En die is in tijden al niet meer echt onder handen genomen door een kapper. kenjenagaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef riri het volgende:
en zien eruit als twee oude vrouwtjes met hun haar
en Lieke is de enige met prachtig haar
Wat is er dan nu weer mis met heur haar?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:36 schreef Zora01 het volgende:
en Naad jankt alweer, mijn god wat een walgelijke wijven
Lekker laten janken. Als het haar niet bevalt dan rot ze maar op.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:36 schreef Zora01 het volgende:
en Naad jankt alweer, mijn god wat een walgelijke wijven
Mandy is het goed zat.quote:
vind je t gek??quote:Op donderdag 22 november 2007 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weer een kappersclub die gaat afhaken?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
Deze twee wijfen hebben mar één ding nodig
http://www.mince.nl/index.php?id=134&a=categorie&categorie=75
Zo stom, het zou zo mooi kunnen staan. Maar volgens Amanda staat er niemand met krullen in de bladen dus moet het steilquote:Op donderdag 22 november 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
Amanda, wát is er mis met je krullen, stijl zal je het NOOIT krijgen...
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
Deze twee wijfen hebben maar één ding nodig
http://www.mince.nl/index.php?id=134&a=categorie&categorie=75
Dat kan er nog wel bij, de klap van de mallemolen hebben ze al gehad.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:47 schreef Dark het volgende:
Dennis zegt fokking hell - Inderdaad Dennis, die bitches zouden een enorme schop onder hun achterste moeten krijgen, met een fikse puntschoen
ze zullen wel weer niet mogen want anders hadden ze er allang geweestquote:Op donderdag 22 november 2007 18:48 schreef Eg_Wel het volgende:
Ahneeee 4 streams op die kapsalon.. Moet dat nou echt?
Huub en Jaap daar nu naartoe!
Dat zei Mandy ook al.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:49 schreef T-lex het volgende:
Loopt die kut van een Nadia weer te janken.
Zeik niet wijf...je hebt tenminste haar op je kop.![]()
Nou, dat valt wel mee.. ze zal wel jaloers zijn op de aandacht die Amanda krijgt met haar verrotte haar. 'Jank.. dan wil ik óók verrot haar!!'quote:
Die word zo weer afgevoerd in een ambulancequote:Op donderdag 22 november 2007 18:49 schreef Scandalous het volgende:
Nadia durft niet meer terug naar binnen want dan moet er nog meer af.
Denk dat ze puur natuur veel mooier zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 18:51 schreef riri het volgende:
je ziet waar die werelden van die twee meiden op gebouwd is...alles op nep uiterlijkheden....als ze echt zichzelf moeten laten zien...puur natuur....blijft er niets van over
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef noekje het volgende:
Mandy: ik kan maar één ding tegelijk. Ik ben met Nadia bezig en als iemand dan een kilo producten in het haar smeert.
Amanda: ja maar ik ga geen uren wachten.
Mandy: zal ik ook maar gaan huilen dan?
Oooooh jezus Mina.
Geloof me..ik kan niet wachten...quote:Op donderdag 22 november 2007 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die word zo weer afgevoerd in een ambulance![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:54 schreef Dark het volgende:
Wat staat die Jan Hen toch altijd bij die wijven?
Kan ie niet ergens onder een steen verdwijnen?
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Dan maar zo![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y
Ik begreep dat Mandy naar New York gaat (en dus niet beschikbaar is).quote:Op donderdag 22 november 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda tegenaka N ? Jij gaat over 4 dagen naar New York
![]()
Aha, op die fiets, thanxquote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat Mandy naar New York gaat (en dus niet beschikbaar is).
Taatuu taatuu daar komt de whaaaaaaaambulancequote:Op donderdag 22 november 2007 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die word zo weer afgevoerd in een ambulance![]()
Ik had ook een cap gemaakt maar dat was vijf minuten geleden. (kutfokquote:
Hij blijft leuk voor het Para plakboek!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had ook een cap gemaakt maar dat was vijf minuten geleden. (kutfok)
[ afbeelding ]
Ik wil het strak haar strot om trekken.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:05 schreef Borga het volgende:
Dat shawltje wat Nada draagt heeft mijn Oma ook.
maar of ze het menen?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:04 schreef Meganog het volgende:
Goh..de dames zeggen dat Mandy top is.
TOP-ideequote:Op donderdag 22 november 2007 19:07 schreef blomst het volgende:
Kan Achter niet koffers klaarzetten bij de voordeur.
Dan binden ze wel in.
Nou......quote:Op donderdag 22 november 2007 19:08 schreef milk-shake het volgende:
ze vinden het erg grappig dat geen kapper hun zal helpen straks..............nou lachen hoor....
Michael Jackson wil(de) ook steeds blanker worden. Sommige blanken liggen zomers uren te bakken om bruiner te worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef Katewalker het volgende:
Die meiden behoren gewoon tevreden te zijn met hun eigen haar...donker en krullend.....
volgende week pas weer.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef misslady83 het volgende:
komt er een ontslagronde straks??????/
Amanda gaat echt wel tangen als Mandy weg is, één van die tangen moet gewoon de deur uit, of Amanda of de stijltang.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:13 schreef chufi het volgende:
Lachen ! Mandy komt terug en Amn vraagt of e het mag stijlen ? En nee het mag niet !!
"Achter" Won't let her go...... Ze zijn te blij met haarquote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Kinga het volgende:
Ik zou in mijn auto stappen en wegrijden... laat die aandachtshoer maar janken.
Ik voelde net een ruzie tussen die 2 aankomen, helaas het zakte weer af.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Er moet toch wel een keer ruzie tussen die twee gaan komen?
Ze willen allebei zo graag de aandacht, dat moet een keer fout gaan, toch?
ja ...rennen....zou toch een stunt zijn...............er is van ALLES gebeurt maar door der haar ging ze naar huis ...hahahahaquote:Op donderdag 22 november 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Amanda, ga maar weg, vraag die 24 uur aan dan!
Ik ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou van die Mandy, ze is zo''n lekkere bitch tegen die wijven.![]()
Ik ook! Maar niet voordat ik ze voorzien had van alle mogelijke haardodende middelen! Veel plezier ermee en vooral veel tangen!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Kinga het volgende:
Ik zou in mijn auto stappen en wegrijden... laat die aandachtshoer maar janken.
geweldig!!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:19 schreef Kinga het volgende:
stijltangen zijn weggehaald
net wat de prinsesjes nodig hebben, een kapster from hell!!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou van die Mandy, ze is zo''n lekkere bitch tegen die wijven.![]()
Goed zo! Nu die twee aan die stijltang vastgeroeste kutwijven nog.quote:
Was toch ook een tijdelijke van Melis, in bruikleen. Nu heeft Melis de tang weer nodig :-)quote:Op donderdag 22 november 2007 19:19 schreef Kinga het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:19 schreef Kinga het volgende:
Dat kun je wel zeggen, deze Lookie is inmiddels behoorlijk gefrustreerd.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Het frustreert me gewoon.
Mandy: ik denk dat er wel meer mensen gefrustreerd zijn vandaag.
![]()
Ik kan mij voorstellen wanneer je de godganse dag naar de streams zit te staren al dat haar je wel gaat vervelen. Maar als je af en toe kijkt dan is het echt ''fantastisch'' om te zien.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef Mika25 het volgende:
Ooit was DGK een innovatief programma met leuke streams om naar te kijken. En nu gaat het de hele dag over "haar"
Een hele prestatie van de redaktie, om een programma zo te verpesten. Ik vraag me af om de VS het programma-concept gekocht zouden hebben als ze vantevoren geweten hadden in wat voor richting dit programma zou afzakken...
http://www.hairworx.nl/quote:Op donderdag 22 november 2007 19:25 schreef schatje het volgende:
Ik stuur toch even een steunbetuiging naar Mandy. Hoe heet dat bedrijf?
Dat is wel lief!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:25 schreef schatje het volgende:
en dat ze nu eerst uitgebreid mag dineren..quote:Op donderdag 22 november 2007 19:28 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat Mandy per uur betaald word![]()
Nog maar een keer danquote:Op donderdag 22 november 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
Van welke firma was Mandy ook al weer ?
Daar ben ik ook voor, doe ik er een bos bloemen bij.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:25 schreef schatje het volgende:
Dat is bij voorbaat al onmogelijk met die wijvenquote:hairworx wordt de nieuwe kapper van de gouden kooi!!
Vanaf December 2007 gaat Hairworx het haar van de deelnemers aan de Gouden Kooi verzorgen.
Wekelijks zal Mandy Smulders van Hairworx samen met enkele medewerkers, de deelnemers er als echte glamourmiljonairs uit laten zien.
Kijken dus op Rtl 5!
Thanks, BQ !quote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan![]()
http://www.hairworx.nl/
Mijn zegen heb je !quote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor, doe ik er een bos bloemen bij.
Mag er op het kaartje: Namens het HELE DGK-Fok!-forum?
+2quote:
Mijn idee maar Lieke had zich er al bij neergelegd.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Ipv al dit gelul had ze Lieke haar 3x kunnen helpen.
Mandy is een schat.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Mandy: 'nou schiet op, ik wil naar huis'![]()
![]()
![]()
Daar gaatie hoor.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
Ze laat het toch knippen !!!!
2 bossenquote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuke is dat Amanda d´r haar nu nat is.. Dus nat 1 cm nat knippen is droog 3 cmquote:Op donderdag 22 november 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Daar gaatie hoor.
Dit wordt een megadrama.
Ben benieuwd of Amanda morgen nog in de kooi zit.
I love Mandyquote:Op donderdag 22 november 2007 19:39 schreef Mokum020 het volgende:
Het mooie is dat Mandy gewoon haar ding doet...straks lekker naar huis gaat en die 2 snollen in verdriet achterlaat....
![]()
Goed idee!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij wel, ik wil nog wel meebetalen ook ! Leuk mens die Mandyquote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Wat ik vandaag bij het FOK!forum gelezen heb, over hoe de twee 'dames' Nadia en Amanda zich hebben gedragen in de kappersstoel, daar zakt mijn broek van af. Daarom alle respect voor Mandy dat ze zo rustig blijft onder het frustrerend kinderachtige gejengel van deze twee over het paard getilde nitwits.
Mandy blijkt één van de weinige 'outsiders' in de kooi die wél durven te zeggen waar het op staat en die niet onder het gejank buigen. Beide 'dames' moeten de ogen uit het hoofd schamen om hun kinderachtige gedram.
Hopelijk kan Mandy nog eenmaal terugkomen om het haar van Lieke onder handen te nemen. Die zich naar alle waarschijnlijkheid wel als een volwassen klant zal gedragen. Maar ik kan me ook volledig voorstellen dat ze daar even geen zin meer in heeft.
Met vriendelijke -zij het ietwat bemoeierige - groet,
Copycat
Wat ben je toch een moppie.quote:
Inderdaad!! Shag!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:45 schreef Starlie het volgende:
Dat haar van Amanda.. damn.. Ze heeft mazzel want ik had er nog een stuk vanaf gehaald, het lijkt wel schaamhaar-shag!
En een vette rekening presenteert aan De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:39 schreef Mokum020 het volgende:
Het mooie is dat Mandy gewoon haar ding doet...straks lekker naar huis gaat en die 2 snollen in verdriet achterlaat....
![]()
GnaGnaGnaGna? LOL Inderdaad, stem heeft ze ook....quote:Op donderdag 22 november 2007 19:49 schreef noekje het volgende:
Als ze er nu een donkerbruine spoeling er door gooit dan is ze helemaal Chantal. Niet eens de jonge Chantal maar dan is het Chantal.
Huub kan Amanda nu niet plagen, hij moet Amanda te vriend houden i.v.m. onslagronde Dennisquote:Op donderdag 22 november 2007 19:49 schreef rooie3 het volgende:
Jaap wil graag vertellen over de kapsalon,Huub luistert effe en doet de koptelefoon weer op.Zo Jaap andersom eens moeten doen,Als Huub wat wil vertellen.Dan komt Huub binnen stormen en moet verplicht alles uit.
Hebben die fans dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat zouden fans van Amanda en Nadia over dit kinderachtige gedrag van de twee te zeggen hebben?
Die hebben enorm medelijden met hen.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat zouden fans van Amanda en Nadia over dit kinderachtige gedrag van de twee te zeggen hebben?
Als je fan bent van die twee halve garen dan begrijp je hun gedrag volkomen.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
fans van nadia en amanda?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Me too.....geniet van elke centimeter haar die eraf gaatquote:
Ja en hun mogen andersom wel plagen.Zo heeft Huub elke keer wel een smoes.Amanda moet eerst een mooie stemming krijgen anders stemt ze Dennis niet weg.Dat wijf krijgt echt altijd haar zin.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub kan Amanda nu niet plagen, hij moet Amanda te vriend houden i.v.m. onslagronde Dennis
Ja daar zal je wel gelijk in hebben...quote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als je fan bent van die twee halve garen dan begrijp je hun gedrag volkomen.
Mandy kan toch per ongeluk die schaar een flinke hap laten nemen? Dan moet de rest ook op die lengtequote:Op donderdag 22 november 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het werkelijk niet uitstaan dataka N hier zo van geniet.
Mandy please, verzin iets leuks.![]()
Door het doucheputje wegspoelen......quote:Op donderdag 22 november 2007 19:58 schreef Ziet het volgende:
ze blijft nu dag en nacht in de douche zitten????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |