Weet je, ze is zo op zichzelf en haar pijntjes en problemen gefixeerd dat het me niet zou verbazen dat ze nog een beetje napijn had van die 'behandeling' en dat ze toen gewoon een paniekaanval heeft gehad, om dat te verzwijgen noemt ze het misschien gewoon buikgriep, dat zou ook verklaren dat ze daarna meteen weer soep en broodjes aan het eten was.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef riri het volgende:
Palma was heerlijk met haar opmerking....nadat Nadia uit het ziekenhuis was zat ze gewoon weer volop te eten...Palma gelooft niets van die pijn van Nadia gisteren...als je buikgriep hebt ga je daarna niet als een gek eten
Ook dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je, ze is zo op zichzelf en haar pijntjes en problemen gefixeerd dat het me niet zou verbazen dat ze nog een beetje napijn had van die 'behandeling' en dat ze toen gewoon een paniekaanval heeft gehad, om dat te verzwijgen noemt ze het misschien gewoon buikgriep, dat zou ook verklaren dat ze daarna meteen weer soep en broodjes aan het eten was.
Je hebt gelijk maar José maakte het weer actueel, vandaar deze reacties.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef rooie3 het volgende:
Nadia heeft weer een perfecte show neergezet.Forums praten maar door over haar.Ik zit nu naar Jacco te kijken,leuke vent.Maar niemand praat daarover,dus Nadia blijft belangrijk voor de redactie.
Snap ik ook wel.Maar Nadia werkt net zoals Natasia.Er word constant over haar gepraat en het maakt de redactie niks uit of dat slecht is.Ik ga echt niks meer over dat klote wijf schrijven,zulke wijven zijn om te kotsen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar José maakte het weer actueel, vandaar deze reacties.![]()
Precies ik doe met je mee! Die stomme aandachtshoer.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.Maar Nadia werkt net zoals Natasia.Er word constant over haar gepraat en het maakt de redactie niks uit of dat slecht is.Ik ga echt niks meer over dat klote wijf schrijven,zulke wijven zijn om te kotsen.![]()
![]()
Mooi dat is al twee.En als het niet anders kan ,gebruik in voor haar naam die kotssmileyquote:Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies ik doe met je mee! Die stomme aandachtshoer.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi dat is al twee.En als het niet anders kan ,gebruik in voor haar naam die kotssmiley![]()
Goed planquote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi dat is al twee.En als het niet anders kan ,gebruik in voor haar naam die kotssmiley![]()
Ow, okay, ik heb dan ook geen streams, gezien wat jullie hier opschrijven lijkt het me gewoon dat ze redelijk labiel is, maar daarbij verschrikkelijk doortrapt.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat geloof ik niet.
Het verhaal van José klopt gewoon.
Naad was niet tevreden over haar make-up, te weinig mascara, heur haar zat niet goed, te pluizig.
Vervolgens begint ze te janken op het toilet en zegt direct tegen Dennix dat haar make-up is uitgelopen en vraagt aan Lieke of ze haar plaats in wil nemen in de fotoshoot.
Dan dikt ze de zaak aan door te doen alsof ze half dood gaat.
Ik trap daar net zo min in als José.
Die gast is gewoon zielig.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Nu is hij alleen met de dames en begint over voetbal.![]()
Als het hokje ons een kale Amanda wil laten zien, en dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef avonne het volgende:
Het heeft hééél lang geduurd, maar uiteindelijk is Palma
Dusis de nieuwe Zij Die Ook Niet Genoemd Mag Worden.
Verder verheug ik me wel op de pruik. Ze kan er toch niet mee gaan douchen en zo
ik versta "misgaat".quote:Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb net nog eens die video bekeken 'wat is er mis met nadia' (http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53349&sess=664) en rond 6:47 fluistert ze tegen nix iets van '......... niet zeggen, ...... miskraam'. Je moet echt je geluid hard aanzetten om het te kunnen verstaan.
Dit klopt dus absoluut niet met alles wat ze de laatste tijd heeft gezegd tegen iedereen, namelijk dat ze niet zwanger was. Amandel daarintegen was nog wel absoluut zeker dat ze zwanger was. Ik kan me voorstellen dat Nada Amandel een keer off-stream overtuigd heeft dat ze zwanger is, en Nada dat zelf ook dacht, maar deed alsof het niet zo was.
Maar ja, daarnaast liep ze ook te lullen over haar groter wordende, gevoeligere borsten, en dat ze zich net zo voelt als tijdens haar eerdere zwangerschap.
Tis zo moelijk om tussen alle leugens door de waarheid te vinden, onmogelijk. Maar 1 ding staat vast, Nada is de grootste leugenaar / fantast / bedrieger / nepperd / dwaas ooit in de kooi. Perfecte casting.
Yep, ik hoor het ook maar geloof er dus geen barst van.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef Guuskeee het volgende:
Tis zo moelijk om tussen alle leugens door de waarheid te vinden, onmogelijk. Maar 1 ding staat vast, Nada is de grootste leugenaar / fantast / bedrieger / nepperd / dwaas ooit in de kooi. Perfecte casting.
ja precies, zonde om nog enige tijd aan die losers te besteden.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik versta "misgaat".
dat kan overal op slaan
Ik heb echt genoten van José vanochtend, ze was top.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef avonne het volgende:
Het heeft hééél lang geduurd, maar uiteindelijk is Palma
Dusis de nieuwe Zij Die Ook Niet Genoemd Mag Worden.
Verder verheug ik me wel op de pruik. Ze kan er toch niet mee gaan douchen en zo
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik vind haar echt zo verschrikkelijk irritant! Zo'n betweter! Ik zou er gek van worden. Huub is ook knap irritant als hij overal doorheen lult maar Lieke is echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:01 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Lieke weer irritant met haar commentaar. Ze praat alsof ze al 20 jaar in het vak zit...
Ja die zitten zich op te geilen op die platreetquote:Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef rooie3 het volgende:
Nadia heeft weer een perfecte show neergezet.Forums praten maar door over haar.Ik zit nu naar Jacco te kijken,leuke vent.Maar niemand praat daarover,dus Nadia blijft belangrijk voor de redactie.
Wrong, dat mens heet Jose.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:10 schreef Darklight het volgende:
Jose???? Dat mens heet Palma
Maar nu een flinke harde val graag.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:12 schreef T-lex het volgende:
Snap ik het nou goed...Nadia is van het paard geflikkerd en het staat niet op camera?
Nog een keer!!
Wie is Naad?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:15 schreef STAP01 het volgende:
Nou Naad, ik zou maar even een hele stevige bh aantrekken! Ze hangen bijna op je tenen!
Ik heb het ook geluiterd... ze zegt het een paar keer maar half....mis...missk... miskr... miskr... miskraam......!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb net nog eens die video bekeken 'wat is er mis met nadia' (http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53349&sess=664) en rond 6:47 fluistert ze tegen nix iets van '......... niet zeggen, ...... miskraam'. Je moet echt je geluid hard aanzetten om het te kunnen verstaan.
Dit klopt dus absoluut niet met alles wat ze de laatste tijd heeft gezegd tegen iedereen, namelijk dat ze niet zwanger was. Amandel daarintegen was nog wel absoluut zeker dat ze zwanger was. Ik kan me voorstellen dat Nada Amandel een keer off-stream overtuigd heeft dat ze zwanger is, en Nada dat zelf ook dacht, maar deed alsof het niet zo was.
Maar ja, daarnaast liep ze ook te lullen over haar groter wordende, gevoeligere borsten, en dat ze zich net zo voelt als tijdens haar eerdere zwangerschap.
Wie is / was jacco?quote:
Dat kan ik heel moeilijk geloven.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef STAP01 het volgende:
Dus ze moest die buikpijn faken en Amanda en Brian zijn daar nu achter gekomen en Naad krijgt nu een beloning van het hokje. (zou dat het zijn?)
Amanda is er nog steeds van overtuigd datquote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk al die codetaal, je begrijpt er als kijker geen reet meer van![]()
Waarschijnlijk heeft die dat van het hokje gehoord.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:22 schreef Kinga het volgende:
Wat ik begrijp van die codetaal is dat Brian weet dat het allemaal fake was gisteren met Nadia...
De presentatiecoach van Huub, Lieke en Jaap.quote:
Gelukkig wel ja! Geen Nowlive praktijken hier!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op Fok mag je ze noemen zoals je wilt
Als dat zo is, dan heeft achter die 'arts' van gisteren ook prettig gebruikt om 'televisie'(...) te maken. Kunnen ze in de voice over wellicht zeggen dat er geen verband bestaat, maar dat verband wordt in de huiskamers natuurlijk wél gelegd.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef STAP01 het volgende:
Dus ze moest die buikpijn faken en Amanda en Brian zijn daar nu achter gekomen en Naad krijgt nu een beloning van het hokje. (zou dat het zijn?)
Gaan zequote:Op donderdag 22 november 2007 12:25 schreef riri het volgende:
Ook bij Brian en Amanda dus nu veel ongeloof over die toestand van gisteren met Nadia.....Amanda:..."Ja,dan komt ze terug en dan is er niks aan de hand,vreemd"
Dat is niet zo mooi! Voor niets een ambulance bellen! Staat daar geen straf op?!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:25 schreef riri het volgende:
Ook bij Brian en Amanda dus nu veel ongeloof over die toestand van gisteren met Nadia.....Amanda:..."Ja,dan komt ze terug en dan is er niks aan de hand,vreemd"
als het fake is is dat ook behoorlijk respectloos naar die spaanse arts toe, ik bedoel ik wil geen behandeling van die dokter, maar degene die dat wel zouden willen haken nu af.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is er nog steeds van overtuigd datzwanger was en de behandeling van Dr. Charlatan er voor gezorgd heeft dat ze een miskraam kreeg.
En wee degene die het durft te betwijfelenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan zenu eindelijk allemaal doorkrijgen ???? Op Lieke na, want die gelooft het wel.
Wie zegt dat er daadwerkelijk een ambulance is geweest.... Iemand wat gezien ?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi! Voor niets een ambulance bellen! Staat daar geen straf op?!![]()
Die gaat waarschijnlijk bij zichzelf af, dit komt natuurlijk niet in haar hoofd op om zo haar zin te krijgen, het siert haar imho dat zequote:Op donderdag 22 november 2007 12:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan zenu eindelijk allemaal doorkrijgen ???? Op Lieke na, want die gelooft het wel.
Nee maar ik las wel dat iemand een ambulance hoorde op een stream.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef FSR het volgende:
[..]
Wie zegt dat er daadwerkelijk een ambulance is geweest.... Iemand wat gezien ?
Inderdaad, wat ik begreep isquote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef FSR het volgende:
[..]
Wie zegt dat er daadwerkelijk een ambulance is geweest.... Iemand wat gezien ?
Precies, en als de Febo daar aan meewerkt zijn ze helemaal om tequote:Op donderdag 22 november 2007 12:27 schreef maril het volgende:
[..]
als het fake is is dat ook behoorlijk respectloos naar die spaanse arts toe, ik bedoel ik wil geen behandeling van die dokter, maar degene die dat wel zouden willen haken nu af.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
En die dokter Sanchez kwam op mij zo erudiet en professioneel en over.
Dat s niet zo moeilijkquote:Op donderdag 22 november 2007 12:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat iemand een ambulance hoorde op een stream.
Ja, zou hij ook murrays gebruiken ?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:30 schreef STAP01 het volgende:
Zie ik daar op stream 3 een kale plek op het hoofd van Brain?
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand met dat ambulance/:r naar het ziekenuis incident? Want ik heb het gemist... kan ik dat nog ergens terug lezen?
Lees de Update van tuinfluiter.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand met dat ambulance/:r naar het ziekenuis incident? Want ik heb het gemist... kan ik dat nog ergens terug lezen?
Ik ben benieuwd of mevrouw dat ook nog vind als Dellie haar rattenkopje heeft!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een Barbie gekregen van een Duitse fan maar ze kan de brief niet lezen, Huub vertaalt die voor haar.
De Duitse mevrouw vindt haar de leukste en mooiste in dat hok en hoopt dat Brian haar als een vrouw gaat behandelen.![]()
Heeft dat er echt gestaan of is het de vrije vertaling van Huubquote:Op donderdag 22 november 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een Barbie gekregen van een Duitse fan maar ze kan de brief niet lezen, Huub vertaalt die voor haar.
De Duitse mevrouw vindt haar de leukste en mooiste in dat hok en hoopt dat Brian haar als een vrouw gaat behandelen.![]()
Ze wilde alleen maar dat Huub het zou weten, hoe mensen over haar denken (de smerieg silicone hoer)quote:Op donderdag 22 november 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Hij vertaalde het letterlijk maar dat zou natuurlijk zomaar kunnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft dat er echt gestaan of is het de vrije vertaling van Huub![]()
En ook vandaag weer een bericht op VV waaruit je kunt concluderen dat het 'leed' al geschied is.quote:10:59 - "Ik hou niet van haar!"
Palma en consorten houden een rookpauze. Hoewel ze zelf is gestopt, vergezelt Amanda het drietal in de rookwalm. Tijdens het gesprek over lichaamsbeharing doet Amanda een heel vreemde uitspraak…“Ik hou helemaal niet van haar!”, zucht ze. Palma fronst wat en schiet dan in de lach. “Ja, haar op mijn hoofd: daar hou ik van!”, verbetert de Miljonair zich schaterend. Palma en Amanda lachen tranen met tuiten. Pas je op dat je haarstukje er niet uitvalt, Amanda?
het is vandaag toch d dayquote:Op donderdag 22 november 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook vandaag weer een bericht op VV waaruit je kunt concluderen dat het 'leed' al geschied is.
Klopt maar VV wist gisteravond ook al te vertellen dat Amanda haar haarstuk reeds had, sukkels.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
het is vandaag toch d day
de kappers zouden komen
of heb ik het mis ?
Volgende week donderdag is de ontslagronde.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef schatje het volgende:
Vanavond toch ontslagronde? Het zal dan wel Lieke worden.
Nee, dat was idd het plan. Alleen laat VillaVandaag zowel gisteren als vandaag doorschemeren dat Amanda al in het bezit is van een haarstuk. Maar het zal wel niet en die 'hints' zullen we ook maar weer toeschrijven aan de incompetentie van de schrijvers op VV.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:52 schreef Nomrc2 het volgende:
het is vandaag toch d day
de kappers zouden komen
of heb ik het mis ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:56 schreef Lobasca het volgende:
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat dr. Charlatan in het komplot zit, een acteur dus...
Zal best wel..quote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt maar VV wist gisteravond ook al te vertellen dat Amanda haar haarstuk reeds had, sukkels.
voor het miskraam verhaal bedoel ik...ik snap er geen (plat)reet meer van...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
vertelt net dat de vervolgbehandelingen niet meer doorgaan.
Zou kunnen, maar dat geloof ik niet echt. Dat apparaat dat hij gisteren gebruikte, bestaat immers wel echt. Dus lijkt mie niet dat hij dat voor zo'n verhaallijn gaat gebruiken. Want hoe dan ook breng je die methode in diskrediet.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:56 schreef Lobasca het volgende:
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat dr. Charlatan in het komplot zit, een acteur dus...
das net zo iets als de biostabiel in diskrediet brengenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat geloof ik niet echt. Dat apparaat dat hij gisteren gebruikte, bestaat immers wel echt. Dus lijkt mie niet dat hij dat voor zo'n verhaallijn gaat gebruiken. Want hoe dan ook breng je die methode in diskrediet.
Waarom mogen er dan geen vervolgbehandelingen meer plaats vinden door Charlotte?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat geloof ik niet echt. Dat apparaat dat hij gisteren gebruikte, bestaat immers wel echt. Dus lijkt mie niet dat hij dat voor zo'n verhaallijn gaat gebruiken. Want hoe dan ook breng je die methode in diskrediet.
elk dag voelt de gemene heks ff aan z'n vingertjequote:Op donderdag 22 november 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet en eet.
Vind ik persoonlijk ook niet. Maar toch zou ik passen voor de schadeclaimquote:Op donderdag 22 november 2007 13:06 schreef Nomrc2 het volgende:
das net zo iets als de biostabiel in diskrediet brengen
dus zo errug is dat niet volgens mij
Ja idd, vooral dat schaapje met die witte wol op haar hoofd. Dat mens is 22 en gedraagt zich als een wijf van 58, zooooooo irritant. Goed dat Huub haar dat voor de voeten gooide, eindelijk weer eens iets leuks van Huub.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:04 schreef STAP01 het volgende:
Waar bemoeien die masseuzes zich steeds mee! Laat ze lekker weggaan!
Omdat achter in heeft gezien dat dit geen goede verhaallijn is? Dat het een hoop gebakken lucht is? Dat het apparaat wél de reden was van Nadia's buikkrampen? Of ze het risico niet willen nemen dat het dat daadwerkelijk is?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen er dan geen vervolgbehandelingen meer plaats vinden door Charlotte?
how are you today?
dus wijven van 58 zijn irritant?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja idd, vooral dat schaapje met die witte wol op haar hoofd. Dat mens is 22 en gedraagt zich als een wijf van 58, zooooooo irritant. Goed dat Huub haar dat voor de voeten gooide, eindelijk weer eens iets leuks van Huub.
Hhahahahahahhaquote:Op donderdag 22 november 2007 13:10 schreef Guuskeee het volgende:
het verschil tussenen
is dat
toch nog enig medeleven heeft, gezien haar reactie gister toen
naar achter ging en lieke haar moest troosten.
jankt elke dag, maar nooit om bijv. dat
klappen heeft gehad ofzo, alleen om haar eigen shit.
is gewoon een selfish bitch, erger dan
. natuurlijk is
dat ook maar dan uit stupiditeit, omdat ze serieus denkt dat ze gelijk heeft, zoals toen
huub zn 12 uur niet gaf. fuck 'm both.
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus wijven van 58 zijn irritant?
Zou kunnen maar het blijft een vaag gedoe rondquote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat achter in heeft gezien dat dit geen goede verhaallijn is? Dat het een hoop gebakken lucht is? Dat het apparaat wél de reden was van Nadia's buikkrampen? Of ze het risico niet willen nemen dat het dat daadwerkelijk is?
Zoiets, schat ik.
Ik begin me te vervelen, dus het gaat de goede kant op.
Neehee, dat is niet vaag, dat is mysterieus! En dat moeten we allemaal te cool vindenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Zou kunnen maar het blijft een vaag gedoe rond![]()
fijn dat je je beter voelt.
denk dat onze docter van alles op de hoogte wasquote:Op donderdag 22 november 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ook niet. Maar toch zou ik passen voor de schadeclaim.
neu.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen toen ik mijn post teruglas. Moet ik antwoord geven?
Als er helemaal niets van in de uitzending komt, zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Maar dat bevestigt voor mij wel eens en te meer dat Drs Ir Charlatan een quack is van jewelste.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:18 schreef Nomrc2 het volgende:
denk dat onze docter van alles op de hoogte was
en wat gratis selltell tijd van rtl krijgt
in duitsland ofzo
Meui!^O^quote:
Jij doet aan simultaan posten, hier en op VOL?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:18 schreef diedirk het volgende:
Eigenlijk is erg jammer dat Amanda en Huub zo weinig samen zijn, vindt ze altijd erg leuk samen en erg grappig en eerlijk
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:19 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft een brief gehad van Cora. Huub vraagt of hij alleen wil zijn om die te lezen en Jaap wil dat idd. HIj gaat in de MB de brief lezen, maar krijgt in de gaten dat de camera's soms inzoomen. Hij verhuist daarom naar de sofa in de zitkamer. Hij schudt zo nu en dan het hoofd..
Amanda denkt datquote:Op donderdag 22 november 2007 13:20 schreef Kinga het volgende:
Huub, dombo... als Amanda nu een uitje krijgt en daarna Dennis er niet meer inhoudt, wie hebben we dat nog die hem erin houdt? Juist.
Dat denk ik ook niet....quote:Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef schatje het volgende:
Dennis gaat helemaal nergens heen.
dat moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef schatje het volgende:
Dennis gaat helemaal nergens heen.
En het zijn allemaal weer dubbelspellen die er gespeeld worden, want was het niet zo dat ze HJL de indruk wilden geven dat ze Dennis er wel uit wilden stemmen.. en het uiteindelijk toch niet te doen... pfff..quote:Op donderdag 22 november 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda denkt datwel bereid is hem er uit te stemmen. Dat heeft ze min of meer tegen Amanda gezegd.
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA de KAPSTER IS ER!!!!!
Ja maar ze hebben geen relatie hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef Guuskeee het volgende:
huub en lieke weer samen?
Yepquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef schatje het volgende:
Nancy komt weer? Hoorde ik dat goed?
Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer, afwachten dan maar.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:27 schreef Clank het volgende:
[..]
En het zijn allemaal weer dubbelspellen die er gespeeld worden, want was het niet zo dat ze HJL de indruk wilden geven dat ze Dennis er wel uit wilden stemmen.. en het uiteindelijk toch niet te doen... pfff..
dat is aanhalen afstoten en weer aanhalen en weer afstotenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef Guuskeee het volgende:
huub en lieke weer samen?
Dat heb ik hier al eens eerder opgemerkt.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij doet aan simultaan posten, hier en op VOL?
Ik hoop op heggenschaar en tondeuse!quote:
Als magneten waar de polen zomaar van kunnen omdraaien lijkt wel.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
dat is aanhalen afstoten en weer aanhalen en weer afstoten
hooooooooooooooooowwwwwwquote:Op donderdag 22 november 2007 13:38 schreef Clank het volgende:
Ze gaan iedereen knippen.. die wil. Amanda is als laatste.
*gaat stofzuigen*
klopt ik hoor het ook,niet zeggen maar ik heb een miskraam of zo iets zegt ze!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef Guuskeee het volgende:
Mja, als het echt gebeurd, zeg je dat natuurlijk hardopquote:Op donderdag 22 november 2007 13:39 schreef fredfik het volgende:
[..]
klopt ik hoor het ook,niet zeggen maar ik heb een miskraam of zo iets zegt ze!!!
Jaap heeft een brief ontvangen, ik gok van CORA. Jaap maakt nu tv.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:39 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Jaap eigenlijk, hij ziet er een beetje down uit vandaag. Afgezonderd enzo..
ow ok ;-)quote:Op donderdag 22 november 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft een brief ontvangen, ik gok van CORA. Jaap maakt nu tv.
Gisteren zei hij tegen Huub dat bij belangrijke post zou ontvangen.
ze heeft al aan iedereen gevraagd of ze DGK ook volgenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:42 schreef Meganog het volgende:
Waarom vraagt Amanda aan iedere gast hoe oud ze zijn....?
Zeker een dombo, nu moet hij Amanda nog steeds tegemoetkomen na de geblokte stemming door Amanda voor die begrafenis? Wat een sukkel dat hij daarop haptquote:Op donderdag 22 november 2007 13:20 schreef Kinga het volgende:
Huub, dombo... als Amanda nu een uitje krijgt en daarna Dennis er niet meer inhoudt, wie hebben we dat nog die hem erin houdt? Juist.
Nu is het wachten op de vraag: Wat is je sterrenbeeld?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:44 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze heeft al aan iedereen gevraagd of ze DGK ook volgen
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:10 schreef Guuskeee het volgende:
het verschil tussenen
is dat
toch nog enig medeleven heeft, gezien haar reactie gister toen
naar achter ging en lieke haar moest troosten.
jankt elke dag, maar nooit om bijv. dat
klappen heeft gehad ofzo, alleen om haar eigen shit.
is gewoon een selfish bitch, erger dan
. natuurlijk is
dat ook maar dan uit stupiditeit, omdat ze serieus denkt dat ze gelijk heeft, zoals toen
huub zn 12 uur niet gaf. fuck 'm both.
Let maar eens op als je langs een gemiddelde zandbak komt, kinderen vragen dat vaak als eerste.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:42 schreef Meganog het volgende:
Waarom vraagt Amanda aan iedere gast hoe oud ze zijn....?
Snap jij het nog?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
HUH, extensions gaan er niet uit vandaag!
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
De kapster wil er toch een model in knippen.nee ik draag het wel in een staart
wat ik begrepen heb, is dat de achterkant lang genoeg is om een knip in te kunnen zetten. Aan die knip zit dan een staartquote:Op donderdag 22 november 2007 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze snapt nog niet dat haar eigen haar te kort wordt om een staart in te doen?
Die haarstukjes kun je best stylen maar haar eigen haar moet toch een model krijgen?![]()
Joost de fysiotherapeut.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:56 schreef T-lex het volgende:
Uuh...heb ff iets gemist. Wie zit er aan tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |