En die is in tijden al niet meer echt onder handen genomen door een kapper. kenjenagaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef riri het volgende:
en zien eruit als twee oude vrouwtjes met hun haar
en Lieke is de enige met prachtig haar
Wat is er dan nu weer mis met heur haar?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:36 schreef Zora01 het volgende:
en Naad jankt alweer, mijn god wat een walgelijke wijven
Lekker laten janken. Als het haar niet bevalt dan rot ze maar op.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:36 schreef Zora01 het volgende:
en Naad jankt alweer, mijn god wat een walgelijke wijven
Mandy is het goed zat.quote:
vind je t gek??quote:Op donderdag 22 november 2007 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weer een kappersclub die gaat afhaken?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
Deze twee wijfen hebben mar één ding nodig
http://www.mince.nl/index.php?id=134&a=categorie&categorie=75
Zo stom, het zou zo mooi kunnen staan. Maar volgens Amanda staat er niemand met krullen in de bladen dus moet het steilquote:Op donderdag 22 november 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
Amanda, wát is er mis met je krullen, stijl zal je het NOOIT krijgen...
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
Deze twee wijfen hebben maar één ding nodig
http://www.mince.nl/index.php?id=134&a=categorie&categorie=75
Dat kan er nog wel bij, de klap van de mallemolen hebben ze al gehad.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:47 schreef Dark het volgende:
Dennis zegt fokking hell - Inderdaad Dennis, die bitches zouden een enorme schop onder hun achterste moeten krijgen, met een fikse puntschoen
ze zullen wel weer niet mogen want anders hadden ze er allang geweestquote:Op donderdag 22 november 2007 18:48 schreef Eg_Wel het volgende:
Ahneeee 4 streams op die kapsalon.. Moet dat nou echt?
Huub en Jaap daar nu naartoe!
Dat zei Mandy ook al.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:49 schreef T-lex het volgende:
Loopt die kut van een Nadia weer te janken.
Zeik niet wijf...je hebt tenminste haar op je kop.![]()
Nou, dat valt wel mee.. ze zal wel jaloers zijn op de aandacht die Amanda krijgt met haar verrotte haar. 'Jank.. dan wil ik óók verrot haar!!'quote:
Die word zo weer afgevoerd in een ambulancequote:Op donderdag 22 november 2007 18:49 schreef Scandalous het volgende:
Nadia durft niet meer terug naar binnen want dan moet er nog meer af.
Denk dat ze puur natuur veel mooier zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 18:51 schreef riri het volgende:
je ziet waar die werelden van die twee meiden op gebouwd is...alles op nep uiterlijkheden....als ze echt zichzelf moeten laten zien...puur natuur....blijft er niets van over
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef noekje het volgende:
Mandy: ik kan maar één ding tegelijk. Ik ben met Nadia bezig en als iemand dan een kilo producten in het haar smeert.
Amanda: ja maar ik ga geen uren wachten.
Mandy: zal ik ook maar gaan huilen dan?
Oooooh jezus Mina.
Geloof me..ik kan niet wachten...quote:Op donderdag 22 november 2007 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die word zo weer afgevoerd in een ambulance![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:54 schreef Dark het volgende:
Wat staat die Jan Hen toch altijd bij die wijven?
Kan ie niet ergens onder een steen verdwijnen?
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Dan maar zo![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y
Ik begreep dat Mandy naar New York gaat (en dus niet beschikbaar is).quote:Op donderdag 22 november 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda tegenaka N ? Jij gaat over 4 dagen naar New York
![]()
Aha, op die fiets, thanxquote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat Mandy naar New York gaat (en dus niet beschikbaar is).
Taatuu taatuu daar komt de whaaaaaaaambulancequote:Op donderdag 22 november 2007 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die word zo weer afgevoerd in een ambulance![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |