abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:18:36 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_54778788
Vervolg op :
[COS # 2885] Ping pong

De dag begon zo, met Naad en Dennix.

Amanda in vertwijfeling over heur haar.

Masseuses Carolien en Charlotte in da house.

José gelooft geen barst van het verhaal van Naad, ze wilde gewoon een uitje en had geen zin in de fotoshoot. Go José.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54778828
Palma was heerlijk met haar opmerking....nadat Nadia uit het ziekenhuis was zat ze gewoon weer volop te eten...Palma gelooft niets van die pijn van Nadia gisteren...als je buikgriep hebt ga je daarna niet als een gek eten
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54778860
Go Palma!! Go Palma
  donderdag 22 november 2007 @ 11:25:38 #4
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54778903
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef riri het volgende:
Palma was heerlijk met haar opmerking....nadat Nadia uit het ziekenhuis was zat ze gewoon weer volop te eten...Palma gelooft niets van die pijn van Nadia gisteren...als je buikgriep hebt ga je daarna niet als een gek eten
Weet je, ze is zo op zichzelf en haar pijntjes en problemen gefixeerd dat het me niet zou verbazen dat ze nog een beetje napijn had van die 'behandeling' en dat ze toen gewoon een paniekaanval heeft gehad, om dat te verzwijgen noemt ze het misschien gewoon buikgriep, dat zou ook verklaren dat ze daarna meteen weer soep en broodjes aan het eten was.
be nice or go away
pi_54778971
Nadia heeft gewoon een vet eetprobleem; De redactie is deels verantwoordelijk voor haar en moet eens optreden en haar verplichten gewoon normaal te eten.

Ze eet niks anders dan crackers enz., daar krijg je automatisch buikkrampen van.
De redactie moet dat ook zien maar treed gewoon niet op.
pi_54779007
Amanda lijkt de boel een beetje in de gaten te houden bij de massage van Brian...zit natuurlijk wel een vreemde griet aan d'r vriendje.
Toen Brian net lag kwam ze al gelijk ff wat kusjes brengen.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:31:37 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_54779009
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:25 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Weet je, ze is zo op zichzelf en haar pijntjes en problemen gefixeerd dat het me niet zou verbazen dat ze nog een beetje napijn had van die 'behandeling' en dat ze toen gewoon een paniekaanval heeft gehad, om dat te verzwijgen noemt ze het misschien gewoon buikgriep, dat zou ook verklaren dat ze daarna meteen weer soep en broodjes aan het eten was.
Ook dat geloof ik niet.
Het verhaal van José klopt gewoon.
Naad was niet tevreden over haar make-up, te weinig mascara, heur haar zat niet goed, te pluizig.

Vervolgens begint ze te janken op het toilet en zegt direct tegen Dennix dat haar make-up is uitgelopen en vraagt aan Lieke of ze haar plaats in wil nemen in de fotoshoot.
Dan dikt ze de zaak aan door te doen alsof ze half dood gaat.

Ik trap daar net zo min in als José.
― Mark Twain
pi_54779031
Nadia heeft weer een perfecte show neergezet.Forums praten maar door over haar.Ik zit nu naar Jacco te kijken,leuke vent.Maar niemand praat daarover,dus Nadia blijft belangrijk voor de redactie.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:34:26 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_54779075
Masseuse pakt de onderkant, Amanda de bovenkant.

― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:38:37 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_54779149
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef rooie3 het volgende:
Nadia heeft weer een perfecte show neergezet.Forums praten maar door over haar.Ik zit nu naar Jacco te kijken,leuke vent.Maar niemand praat daarover,dus Nadia blijft belangrijk voor de redactie.
Je hebt gelijk maar José maakte het weer actueel, vandaar deze reacties.
― Mark Twain
pi_54779202
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je hebt gelijk maar José maakte het weer actueel, vandaar deze reacties.
Snap ik ook wel.Maar Nadia werkt net zoals Natasia.Er word constant over haar gepraat en het maakt de redactie niks uit of dat slecht is.Ik ga echt niks meer over dat klote wijf schrijven,zulke wijven zijn om te kotsen.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:41:26 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_54779205
Het evalueren van de liveshow.

― Mark Twain
pi_54779218
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Snap ik ook wel.Maar Nadia werkt net zoals Natasia.Er word constant over haar gepraat en het maakt de redactie niks uit of dat slecht is.Ik ga echt niks meer over dat klote wijf schrijven,zulke wijven zijn om te kotsen.
Precies ik doe met je mee! Die stomme aandachtshoer.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54779249
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef petraa het volgende:

[..]

Precies ik doe met je mee! Die stomme aandachtshoer.
Mooi dat is al twee.En als het niet anders kan ,gebruik in voor haar naam die kotssmiley
pi_54779267
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Mooi dat is al twee.En als het niet anders kan ,gebruik in voor haar naam die kotssmiley
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:45:18 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_54779280
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Goed plan
― Mark Twain
pi_54779281
En voor Amanda
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 22 november 2007 @ 11:46:25 #18
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54779299
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ook dat geloof ik niet.
Het verhaal van José klopt gewoon.
Naad was niet tevreden over haar make-up, te weinig mascara, heur haar zat niet goed, te pluizig.

Vervolgens begint ze te janken op het toilet en zegt direct tegen Dennix dat haar make-up is uitgelopen en vraagt aan Lieke of ze haar plaats in wil nemen in de fotoshoot.
Dan dikt ze de zaak aan door te doen alsof ze half dood gaat.

Ik trap daar net zo min in als José.
Ow, okay, ik heb dan ook geen streams, gezien wat jullie hier opschrijven lijkt het me gewoon dat ze redelijk labiel is, maar daarbij verschrikkelijk doortrapt.
Wat zou ik het erg vinden als blijkt dat dit echt waar is en zij op deze manier haar zin heeft gekregen, het is dan net een schoolzieke kleuter met complexen.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:49:38 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_54779370
Dennix ligt al 20 minuten op de massagetafel en heeft nog geen woord gewisseld met de masseuse. Het is echt het zonnetje in huis, wat een nono.
― Mark Twain
  donderdag 22 november 2007 @ 11:50:23 #20
130755 Kinga
versier hier
pi_54779391
Hoelaat komen de kapsters?
pi_54779419
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:50 schreef Kinga het volgende:
Hoelaat komen de kapsters?
Ik verwacht dat we van niks zullen zien.Ze wil niet op de streams en wat wil zal gebeuren.
pi_54779461
ik heb net nog eens die video bekeken 'wat is er mis met nadia' (http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53349&sess=664) en rond 6:47 fluistert ze tegen nix iets van '......... niet zeggen, ...... miskraam'. Je moet echt je geluid hard aanzetten om het te kunnen verstaan.
Dit klopt dus absoluut niet met alles wat ze de laatste tijd heeft gezegd tegen iedereen, namelijk dat ze niet zwanger was. Amandel daarintegen was nog wel absoluut zeker dat ze zwanger was. Ik kan me voorstellen dat Nada Amandel een keer off-stream overtuigd heeft dat ze zwanger is, en Nada dat zelf ook dacht, maar deed alsof het niet zo was.
Maar ja, daarnaast liep ze ook te lullen over haar groter wordende, gevoeligere borsten, en dat ze zich net zo voelt als tijdens haar eerdere zwangerschap.
Tis zo moelijk om tussen alle leugens door de waarheid te vinden, onmogelijk. Maar 1 ding staat vast, Nada is de grootste leugenaar / fantast / bedrieger / nepperd / dwaas ooit in de kooi. Perfecte casting .
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:53:33 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_54779466
Nu is hij alleen met de dames en begint over voetbal.

― Mark Twain
pi_54779541
Het heeft hééél lang geduurd, maar uiteindelijk is Palma

Dus is de nieuwe Zij Die Ook Niet Genoemd Mag Worden.

Verder verheug ik me wel op de pruik. Ze kan er toch niet mee gaan douchen en zo
pi_54779555
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Nu is hij alleen met de dames en begint over voetbal.
Die gast is gewoon zielig.
Laatst zat hij in de chill op de bank naast die Nathalie..nou dat is toch een leuk ding om naar te kijken.
Hij vroeg haar wat dingetjes...maar keek constant naar de grond en om zich heen. Hij meed elk oogcontact. Een echte ladykiller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')