiler.
Zat ze zo lekker onnozel te kronkelen in een bootquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... ook qua visuele ondersteuning in de clip..? Kan ik me ff niet herinneren.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zat ze zo lekker onnozel te kronkelen in een boot.
.
In die clip zitten toch van die enge schaalgeschoren potten die met tepelkettingen aan elkaar verbonden zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nah, dan is Justify My Love geiler. Clips die pas laat mochten worden uitgezonden, beloven meestal wel wat goeds
(behalve die van The Prodigy dan
).
Al die A&DM nummers vervelen al na anderhalve minuutquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik begin inmiddels toch wel een beetje genoeg te krigjen van die meegaaahiiit. Blij dat ie vanmiddag om 16.30 Megahit-af is.
Mwa, dat vind ik dan wel weer meevallen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al die A&DM nummers vervelen al na anderhalve minuut.
Zijn aardige gasten hoor (denk ik), maar al die nummers van ze zijn exact hetzelfde: saai.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik dan wel weer meevallen...
Ja, het beste en leukste nummer kan zo verpest worden inderdaad. Nu worden zelden goede nummers Megahit, dus vervelen die opzich al boring trendy hitjes al na anderhalve luisterbeurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het hele concept megahit irritant...
Megahit betekent namelijk voor mij dat ik het nummer zo vaak hoor dat ik me er altijd aan ga ergeren!
En vlak de shoutcast stream niet uit hè (zie OP)!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whoeee! Eindelijk een pc (en dus stream) gevonden!
Leuk, de 3fm audiostream is heir op school geblokkeerd. Die van de Webcam niet!
Daarom viel mij zojuist op: Is Domien aan het helpen bij Arbeidsvitaminen? Of is het een dubbelganger?
niet iedereen met een streepjestrui is Domien hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whoeee! Eindelijk een pc (en dus stream) gevonden!
Leuk, de 3fm audiostream is heir op school geblokkeerd. Die van de Webcam niet!
Daarom viel mij zojuist op: Is Domien aan het helpen bij Arbeidsvitaminen? Of is het een dubbelganger?
Volgens mij staat alleen poort 80 open enzo...quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vlak de shoutcast stream niet uit hè (zie OP)!
Nee, Dolf kan gewoon niet met de knopjes omgaan...quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het _altijd_ mis met de timing van de jingles bij Dolf?
Mag ik hem dan vervangen? Ik kamelijk nóg beter niet met knopjes omgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Dolf kan gewoon niet met de knopjes omgaan...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe single van Ok Go is trouwens ook best gaaf!
Ok Go - Get Over It
[edit]
Ik kijk weer eens niet goed, da's een single uit 2002!![]()
![]()
* Sirolf heeft niks gezegd...
Goed weekend SC!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
lol
Ik ga 3FM weer afsluiten voor m'n I-pod-vrijdag
Prettig weekend allemaal en tot maandag!
Ben ik het ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al die A&DM nummers vervelen al na anderhalve minuut.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi hè.
En dan die lelleke snol van een Alicia Keys er achteraan draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |