Zelfde verhaal hier. Het is stil, erg stil bij Credit Europe.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef McMarco het volgende:
Tussen kerst en oud en nieuwe heb ik ook een rekening aangevraag bij Credit Europe en ATBank. ATBank is al helemaal operationeel, van Credit Europe heb ik ook nog niks gehoord. Lekker traag daar.
Onverhulde patspostquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:30 schreef SeLang het volgende:
Dat is jammer
Ik heb €1.110,12 rente gekregen van Credit Europe en €800,99 van ATB
dan heb je bij credit europe meer dan 20k staanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:30 schreef SeLang het volgende:
Dat is jammer
Ik heb €1.110,12 rente gekregen van Credit Europe en €800,99 van ATB
Of je raakt alles kwijt..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:44 schreef Transcendentaal het volgende:
als je dat spaargeld in een goed bedrijf steektr levert het veel meer op.
* Transcendentaalquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Of je raakt alles kwijt..![]()
Risicoloos 4,5% vind ik wel goed genoeg hoor
In Nederland ga tot 40k per bank.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:07 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
dan heb je bij credit europe meer dan 20k staan
Je hebt gewoon geen zin om nóg meer rekeningen te openen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
In Nederland ga tot 40k per bank.
In geval van failissement (op zich een zeer onwaarschijnlijk scenario voor een bank die onder toezicht staat van DNB) is het uiterste risco dan 5%. Dat vind ik nog net acceptabel (is ongeveer gelijk aan een jaar rente).
Over de laatste 19 jaar, 2,25% inflatie (bron , pdf'je op die pagina) en bij kleine bedragen telt die 1,2% rendementsheffing amper/niet meequote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:17 schreef Transcendentaal het volgende:
[..]
* Transcendentaal
Effectief is dat nul procent. immers: 3% inflatie plus 1,2% fictief rendementsheffing is 0,3%. Bummer.
* SeLang verwijst naar de beleggingstopic reeks. Daar staat een en ander uitgebreid uitgelegd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:44 schreef Transcendentaal het volgende:
als je dat spaargeld in een goed bedrijf steektr levert het veel meer op.
Kortlopende staatsobligaties geven momenteel 4,1-4,2%. Met kosten eraf is dat ruim 4%. Hiermee heb je geen faillisementsrisico.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin om nóg meer rekeningen te openen.
ik zou je inflatieberekening dan wel eens willen zien. Onroerend goed is verdrievoudigd in prijs, zo'n 30% van de consumenentenlasten. Zo ook de accijnzen op benzine, alcohol en tabak, alsmede energieheffingen, omzetbelasting, vliegtax, BPM en myriaden andere kostprijsverhigende belastingen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Over de laatste 19 jaar, 2,25% inflatie (bron , pdf'je op die pagina) en bij kleine bedragen telt die 1,2% rendementsheffing amper/niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |