quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:54 schreef SharQueDo het volgende:[..]
Dat je zelf naief bent omdat je denkt dat mensen alleen erop stemmen omdat ze of homo zijn of 'omdat iedereen dat doet'.
Ooit wel eens het eurovisiesongfestival gezien? Of iig de stemming?
Conclusie die je daar uit kan trekken is dat mensen (indien toepasbaar) eerst stemmen vanuit het groepsgevoel en daarna pas stemmen vanuit hun persoonlijke smaak.
quote:
Ik zei niet dat ik ontiegelijk veel mensen ken, ik zeg alleen dat er veel mensen zijn die het een goed nummer vinden. Omdat ze erop stemmen dus. Wat boeit mij het trouwens dat jij al die mensen persoonlijk kent? Geeft niet echt een meerwaarde aan je argument vind ik.
Dus waarom begin jij met "ik ken ontiegelijk veel mensen die queen goed vinden"? Meerwaarde 0,0 dus laten we dat soort argumenten maar lekker achterwege laten.
quote:
[..]
Natuurlijk mag jij dat vinden, ik mis alleen de beargumentatie. En op zulke gebieden heb je niet veel achtergrondinformatie nodig. Mensen zoals jij kan ik over het algemeen over 1 kam scheren en mijn intepretatie van jou blijkt (achteraf) ook vaak te kloppen, dat je mensen beoordeelt op hun uiterlijk, geaardheid, religie, etc.
Grappig. Ik zie hier in dit topic maar 1 persoon die mensen beoordeeld op gronde van weinig boeiends en dat ben jij. Ik vind freddy mercury -de- definitie van relnicht. Volgens jou val ik dan meteen in de catagorie homofoob. Wie is hier nu hypokriet? Jij dus.
quote:
[..]
Quote mij eens waarin ik dat zeg.
OK?
quote:
Dat FM een homo is betekent nog niet dat zijn muziek per definitie bagger is ....
Daarmee insinueer je dat ik queen nummers alleen maar haat omdat het een homo is. Wederom een plek waar je echt gruwelijk de mist in gaat. Best zielig lijstje wordt dit
quote:
[..]
Nee. Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk en/of geaardheid en ik heb een hekel aan kortzichtige mensen die dat wel doen.
Je bent zeker blind aangezien ik in mijn betoog niet alleen al heb aangegeven dat ik dat totaal niet doe ik heb ook nog eens aangewezen dat JIJ dat wel doet. Je noemt immers iedereen die freddy mercury een relnicht vind een homofoob. Met andere woorden. 95% van de homo gemeenschap in de hele wereld is homofoob volgens die conclusie aangezien -iedereen- freddy mercury een relnicht vind (behalve de absurd politiek correcte pikkies zoals jij). Het is gewoon een relnicht... hij was een nicht en hij kon rellen als de beste. relnicht. Eng woord he relnicht... RELNICHT BOE!

Maargoed.. aan je reacties te zien... kat maakt rare sprongen enzo...

quote:
[..]
Er zullen best wat mensen zijn, dat ontken ik niet. Maar echt niet allemaal.
En daar zagen we plots de nuance. Nog een paar replies en je bent het ineens met me eens.

quote:
[..]
Daarom was en is Queen nog steeds zo goed en geliefd, he.
Bij een select clubje harde-kerners die niet representatief zijn voor de smaak van de gemiddelde nederlander maar wel onevenredig veel stemmen op deze lijst.
[ Bericht 3% gewijzigd door SpecialK op 22-11-2007 19:37:19 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. -
https://www.healthinharmony.org/