Extra pluspunt juistquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie ook net dat Ajax-logo in d'r avatar. Dat zijn dan weer minpunten he.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
vrolijke frits, kun je je scharrels even via msn ofzo regelen?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:00 schreef Beschouw het volgende:
kleinzusje jury? Goed plan frits. [ afbeelding ] Daar moet op gedronken worden. [ afbeelding ]
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
Heel lief![]()
en Ado is ook heel lief![]()
En omdat ik slecht ben in data en structuur is een kleine hulp bij hoe, waar en wanneer een must
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
Als zij uitslag gaat doen, moet kleinzusje ook maar foto wegzetten.
Niet jouw humor blijkbaarquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:34 schreef WooZ het volgende:
ik doe ook eens 4x mee, krijg ik 3x de poedelprijs, wat een humor hebben jullie
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:34 schreef WooZ het volgende:
Klagen mag in Feedback.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:34 schreef WooZ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:34 schreef WooZ het volgende:
Gewoon dit invullen tussen 6 en 8 vanavond.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
er is nog hoop....................... ik word gastjuryseleb
![]()
Fritsie, help.............. het komt goed zeg je......................... ik heb het volste vertrouwen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Davids: "Joepie, ik ontvang zelfs Radio Paramaribo."
quote:
Dat lukt je aardigquote:
Oei, hoop dat ik dat red, ga mn best doen ............... anders een volgende keer ok ?quote:Op woensdag 28 november 2007 07:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon dit invullen tussen 6 en 8 vanavond.
doe maarquote:Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kijk nu ook al een tijdje mee, zal ik morgen dan jureren?
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
er is nog hoop....................... ik word gastjuryseleb
![]()
Fritsie, help.............. het komt goed zeg je......................... ik heb het volste vertrouwen
Hier zie je. Je weet wel hoe dat werkt toch? Gewoon de tekst die in die wiki staat kopiëren en daar de naam en het onderschrift inplakken van de mensen die volgens jou de verschillende vermeldingen verdienen. Een kind kan de was doenquote:Op woensdag 28 november 2007 07:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon dit invullen tussen 6 en 8 vanavond.
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen mag je zelf niet meedoen als je jureert.
Ach, waarom niet. Zolang ze zichzelf niet op het podium zet vind ik het goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen mag je zelf niet meedoen als je jureert.
Dat zou een extra punt betekenen want je krijgt al een punt voor het jureren zelf.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Zolang ze zichzelf niet op het podium zet vind ik het goed.
Briljante ingeving van vrolijke-frits dacht ik. Omdat ze zo'n trouwe lurkster schijnt te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom is dat eigenlijk? Dat kleinzusje jureert?
Ik krijg hier zeker als enige rare beelden bij?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef Beschouw het volgende:
Misschien kan kleinzusje wel meer dan lurken >:O
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik krijg hier zeker als enige rare beelden bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |