Ik niet.quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Luco het volgende:
Ik kon best lachen om die poedel eigenlijk...
Tjek wie je een poedel geeftquote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik niet.
En Beschouw, steeds beter? was en is het nog niet goed dan?
Mwah, 't gaat.quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Blawh het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 20:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hier wel wat met je klacht.quote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Joe. het volgende:
[..]
Tjek wie je een poedel geeftDa's heul niet leuk. Misschien maar even een klacht indienen
Jouw beste recht maatquote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hier wel wat met je klacht.![]()
Ik vond het gewoon een heel flauw onderschrift en kon er niet echt om lachen.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Joe. het volgende:
[..]
Jouw beste recht maat![]()
Nieuwe feauteau FOTO!!? >:O
quote:Op maandag 26 november 2007 22:23 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Kaaa-Meee-Haaa-Meee-Haaa!!!!!
quote:
Here's a plan: omdat kleinzusje hier mee lurkt, en daar nu ook open voor is uitgekomen, lijkt het mij leuk om ter ere van het 100 ste deel haar een keer te laten jureren. Deze ronde nog niet, maar de volgende ronde lijkt me daarvoor wel geschikt.quote:
Daar ben ik een groot voorstander van.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Here's a plan: omdat kleinzusje hier mee lurkt, en daar nu ook open voor is uitgekomen, lijkt het mij leuk om ter ere van het 100 ste deel haar een keer te laten jureren. Deze ronde nog niet, maar de volgende ronde lijkt me daarvoor wel geschikt.
Medestanders?
Geef me nog eerst wat meer tijd om te slijmen dan om mijn podiumkansen te vergroten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Here's a plan: omdat kleinzusje hier mee lurkt, en daar nu ook open voor is uitgekomen, lijkt het mij leuk om ter ere van het 100 ste deel haar een keer te laten jureren. Deze ronde nog niet, maar de volgende ronde lijkt me daarvoor wel geschikt.
Medestanders?
Van jou had ik dat dan weer niet verwacht maarquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar ben ik een groot voorstander van.
Kleinzusje![]()
Take the time you need. Haar inbox is niet beschikbaar zie ik netquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geef me nog eerst wat meer tijd om te slijmen dan om mijn podiumkansen te vergroten.
Ja lief hèquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Take the time you need. Haar inbox is niet beschikbaar zie ik net![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
vrolijke frits, kun je je scharrels even via msn ofzo regelen?
quote:-Beschouw-
-Donkere spits: "Pffffff. Zo, weggeblazen die keeper."-
quote:-ZoneKill-
-Keeper vliegt zijn doel voorbij.-
quote:-ruud_fr-
-Keeper: "Geef maar hoer die bal, ik roggel het wiel"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-WooZ-
-Na 'Zap de neger' nu ook 'Schop de neger'-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |